دسته‌بندی نشده

پروژکتور جدید CineBeam ال جی تجربه تماشای فیلم در خانه را متحول می کند

‌پروژکتور لیزری CineBeam 4K UHD Laser  ال جی، بدون در نظر گرفتن میزان روشنایی خانه یا تاریکی صحنه، نهایت تجربه سینمای خانگی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

جدیدترین پروژکتور لیزری CineBeam 4K UHD Laser ال‌جی الکترونیکس با مدل HU810P برای ارائه تجربه سینمایی اصیل در خانه به مشتریان طراحی شده است. این پروژکتور جدیدترین ابتکار در مجموعه پروژکتورهای با کیفیت و پرطرفدار ال‌جی بوده و از امکانات و فناوری‌هایی برخوردار است که باعث می‌شود انتخابی عالی برای عاشقان فیلم و خانواده‌هایی باشد که می‌خواهند در خانه سرگرم شوند. این مدل پروژکتور ال‌جی، علاوه بر کیفیت تصویر سینمایی، دسترسی راحت و آسوده را به فیلم‌هایی که مستقیما از سرویس‌های آنلاین پخش ویدیو میسر می‌کند و با برنامه ‌های کاربردی محبوب پخش آنلاین محتوا سازگاری دارد.

پروژکتور CineBeam 4K UHD Laser ال‌جی وضوح باورنکردنی ۴K یعنی ۳,۸۴۰x 2,160 پیکسل را در نمایشگری تا ابعاد ۳۰۰ اینچ و روشنایی ۲۷۰۰ آنسی لومن فراهم می‌کند و ۹۷ درصد از فضای رنگ DCI-P3 با سیستم لیزر دوگانه خود پوشش می‌دهد. منبع نور لیزر این پروژکتور بی نهایت قابل اطمینان و بادوام است و چرخه عمر آن تقریبا ۲۰ هزار ساعت روشنایی را به همراه دارد.

مهم نیست اتاق چقدر روشن یا صحنه چقدر تاریک باشد؛ این پروژکتور تصویری واضح، روشت و شفاف را با کمک فناوری جدید Adaptive Picture Pro ال‌جی ارائه می‌دهد. حالت Iris Mode دو تنظیمات دارد: حالت اتاق روشن و حالت اتاق تاریک. این تنظیمات مقدار روشنایی اتاق را تشخیص می‌دهد تا بهترین کیفیت تصویر ممکن را نمایش دهد. حتی اگر بخواهید، یک محیط سینمایی واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورد. قابلیت Adaptive Contrast به صورت خودکار هر فریم را تنظیم می‌کند تا نسبت کنتراست بهینه را در صحنه‌های تاریک‌تر به نمایش بگذارد.

پروژکتور CineBeam ال‌جی از حالت سینمای واقعی (Real Cinema Mode) و TruMotion Mode پشتیبانی می‌کند و می‌تواند با تنظیم سرعت فریم تصویر برای تطبیق با منبع اصلی در ۲۴ هرتز فیلم‌ها را همان طوری نشان دهد که در اصل هدف خود کارگردان بوده است. قابلیت TruMotion ال‌جی مخصوص فیلم‌های اکشن است و حرکات سریع و صحنه‌های تند را به صحنه‌های روان و طبیعی تبدیل خواهد کرد. این پروژکتور از انواع فرمت‌های پرطرفدر HDR مثل HDR10 ، HLG و Dynamic Tone Mapping پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور لیزری CineBeam 4K UHD Laser ال‌جی برای راحتی بیشتر از اتصال بی‌سیم به سیستم‌های صوتی سینمای خانگی با قابلیت‌های بلوتوث و WiSA بهره می‌برد. وقتی که این پروژکتور از طریق HDMI 2.1 به کانال بازگشت صدای پیشرفته (eARC) متصل می‌شود می‌تواند تصاویر ۴K در رنگ ۱۰ بیت را تقریبا بدون افت کیفیت صدا نمایش دهد. شما می‌توانید CineBeam ال‌جی را هر جایی در اتاق قرار دهید. این امر به لطف زوم ۱٫۶ برابر و تغییر افقی و عمدی لنز امکان پذیر می‌شود.

پروژکتور جدید ال‌جی با جدیدترین پلت فرم webOS 5.0 ال‌جی اجرا می‌شود تا کنترل و پیمایش ملموس و ساده و همین طور دسترسی سریع به پرطرفدارترین سرویس‌های پخش آنلاین محتوا مانند +Disney و یوتیوب را میسر کند. این پروژکتور با AirPlay 2 اپل و Screen Share سازگار است و بینندگان می‌توانند محتوای مورد نظر را از تلفن های هوشمند و تبلت‌ها در مقیاس سینمایی به اشتراک بگذارند. مشتریان با نرم افزار کالیراسیون خودکار (Auto Calibration II) قادر خواهند بود نتایجی را کسب کنند که قبلا تنها با کالیبراسیون حرفه ای تصویر امکان داشت.

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2020 که به صورت مجازی در ماه سپتامبر برگزار می‌شود جدیدترین ابتکارات و نوآوری‌های خود شامل پروژکتور لیزری CineBeam 4K UHD Laser ال‌جی را به نمایش می‌گذارد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.lg.com/exhibition سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *