دسته‌بندی نشده

تلویزیون های OLED LG

 وب‌سایت Reviewed.com، بخشی از رسانه بزرگ و معتبر USA Today Tech، چندی پیش فهرست برندگان خود را اعلام کرد و تلویزیون OLED C9 ال‌جی را با نمره کامل ۱۰ به عنوان «انتخاب اول سردبیر» در صدر فهرست محصولات منتخب نشاند.

کارشناس فنی این وب‌سایت، پس از بررسی تلویزیون OLED ال‌جی، ضمن تحسین سیاهی کامل و بیان رنگ بی‌عیب و نقصش اعلام کرد که تلویزیونC9 ال‌جی جادوی OLED را بهتر از توصیفات کلامی من به نمایش می‌گذارد و بهتر از هر تلویزیونی است که من دیده‌ام.

به گفته کارشناسان فنی این رسانه مشهور، در سال ۲۰۱۷ تلویزیون C7 ال‌جی بهترین تلویزیونی بود که تست کردیم. در سال ۲۰۱۸، این عنوان به ال‌جی C8 رسید و امسال تلویزیون ال‌جی OLED C9 را تلویزیون شماره یک سال ۲۰۱۹ معرفی می‌کنیم.

diQHqBeJq9ye4dgmbSxPiV

رسانه معتبر و جهانی دیگر که انگلیسی تبار است و TechRadar نام دارد، به تلویزیون OLED C9 ال‌جی ۵ ستاره کامل از مجموع ۵ ستاره را داد. کارشناسان فنی این وب‌سایت در ستایش و تحسین این تلویزیون گفتند: «تلویزیون OLED جدید ال‌جی به هوشمندترین تلویزیون کره زمین مبدل شده است. ال‌جی C9 با بهره‌مندی از نسل دوم پردازنده آلفا ۹ و امکانات پیشرفته هوش مصنوعی صدای بهتری با پردازش هوش مصنوعی دارد و به پلت‌فرم هوشمند و ارتقایافته‌ای در دل خود تجهیز شده که آن هم از هوش مصنوعی برخوردار است. در یک کلام باید گفت که تلویزیون OLED C9 ال‌جی با کیفیت تصویر حیرت‌انگیز و قیمت رقابتی در میان رقبا سر است.»

مجله Les Numériques، یکی از رسانه‌های پیشگام و مشتری‌محور فرانسه، تلویزیون ۶۵ اینچ OLED C9 ال‌جی را ستوده و از آن به عنوان یک تلویزیون تقریبا کامل و بی‌عیب و نقص یاد کرده است. این مجله نیز ۵ ستاره کامل از ۵ ستاره را به تلویزیون C9 ال‌جی اعطا کرده است؛ تلویزیونی که به عقیده آنها، تصاویر HDR کامل و زاویه دید گسترده و عریض دارد.

وب‌سایت فناوری آلمانی ComputerBild نیز تلویزیون OLED C9 ال‌جی را به دلیل برخورداری از رنگ‌های طبیعی، کنتراست کامل، بلندگوهای عالی و همچنین داشتن قیمت منطقی و رقابتی تحسین کرده است.

Banner_OLED_Z9_8K

محصول ممتاز و برنده دیگر تلویزیون ۸۸ اینچ OLED 8K ال‌جی​ است که به عنوان بهترین تلویزیون، بهترین فناوری و محصول افتخارآمیز و مبتکرانه در نمایشگاه CES 2019 امسال شناخته شد.

تلویزیون‌ Z9 OLED ال‌جی با بهره‌گیری از پلت‌فرم هوشمند و باز ال‌جی امکان دسترسی به گستره وسیعی از خدمات هوش مصنوعی پرطرفدار در پلت‌فرم‌های دیگر شامل تعبیه شدن آمازون الکسا علاوه بر دستیار گوگل را خواهند داشت. کاربران می‌توانند از راحتی استفاده از قابلیت تشخیص صدا و داشبورد خانگی لمسی و هوشمندی لذت ببرند که با کمک آن می‌توانند بسیاری از لوازم خانگی هوشمند را مستقیما از طریق تلویزیون کنترل کنند.

تلویزیون‌ ۸۸ اینچ ۸K ال‌جی مدل Z9 OLED از قابلیت‌های پردازش بالاتری برای ارائه واقعی‌ترین کیفیت تصویر ۸K برخوردار است؛ تصویری که به لطف ارتقا به کیفیت ۸K و بهبود کاهش نویز شفاف، زنده و پر از جزییات است.

23-lg-booth-tvs-ces2019-e1548119737731

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *