دسته‌بندی نشده

پروژکتور مینی بیم الجی به سبکی و باریکی یک کتاب

اگر فکر می‌کنید در سفر نمی‌توانید فیلم تماشا کنید، صد در صد اشتباه می‌کنید!

عاشق فیلم دیدن که باشید مهم نیست در خانه هستید یا در گردش؛ هر جا که اراده کنید می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه خود را در کنار عزیزان خود تماشا کنید. چاره کار خرید یک پروژکتور مینی‌بیم ال‌جی است.

بهانه شما برای تماشا نکردن فیلم در سفر چیست؟ آیا این است که تلویزیون حجیم و سنگین منزل را نمی‌توانید با خودتان به سفر ببرید؟ یا تلویزیونی با کیفیت مناسب صدا و تصویر و صفحه نمایش بزرگ در اختیارتان نیست؟ یا شاید امکانات جانبی لازم را ندارید که بتوانید فیلم‌های دلخواهتان را ببینید؟ خب، جای نگرانی نیست زیرا با سری پروژکتورهای باریک و سبک Minibeam ال‌جی همه چیز برای شما مهیا است.

e10d0ac4-857d-406f-8c85-7918b8fb9039

پروژکتور PH550 ال‌جی برای مشتریانی ایده‌آل است که به دنبال یک پروژکتور بی‌سیم هستند و می‌خواهند بیرون از فضای منزل فیلم تماشا کنند. این محصول هم قابلیت اتصال بلوتوث دارد و هم وای-فای. بنابراین، کاربران می‌توانند محتوای مورد نظر خود را با فرمت‌های مختلف به پروژکتور منتقل کنند و از خروجی صدای بهتر از طریق اتصال بلوتوث به سیستم‌های صوتی بهره‌‌مند شوند. علاوه بر این، پروژکتور PH550 باتری بادوامی دارد و شما می‌توانید با خیال راحت در حیاط منزل یا پارک فیلم تماشا کنید.

لازم به ذکر است که پروژکتورهای Minibeam ال‌جی جایزه iF Design Award 2016 را برای طراحی مبتکرانه کسب کرده‌اند. این پروژکتورها به قدری کوچک هستند که به راحتی در کف دست جای می‌گیرند اما می‌توانند تجربه سینمای غول‌پیکری را ایجاد کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *