دسته‌بندی نشده

پخش زنده کنفرانس LG CES 2020

امروز روز ال جی الکترونیک در CES 2020  است .

هرساله ال جی الکترونیک در نمایشگاه CES  از جدیدترین تکنولوژی ها ، فن آوری ها و محصولات لوکس خود از جمله  LG SIGNATURE رونمایی و قدرت نمایی می کند .

از این همایش که در ابتدای هر سال میلادی و در لاس وگاس  آمریکا برگزار می شود استقبال بی نظیری می شود . و غرفه ال جی الکترونیک به دلیل محصولاتی بی مانند و هیجان انگیز بیشترین بازدید را در میان غرفه های رغیبان خود دارد.
سال گذشته ال جی در نمایشگاه CES استقبال خوبی از طرفداران خود کرد . وقتی شما به درب ورودی غرفه ال جی نزدیک میشدید با سالن آبشار ال جی که تشکیل شده از تعداد زیادی تلویزیون OLED منحنی بود روبه رو می شدید . تلویزیون های این سالن اینقدر منظم و با دقت به یک دیگر متصل شده بودند که حس واقعی حضور در آبشار به شما دست میداد همچنین پنل ای OLED که در این سالن قرار گرفته بودند به دلیل کیفیت فوق العاده شان هر چشمی را خیره می کرد.

Image result for LG CES 2019

Related image

در سال گذشته ال جی از اولین تلویزیون رول شونده جهان رونمایی کرد .

ال جی با رونمایی از LG SIGNATURE OLED  TV R به جهان ثابت کرد که ال جی می تواند آنچه در رویایتان هست را به واقعیت تبدیل کند.

Image result for LG TV R

همچنین سال گذشته از اولین تلویزیون های واقعی 8K رونمایی کرد .

ال جی در CES 2019 تاکید داشت تنها تلویزیونی که کیفیت واقعی 8K را اریه می دهد محصولات خود است . این برند با ارایه نمونه تصاویر مختلف در تلویزیون های متفاوت 8K اثبات کرد تلویزیون های تولید شده سایر برند فقط از لحاظ تبلیغاتی 8K هستند اما این 8K در واقعیت وجود ندارد.

Image result for lg tv 8k

LG CES 2020

Image result for LG CES 2020

حال امروز ال جی از محصولات جدیدی رونمایی می کند تا تعجب و شگفتی همگان را برانگیزد .

از شما دعوت می کنیم تا کنفرانس ال جی را در CES 2020 تماشا کنید.

توجه : جهت پخش ویدیو فیلترشکن خود را روشن کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *