دسته‌بندی نشده

انقلابی در تامین هوای تمیز شخصی با دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی PuriCare ال‌ جی

 رونمایی از آینده تنفس سالم توسط ال ‌جی در نمایشگا IFA 2020 برلین

ال‌جی الکترونیکس با رونمایی دستگاه تصفیه هوای قابل پوشیدن PuriCare™ Wearable در IFA 2020، معنای تازه‌ای به مفهوم هوای تمیز شخصی بخشیده است. ال‌جی به‌عنوان یکی از رهبران پیشرو درزمینه راه‌کارهای تصفیه هوا، سابقه‌ای طولانی درزمینه سبک زندگی سالم و بهداشتی دارد و با خلق دسته بندی کاملاً جدید تکنولوژی تصفیه هوای قابل پوشیدن، سطح تازه‌ای از شیوه‌های حفاظتی قابل‌حمل را ارائه خواهد نمود. دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare Wearable از سه‌ماهه چهارم سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد.

LG PuriCare Wearable Air Purifier قرار است وضعیت بغرنج استفاده از ماسک‌های خانگی باکیفیت نامعلوم و کمبود ماسک‌های یک‌بارمصرف را برای همیشه حل کند. دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare Wearable دو فیلتر Total Care را به خدمت گرفته که کاملاً مشابه فیلترهای HEPA هستند که در محصولات تصفیه هوای خانگی این شرکت مورداستفاده قرارگرفته‌اند؛ و این‌گونه نه‌تنها هوای ورودی به شش‌ها را فیلتر می‌کند، بلکه به شکل کاملاً مؤثری هوای بازدم هم فیلتر و تصفیه می‌گردد.

LG-PuriCare-Wearable-Air-Purifier-FULL-FRONT-scaled

با بهره‌گیری از جدیدترین پیشرفت‌های ال‌جی درزمینه تصفیه هوا، فیلتر‌های قابل تعویض باکار آیی بالا باعث می‌شوند تا PuriCare Wearable بتواند داخل یا بیرون خانه هوایی تمیز و تازه را بر ای‌تان فراهم آورد. با بهره‌گیری از فن‌های دوگانه و سنسور تنفسی اختراعی ال‌جی، این دستگاه تصفیه پوشیدنی به کاربران اجازه می‌دهد تا هوایی تمیز و فیلترشده را تنفس کنند. سنسور تنفسی با شناسایی ریتم و حجم تنفس کاربر با تنظیم صحیح فن دوگانه سه سرعتِ، هوای تصفیه‌شده را به میزان کافی تأمین می‌کند. سرعت این فن‌ها هنگام دم به‌صورت خودکار بالا می‌رود و در هنگام بازدم برای کاهش مقاومت، سرعت حرکتشان کاهش می‌یابد تا کاربر تنفسی راحت و بدون دردسر را تجربه کند.

LG-PuriCare-Wearable-Air-Purifier-RIGHT-SIDE-scaled

طراحی ارگونومیک بر اساس تحلیل گسترده شکل صورت کاربران، باعث شده که LG PuriCare Wearable کاملاً روی صورت کاربر جای بگیرد تا میزان هدر رفت هوا از اطراف بینی و چانه به حداقل برسد. همچنین شیوه طراحی خاص این محصول باعث می‌گردد تا کاربر طی ساعات طولانی بتواند به‌راحتی از آن استفاده کند. باتری ۸۲۰ میلی‌آمپر کارآمد و سبک این دستگاه، استفاده هشت‌ساعتی در حالت کم‌مصرف و کارکرد دوساعته در وضعیت حداکثر قدرت را امکان‌پذیر ساخته است.

LG-PuriCare-Wearable-Air-Purifier-01-1

علاوه بر این، راه‌کار مبتکرانه تصفیه هوای شخصی ال‌جی به همراه یک کیس مخصوص عرضه خواهد شد تا در فواصل میان زمان‌های استفاده، نگه‌داری بهداشتی و تمیز دستگاه را امکان‌پذیر سازد. این جعبه با تجهیز به لامپ UV-LED میکروب‌های مضر را از بین برده، به شارژ باتری ماسک پرداخته و با تشخیص زمان تعویض فیلترها، اخطار لازم را به اپلیکیشن موبایل LG ThinQ ارسال می‌کند. ازآنجایی‌که تمامی بخش‌های LG PuriCare Wearable (از فیلترها تابنده‌ای ماسک)‌ قابل تعویض و بازیابی هستند، این دستگاه محصولی مسئولیت‌پذیر ازنظر زیست‌محیطی محسوب می‌گردد.

LG-PuriCare-Wearable-Air-Purifier-RIGHT-QUARTER-scaled

Dan Song رئیس شرکت راه‌کارهای تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی ال‌جی می‌گوید: «PuriCare Wearable Air Purifier ابزاری هیجان‌انگیز و بخشی تازه از خط تولید رو به رشدی است که قصد دارد مزایای سلامتی و بهداشتی مهم و معنی‌داری را ارائه کند. در زمانه‌ای که مصرف‌کنندگان به دنبال راه‌هایی برای زندگی امن‌تر و آسایش بیشتر هستند، بسیار مهم است ما قادر به ارائه راه‌حل‌هایی ملموس و کارآمد باشیم.»

LG-PuriCare-Wearable-Air-Purifier-02-1

برای حضور در IFA 2020 ال‌جی نمایشگاهی مجازی راه‌اندازی نموده که طی ماه سپتامبر آخرین ابتکارات و ابداعات این شرکت، ازجمله PuriCare Wearable Air Purifier را به نمایش خواهد گذارد. برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.lg.com/exhibition مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *