دسته‌بندی نشده

امسال دیگر به فکر خرید کفش برای مدرسه و دانشگاه نباشید

کفش ورزشی و کتانی‌های خود را به ماشین لباسشویی ال‌ جی بسپارید و پول‌هایتان را در جیب یا حساب بانکی‌تان حفظ کنید!

اگر می‌خواهید یک جفت کفش ورزشی یا کتانی نو برای سال تحصیلی جدید بخرید، بهتر است کمی دست نگه دارید؛ با نگاه کردن به کفش ورزشی قدیمی خود افسرده و مأیوس نشوید. یک نگاه به ماشین لباسشویی ال‌جی بیندازید، کفش‌هایتان را در ماشین بیاندازید و بعد از اتمام برنامه شست‌و‌شو دوباره فکر کنید! بدون شک نظرتان عوض می‌شود و دیگر به خرید یک جفت کفش جدید و گران‌قیمت فکر نخواهید کرد.

دیگر لازم نیست از شستن کفش‌های کتانی بترسید! ماشین لباسشویی ال‌جی با گنجایش بالا و برخوردار از فناوری شست‌وشوی ۶ Motion Direct Drive نه تنها تا ۱۲ کیلوگرم بار را برای شست‌وشوی لباس‌های بیشتر تحمل می‌کند بلکه از برنامه شست‌شوی لباس‌های ورزشی (sportswear) برخوردار است. علاوه بر این، در خشک‌کن‌های ال‌جی ردیفی برای خشک‌شویی کتونی‌های ورزشی، بعد از یک دویدن طولانی، وجود دارد!

بیشتر کارخانه‌های تولید کفش شما را از شستن کفش کتانی با ماشین لباسشویی برحذر می‌دارند. مواد شوینده و حرکت‌ و تلاطم دستگاه ممکن است به چرم و چسب‌ها آسیب برساند. اما هستند کسانی که از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنند. کلید موفقیت در شست‌وشوی کتانی خود کفش است.

Wash-machie-and-shoes-600x800-e1394267475574

اول از همه، نحوه مراقبت و شست‌وشوی کفش را از روی جعبه یا خود کفش بخوانید و راهنمایی‌های آن را دنبال کنید. اگر دستورالعملی وجود ندارد از وسایل و مواد شست‌وشوی اختصاصی برای کفش‌های ورزشی استفاده کنید. این مواد و ابزار بیشتر بر روی چرم و بالاپوش‌های نایلونی، فوم پاشنه، آستر و دیگر قسمت‌ها مؤثرتر هستند. اگر شک دارید، این راهنمایی‌ها را دنبال کنید.

در اینجا چند راهنمایی ساده برای تمیز کردن بیشتر انواع پارچه‌ و نایلون‌ در کتانی‌ها عنوان می‌کنیم:

۱-      بندکفش و سایر افزودنی‌ها را باز کنید.

۲-      کفش را با آب تمیز بشویید.

۳-      از یک تمیزکننده خنثی و یه برس نرم برای شست‌شوی کفش استفاده کنید. از سفیدکننده، حلال‌ها یا مواد شیمیایی خشن یا ساینده استفاده نکنید.

۴-      از یک پد سفید نایلونی برای ساییدن مارک‌ها استفاده کنید.

۵-      همه کفش را به خوبی با آب تمیز آبکشی کنید.

۶-      بگذارید تا خشک شود. از کاغذ سفید جاذب استفاده کنید تا کفش شکل خود را حفظ کند.

Front-Loader-Banner-1_D

چند نکته دیگر:

–          بندهای کفش را در مانند شست‌شوی معمولی بشویید.

–          کفش را مستقیم در برابر نور خورشید قرار ندهید یا از سشوار یا منبع داغ دیگری برای تسریع روند خشک کردن استفاده نکنید.

–          از روزنامه برای پر کردن کفش استفاده نکنید. روزنامه به بیشتر پارچه‌ها می‌چسبد.

–          آستر را پشت و رو نکنید یا تا زمانی که کفش کاملاً خشک نشده آن را نپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *