دسته‌بندی نشده

لبتاب 17 اینچی Gram LG : بال پرواز شما برای یک سفر لذت بخش

نگذارید کوله‌بار سفر روی دوشتان سنگینی کند! لپ تاپ ۱۷ اینچ ال­‌جی Gram یک سفر عالی را برای شما رقم می‌زند. 

با اینکه معمولا لپ تاپ های ۱۷ اینچی بیش از دو کیلوگرم وزن دارند، ال­‌جی Gram 17 با وزن ۱۳۴۰ گرم خود را به عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچ در بازار معرفی کرده است. وزن سبک این مدل کار را برای لذت بردن از صفحه نمایش بزرگ در هر کجا، آسان می­‌کند. علاوه بر این، مدل جدید دارای یک باتری ۷۲ وات با کارایی بالا است که اجازه می دهد با یک بار شارژ تا ۱۹.۵ ساعت شارژ باشید؛ به این معنی که کاربران می‌توانند بدون نگرانی و دنبال پریز برق گشتن، کار بیشتری انجام دهند.

هرچند این مدل ظاهری باریک و شیک دارد ولی در عین حال بسیار سرسخت است. این مدل مطابق با استاندارد سختگیرانه نظامی ایالات متحده یعنی MIL-STD-810G ساخته شده و هفت ویژگی مقاومتی از جمله پایداری در برابر شوک، گرد و غبار و تغییرات دمایی شدید دارد.

d23594b0-f120-42ae-8bae-b4364ffc16e2

ال­‌جی Gram 17 بر خلاف آنچه اندازه آن ممکن است نشان دهد، یک دستگاه قابل حمل همه کاره است. با جدیدترین پردازنده نسل هشتم اینتل Core و تا ۱۶ گیگابایت حافظه DDR4، این لپ‌تاپ حتی هنگام اجرای فایل‌ها و برنامه‌های پر مصرف و سنگین نیز به راحتی و بسیار روان کار را انجام می‌­دهد. لپ‌تاپ به یک درایو SSD 256 گیگابایتی مجهز بوده و دارای یک فضای جداگانه برای SSD اضافی است که امکان ذخیره سازی را دو برابر می‌­کند.

لپ‌تاپ LG Gram 17 شامل انواع ویژگی‌هایی است که راحتی بیشتری برای زندگی کاربران به ارمغان می‌آورد. با ورودی Thunderbolt 3 کاربران می‌توانند از طریق یک پورت دستگاه را شارژ کرده و همچنین از آن برای انتقال فایل‌ها و نمایش محتوا استفاده کنند. در عین حال، صفحه لمسی شیشه­‌ای دقیق (Precision Glass Touchpad) لپ‌تاپ نیز کنترل راحت و بدون اشتباهی را عرضه کرده و قابلیت تشخیص لمسی ۴ نقطه ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *