خبر

آینده نوآوری های جدید در گفتگوی مجازی

دکتر I.P. پارک ، رئیس و CTO ال جی الکترونیکس (LG) ، در CES® 2021 کاملا دیجیتال به مرحله مجازی راه یافت تا دیدگاه الهام بخش این شرکت را برای نوآوری باز در عصر فاصله اجتماعی به اشتراک بگذارد. دکتر پارک به عنوان میزبان LG Future Talk توضیح داد و نشان داد که چگونه نوآوری باز اصل اساسی در آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی شرکت بوده است.

در طول یک سال تغییر بی سابقه ، تعهد بی دریغ ال جی برای بهتر کردن زندگی و همچنین توانایی تأمین نیازهای متغیر مصرف کنندگان در سراسر جهان ، ثابت قدم مانده است. برای نشان دادن این نکته ، دکتر پارک محصولات برجسته ای مانند LG PuriCare Wearable Purifier Air و LG Smart Thermal Camera را که بدون هیچ زحمتی به اطمینان از رفاه و امنیت مصرف کنندگان کمک می کند ، برجسته کرد. ال جی همچنین ربات های CLOi خود را برای محیط ها و کارهای مختلف – از ضد عفونی کردن مکان های پرترافیک در فضاهای عمومی و تجاری گرفته تا تحویل درب منزل و سرو غذا در رستوران ها – برای بهبود بهداشت و به حداقل رساندن خطرات بهداشتی برای کارمندان و مشتریان در نظر گرفته است. .

هسته اصلی گفتگوی امروز حول نوآوری باز است ، جایی که دکتر پارک با گری شاپیرو ، رئیس و مدیر عامل انجمن فناوری مصرف کننده پیوست ، تا در مورد قدرت فزاینده مشارکت بین رشته ها و صنایع برای ارائه آنچه برای مصرف کنندگان مناسب است صحبت کند. شورای نوآوری ال جی نمونه برجسته ای از ابتکارات مشترک ال جی است که گروهی از متخصصان طیف وسیعی از شرکت های بخش فناوری را برای یادگیری ، همکاری ، کشف فرصت های جدید و یافتن راه های جدید برای بهبود زندگی مردم گرد هم آورده است.

شاپیرو اظهار داشت: “فن آوری ها و رشته ها برای تسهیل انبوهی از نوآوری های دیجیتالی – AI ، اتصال 5G ، اینترنت اشیا ، ابر ، حسگرها ، ناوبری ، باتری ها – در حال همگرایی هستند. “و ما شاهد این نوع تغییر در بسیاری از زمینه های دیگر نیز هستیم: حمل و نقل ، تدارکات ، کشاورزی ، مراقبت های بهداشتی و حتی مواد غذایی.”

این رویکرد باز نوآوری ، زمینه را برای هر آنچه ال جی در تلاش است ، به ویژه تحت نام تجاری LG ThinQ خود ، که شامل دستگاه های مجهز به هوش مصنوعی و IoT شرکت است ، فراهم می کند. دکتر پارک برنامه های مهیج توسعه اکوسیستم را با اتصال همه محصولات و خدمات در بین گروه ها ، فراهم آوردن تجربه کاربری کاربر و راحتی بی حد و حصر ، ترسیم کرد. دکتر پارک گفت: “این فقط مربوط به لوازم خانگی و دستگاه های جداگانه ای نیست که از قابلیت و قابلیت اتصال به هوش مصنوعی برخوردار باشند ، بلکه بیشتر در مورد ساختن یک اکوسیستم است که ال جی و شرکای آن برای توسعه ، تقویت و غنی سازی آنچه ما به آنها ارائه می دهیم با یکدیگر همکاری می کنند.”

با پیوستن دیوید ربیع ، مدیر عامل شرکت تووالا ، که بسته های غذایی آماده اجاق گاز او به زودی برای خرید در فروشگاه LG ThinQ در دسترس خواهد بود ، دکتر پارک یک برنامه تکامل یافته ThinQ را تصور کرد که فراتر از کنترل و نظارت بر عملکرد است تا به یک بستر کامل سبک زندگی دیجیتال تبدیل شود. از طریق مشارکت های متنوع و با استفاده از ویژگی های جدید مانند Scan-to-Cook ، که به شما امکان می دهد کاربران بلافاصله با اسکن بارکد بسته بندی ، تنظیمات مناسب اجاق را برای وعده های غذایی از قبل آماده شده اعمال کنند ، LG مدیریت خانه را بدون دردسر انجام می دهد تا مشتریان بتوانند تمرکز بیشتری بر روی چیزهایی که بیشتر برای آنها مهم است.

دکتر پارک دوباره با ژان فرانسوا گاگنه ، مدیر عامل Element AI پیوست ، که سال گذشته به دکتر پارک کمک کرد تا سطح CSS تجربه در CES 2020 را اعلام کند. این دو شرکت به همراه سایر شرکا a در حال توسعه یک پلت فرم ابتکاری جدید AIX هستند تبادل ، که به رهبران صنعت ، محققان ، سیاست گذاران و مصرف کنندگان امکان می دهد تا به طور مستقیم با یکدیگر درگیر شوند و در مورد چگونگی بهینه سازی AI برای همه بحث کنند. دکتر پارک همچنین نشان داد برخی از فناوری های هوشمندی که ال جی روی آنها کار کرده است ، از جمله Vision Pack ، که قابلیت های AI موجود در یخچال ها و آینه های هوشمند ThinQ این شرکت را تقویت می کند.

یکی دیگر از نکات کلیدی این بحث با محوریت چشم انداز ال جی برای ایجاد یک تجربه کاربری پیوسته و متصل به کاربر است که به تمام زمینه های زندگی مصرف کنندگان گسترش می یابد. دکتر پارک همراه با دیمیتری لوشچینین ، معاون اجرایی DXC Technology و رئیس و مدیرعامل Luxoft ، از سرمایه گذاری مشترک جدید ال جی و DXC Luxoft به نام Alluto رونمایی کرد که تجربیات خودرو را تجسم می کند و از webOS Auto ال جی برای اتصال بی نقص خودرو به خانه و دفتر به عنوان تصویری از پتانسیل webOS ، دکتر پارک مفهوم جدیدی از کابین هوشمند را ارائه داد که تجربه های تعاملی همه جانبه را برای مسافران و همچنین امکان اکوسیستم تحرک مبتنی بر ابر مناسب برای انواع برنامه های تجاری و عمومی ، از جمله هوشمند ارائه می دهد. مدیریت ناوگان در شهرهای هوشمند فردا.

دکتر پارک تأکید کرد: “ما به اهمیت همکاری مشترک در بین صنایع بازگشتیم ، زیرا ساخت و گسترش این نوع اکوسیستم کاملاً یک تلاش چند رشته ای است.” “این همه چیز در مورد کار تیمی ، همکاری و مشارکت است که نوآوری برای زندگی بهتر در عصر تحول دیجیتال می آید.”

LG Future Talk و تمام جدیدترین نوآوری های ال جی را می توان در نمایشگاه CES 2021 مجازی این شرکت مشاهده کرد.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *