دسته‌بندی نشده

با تلویزیون نانوسل ال‌جی؛ همه جای اتاق، جای نشستن شماست!

هر جایی که نشسته باشید، مطمئن باشید تلویزیون نانوسل ال‌جی دقت رنگ در زوایای دید عریض و گسترده را با فناوری نانو اکیورسی (NanoAccuracy) بر پایه فناوری نانوسل ال‌جی ممکن می‌کند. شما می‌توانید از این به بعد رنگ‌ها را دقیق و از تمامی زوایای دید مشاهده کنید و هر کسی می‌تواند از تصویر واقعی لذت ببرد.

تلویزیون نانوسل ال‌جی برای تأکید بیشتر بر کیفیت تصویر بهتر بر پایه فناوری نانوسل ال‌جی با فناوری نانو کالر (NanoColor) بعد جدیدی از دنیای رنگ‌ها را به نمایش می‌گذارد. با نانوکالر از خلوص رنگ‌های بهبودیافته‌ای لذت ببرید که تجربه بصری شگفت‌انگیزی را با فناوری نانوسل به شما ارائه می‌دهد. این فناوری خلوص رنگ را با استفاده از ذرات نانوی یک‌نانومتری بیشتر می‌کند.

نمایشگرهای LCD نانوسل با بهره‌گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک که قطر آنها تقریباً به اندازه یک نانومتر است رنگ‌های دقیق، ظریف و پایداری ایجاد می‌کنند که از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها شامل نمایشگرهای کوانتوم دات، قابل مشاهده است.

82579568_229246931433904_998670760569589112_n

تلویزیون‌های نانوسل Super UHD ال‌جی رنگ‌های پایداری دارند و هیچ اختلاف رنگی برای آنهایی که درست جلوی تلویزیون نشسته‌اند و آنهایی که برنامه‌ها را با زاویه ۶۰ درجه مشاهده می‌کنند دیده نمی‌شود.

از دیگر فناوری‌های به کار رفته در تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی فناوری نانوبزل است. حاشیه بسیار کم و باریک با طراحی شیک با فناوری نانو بزل (NanoBezel) در تلویزیون‌های ۲۰۱۹ نانوسل ال‌جی گنجانده خواهد شد. حاشیه باریک در تلویزیون‌های نانوسل با فضا و دکوراسیون منزل شما و ایجاد دکور شیک و خیره‌کننده هارمونی و تطابق کامل دارد.

80710555_2544703649185029_3800037280661568482_n

تلویزیون‌های NanoCell ال‌جی در سال ۲۰۱۹ که مجهز به ThinQ AI هستند با گنجاندن پورت‌های HDMI 2.1 از نرخ فریم بالا HFR پشتیبانی می‌کنند. در نتیجه، حرکات با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه صاف‌تر و واضح‌تر هستند و محتوای صحنه‌های اکشن و سریع مانند مسابقات ورزشی و فیلم‌های اکشن بهتر پردازش می‌شود.

پشتیبانی از قابلیت کانال پیشرفته بازگشت صدا یا eARC به علاقه‌مندان سینمای خانگی امکان بهره‌مندی از اتصال HDMI به صورت یکپارچه را می‌دهد تا از بالاترین کیفیت صدا در فرمت‌های مختلف با بیشترین میزان جزییات و عمق لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *