دسته‌بندی نشده

معرفی تلویزیون های OLED و Nano Cell ال جی در نمایشگاه CES 2020

تلویزیون‌های OLED ال‌ جی رویای تولیدکنندگان محتوا را به حقیقت پیوند می‌دهند و سینما، ورزش و بازی را به شیوه‌هایی نوین زنده می‌کنند.

تلویزیون‌های OLED و NanoCell ال جی در سال ۲۰۲۰ با طراحی خلاقانه، بهترین کیفیت تصویر، قابلیت‌های بیشتر و انتخاب‌های گسترده از محتوای قانع‌کننده آماده درخشش هستند.

ال جی الکترونیکس، پیشگام در عرصه تلویزیون‌های OLED، با معرفی ۱۴ مدل جدید از تلویزیون‌های OLED که سه مدل جدید از سری هنری GX Gallery، مدل‌های ۴K Ultra HD، مدل‌های ۸۸ و ۷۷ اینچ از کلاس Real 8K و تلویزیون‌ OLED جدید با نمایشگر ۴۸ اینچ در آن صدرنشین هستند استاندارد تلویزیون‌ها را بالاتر می‌برد.

تمام این تلویزیون‌های OLED و ۸K جدید ال‌جی و همین طور ۴K NanoCell LCD ال‌جی، که در نمایشگاه CES 2020 معرفی می‌شوند، برای ارائه کیفیت تصویر حیرت‌انگیز و طراحی خلاقانه همراه با عملکرد ارتقا یافته و قابلیت‌های هوش مصنوعی طراحی شده‌اند تا فیلم، ورزش و بازی‌های ویدیویی را به شیوه‌ای به تصویر بکشند که گویی تا امروز ممکن نبوده است.

LG-SIGNATURE-OLED-8K-ZX_Sports

در قلب جدیدترین تلویزیون‌های ۸K ،۴K OLED و ۸K NanoCell ال‌جی چندین فناوری‌ پیشرفته و مهم وجود دارد که پردازنده جدید هوش مصنوعی نسل سوم آلفا ۹ یا α (Alpha) 9 Gen 3 AI ویژه‌ترین آنهاست. این پردازنده پیشرفته از قدرت پردازش بیشتر و الگوریتم‌های هوش مصنوعی یادگیری عمیق برای بهبود کیفیت تصویر مشهور ال جی بهره می‌برد و هم چنین مجموعه قابلیت‌های خاصی را برای انواع محتوا شامل فیلم، بازی و ورزش ارائه می‌دهد که تجربه کاربری را سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.

LG-OLED-TV_GX-Gallery01

تلویزیون‌های ممتاز ۲۰۲۰ ال جی نمایی از طراحی شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد هستند که بدون زحمت با هر دکور خانه‌ای همخوانی دارد. هر سه مدل جدید از خانواده گالری (Gallery) ال‌جی با برخورداری از بدنه بسیار باریک طراحی را به سطحی کاملا متفاوت می‌برند؛ به عنوان مثال، مدل ۶۵ اینچ تنها ۲۰ میلی‌‌متر ضخامت دارد. مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۶۶ اینچ که ویژه نصب دیواری طراحی شده‌اند به خوبی روی دیوار متصل می‌شوند و با ظاهر دراماتیک و بی‌نظیری چشم‌نوازی می‌کنند تا OLED را بیشتر به یک شاهکار هنری مبدل کنند.

LG-OLED-TV_GXGallery02

تلویزیون‌های سری جدید GX Gallery مدل‌های ۴K UHD ال جی به تلویزیون‌های سری کاغذدیواری OLED WX Wallpaper (مدل‌های فوق باریک ۷۷ و ۶۵ اینچ) و سری SIGNATURE OLED R ال‌جی (مدل ۶۵RX) می‌پیوندند تا به صورت هوشمندانه‌ای با فضا ادغام شوند و به منزله یک عنصر لوکس آینده‌نگر جلوه کنند تا ظاهر محیط پیرامونشان را صرف نظر از این که خاموش یا روشن هستند شیک و مدرن کنند.

LG-NanoCell-TV75NANO992

مدل‌های OLED ZX Real 8K ال جی در سال ۲۰۲۰ چهار برابر جزییات بیشتری نسبت به تلویزیون ۴K و ۱۶ برابر بیشتر از تلویزیون HD نمایش می‌دهند و فراتر از متوسط نیازهای CTA برای تعریف رسمی صنعت ۸K Ultra HD هستند. تلویزیون‌های ۸۸ و ۷۷ اینچ OLED از معیارهای سنجشی که توسط ICDM (کمیته بین‌المللی مترولوژی نمایشگر) توصیه می‌شود فراتر رفته‌اند و در بین اولین تلویزیون‌هایی هستند که با لوگوی جدید CTA 8K Ultra HD معتبر و زینت داده می‌شوند.

ال جی در سال ۲۰۲۰ علاوه بر این که نسخه‌های جدیدی از دو سری پرطرفدار ۴K UHD (در مدل‌های CX و BX) با ابعاد ۷۷، ۶۵ و ۵۵ اینچ ارائه می‌دهد، تلویزیون OLED جدیدی با ابعاد ۴۸ اینچ کاملا جدید که کیفیتی تصویری بی‌رقیب دارد را نیز عرضه خواهد کرد. این تلویزیون ۴K UHD جدید ال‌جی (مدل OLED48CX) تصاویری بسیار واضح‌تر با ۸ میلیون پیکسل فرعی در نمایشگر ۴۸ اینچ به نمایش درمی‌آورد که از نظر تراکم با یک تلویزیون ۹۶ اینچ ۸K قابل قیاس است.

LG-SIGNATURE-OLED-8K-ZX_Gaming

در مجموعه تلویزیون‌های NanoCell ال‌جی امسال ۶ مدل Real 8K (شامل مد‌ل‌های ۷۵ و ۶۵ اینچ در سری Nano99 و Nano97 و Nano95) پررنگ‌ترند و همه آنها فراتر از الزامات معمول برای نمایش لوگوی صنعت رسمی ۸K UHD از CTA هستند.

در مطالب بعدی با تک تک این محصولات بیشتر آشنا خواهید شد. برای اطلاع از جدیدترین محصولات و اخبار ال جی در نمایشگاه CES 2020 هشتگ LGCES2020 # را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *