خبر

استراتژی مجموعه MYLGWORLD در سال 1400

بخش اول :
معرفی مجموعه LG WORLD :

مجموعه LG WORLD در 1 آبان سال 1394 افتتاح گردیده است. این مجموعه ی تبلیغاتی ، اطلاع رسانی ، خدمات دهی و فروشگاهی ال جی در ایران می باشد.
مجموعه بزرگ LG WORLD متشکل از 20 نیرو متخصص و مجرب است که توانسته اند طی 6 سال این مجموعه را به یکی از بزرگترین و پربازدید ترین مجموعه های تبلیغاتی ال جی در خاورمیانه تبدیل کنند.

مجموعه LG WORLD همواره گام های بزرگی در جهت گسترش ال جی در ایران داشته است که مهم ترین آن سمینار معرفی محصولات 2020 موبایل ال جی در ایران بوده است.

این مجموعه تاکنون تنها طی 1سال بیش از 1200 مشتری داشته است و طی 6 سال توانسته است بیش از 150 هزار کاربر را جذب خود کند.

ستراتژی جدید و روند کار مجموعه LG WORLD :

یکشنبه ، 26 اردیبهشت سال 1400.

مجموعه LG WORLD طی روند همیشگی در آغاز هر سال استراتژی جدید خود را اعلام میکرد اما امسال به دلیل برخی رخداد و اتفاق ها با مقداری تاخیر استراتژی جدید ما اعلام می شود.

مجموعه LG WORLD همواره 5 فعالیت اساسی دارد که شامل تبلیغات ، معرفی ، اطلاع رسانی ، خدمات و فروش محصولات می باشد
در سال 1400 تغییرات زیادی را نسبت به سال گذشته در این 5 بخش خواهد داشت و در ادامه این تغییرات را اعلام خواهیم کرد :

بخش تبلیغات :
هر ساله مجموعه LG WORLD بودجه زیادی را صرف تبلیغات ، مسابقه و قرعه کشی ها می کند. اما در سال جدید این مجموعه بودجه تبلیغات را 2.5 برابر سال گذشته می کند چرا که همواره سیاست های کلی مجموعه مبنی بر عرضه گسترده محصولات ال جی در سراسر ایران بوده و این اقدام در همین راستا صورت میگیرد.


بخش معرفی و اطلاع رسانی :
این مجموعه دارای 5 پیج اینستاگرام جهت معرفی محصولات و اطلاع رسانی بوده که از امروز 3 پیج ما به طور کامل فعالیتشان متوقف می شود که این پیج ها در ادامه ذکر می شوند:
@LGWORLDCLUB
@MYLGWORLDCAMERA
@LGROLLABLE

همچنین پیج توییتر ما برای همیشه فعالیت خود را متوقف میکند.

این اقدامات جهت افزایش کیفیت خدمات دهی و استفاده درست و صحیح از پتانسیل نیرو های این مجموعه می باشد.

بنابراین تنها اکانت های رسمی ما در اینستاگرام:
@mylgworld
@mylgworldshop

می باشد.


خدمات :

مطمئنا کاربران و مشتریان گرامی بیش از اینکه علاقه به معرفی محصول ، تبلیغات و اطلاع رسانی داشته باشند به خدمات با کیفیت مطلوی و گسترده علاقمند هستند.

در همین راستا ما قصد داریم از 3 بخش جدیدی از مجموعه در تاریخ 30 شهریور معرفی کنیم که شرایط خرید محصولات ال جی را بهبود می بخشد و میتوانند آرامش و آسایش بیشتری را داشته باشند. ( به زودی 3 بخش جدید اعلام می شود).

فروش محصولات :
طی برنامه ریزی هایی که هیئت مدیره LG WORLD انجام داده اند و شیوه کار جدید ما که شامل افزایش 1. بودجه تبلیغات 2. خدماتی دهی بهتر 3. کاهش قیمت محصولات است پیشبینی می شود که مجموعه LG WORLD حدود 2 الی 3 برابر رشد درآمدی بیشتری نسبت به سال 1399 داشته باشد و به یکی از پرفروش ترین فروشگاه های اینترنتی ال جی در خاورمیانه تبدیل شود.


روند همکاری ما با همکاران و شرکا:

مجموعه LG WORLD در سال 1399 با بیش از 11 فروشگاه و 15 شرکت همکاری کرده است و همواره روابط خوبی را داشته است.

ما در همینجا اعلام می کنیم که روند همکاری ما تا پایان سال 1400 ادامه می یابد و سعی می شود همکاری های منسجم تری را داشته باشیم و با شرکت های جدیدی جهت بهبود خدمات قرارداد ببندیم.


تمرکز مجموعه LG WORLD بر روی چه محصولاتی خواهد بود؟

این مجموعه به عنوان تنها عرضه کننده هدست ها و ایربادز های ال جی تمرکز بیشتری را بر روی این بخش خواهد کرد همچنین محصولات موبایل جدید ال جی که به زودی در ایران عرضه می شوند از اهداف اصلی ما در بخش فروشگاه LG WORLD می باشند.

مدیرعامل LG WORLD :
ما میدانیم کاربران ما به چه نوع خدماتی علاقه مند هستند و ما نیز در همان راستا قدم بر میداریم.
ما به کاربران و شرکا و همکار هایمان بارها و بار ها قدرت و پتانسیل های رشد این مجموعه رو اثبات کرده ایم.

متوقف کردن فعالیت های برخی پیج های متعلق به مجموعه LG WORLD در راستا استفاده بهتر از پتانسیل نیرو های ما در بخش های جدید تری می باشد که این بخش ها به زودی اعلام می گردند.

ما امیدواریم که بتوانیم ارتباط خیلی بهتری با شرکت ها داشته باشیم چرا که ارتباط ها و همکاری های منسجم است که در نهایت موجب تحولی گسترده می شود.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *