خبر

فصل تازه ال جی در آفریقا

ال جی الکترونیکس ، این بار با افتتاح اولین نمایشگاه دیجیتال آفریقا ، بار دیگر تعریف نوآوری در مصرف کننده را ارائه داد. LG “e-Showroom” که در شهر کیسومو در غرب کنیا رونمایی شده است ، به مشتریان امکان می دهد تا با الکترونیک و لوازم خانگی در یک فضای امن تعامل و خرید کنند نمایشگاه دیجیتال اولین نوع برای ال جی در آفریقا است و فروشگاه مارک آنلاین ال جی را با یک محیط مرور فیزیکی ادغام می کند تا خریدهای آنلاین از طریق صفحه های نصب شده در نمایشگاه الکترونیکی را برای تحویل ظرف 24 ساعت امکان پذیر کند.

پس از راه اندازی موفقیت آمیز نمایشگاه الکترونیکی در کیسومو ، در اواخر سال 2020 ، درست در زمان تعطیلات ، مکان دیگری در قلب کنیا در نانیوکی افتتاح شد. نمایشگاه های الکترونیکی ال جی در زمانی ارائه می شود که کنیایی ها از مزایای خرید آنلاین استقبال می کنند ، بیش از 73 درصد گفتند که خرید الکترونیکی ارزش بهتری برای پول از زمان ابتلا به بیماری همه گیر است. *

کیم سا نیونگ ، مدیر عامل ال جی الکترونیکس آفریقای شرقی ، گفت: “ما از نیازهای در حال تکامل مشتری خود آگاه هستیم و دائماً در حال بررسی خدمات خود هستیم تا با روش های جدید و خلاقانه ای برای پاسخگویی به این انتظارات روبرو شویم.” “یکی از این راه ها ایجاد نمایشگاه الکترونیکی ال جی و دادن راهی متفاوت به خرید مشتریان در عین اطمینان از ایمنی همزمان آنها بود.”

راه حل ابتکاری دیجیتال LG Kenya به عنوان اولین راه اندازی در آفریقا ، محصولات LG را بدون آسیب رساندن به سلامتی ، به مردم نزدیک می کند. از طریق نمایشگاه های الکترونیکی ، مشتریان بالقوه و فعلی ال جی می توانند نمونه ای واقعی از نحوه بهبود زندگی و امنیت LG از طریق ال جی را مشاهده کنند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *