News

افزایش امنیت در رانندگی با دوربین های ال جی

افزایش ایمنی راننده و سرنشین در مرسدس بنز C جدید با ماژول دوربین LG ADAS

پیشرفته‌ترین سیستم کمک رانندگی از هوش مصنوعی و یادگیری اصولی و عمیق برای پاسخ سریعتر و هوشمندتر استفاده می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس، اعلام کرد که ماژول دوربین نوآورانه سیستم کمک رانندگی پیشرفته (ADAS) در خودروی مرسدس بنز C کلاس 2021 جدید موجود شده و اکنون در بازارهای سراسر جهان عرضه درحال عرضه است. ADAS ال‌جی از جدیدترین فناوری خودرو بهره می‌برد و در کنار مهندسی بسیار دقیق مرسدس بنز AG کار می‌کند تا راننده و سرنشینان کلاس C جدید ایمنی را بیش از پیش حس کنند.

ماژول ADAS بی‌نظیر ال‌جی از انواع عملکردهای ضروری ایمنی مانند ترمز اضطراری خودکار (AEB)، هشدار خروج از خط (LDW)، کمک نگه داشتن در خط (LKA)، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی (TSR)، کنترل چراغ‌های هوشمند (IHC) و کروز کنترل تطبیقی ​​(ACC) نه تنها ایمنی سرنشینان خودرو بلکه سایر رانندگان و عابران پیاده را نیز تضمین می‌کند. تعدادی از ویژگی‌های پشتیبانی شده توسط سیستم ADAS ال‌جی مانند AEB و LDW برای خودروهای جدید در بسیاری از کشورها تا سال 2022 اجباری خواهد بود.

سیستم ADAS طراحی شده توسط ال‌جی نشان‌دهنده رهبری قاطعیت چندین ساله این غول تکنولوژی در ارتباطات تلفن همراه، تشخیص تصویر و اتصال است. هوش مصنوعی پیشرفته و یادگیری عمیق که هر دو کلید استراتژی تجاری ال‌جی الکترونیس هستند، به دوربین این ویژگی اعطا میکند تا اطلاعات مختلف ترافیکی را جمع‌آوری و در سریع ترین زمان ممکن پردازش کند تا به رانندگان در زمان واقعی و شرایط ترافیکی پاسخ دهد. این سیستم محیط‌های اطراف را به طور دقیق تشخیص می‌دهد، موقعیت خودرو را به طور مداوم نسبت به اجسام متحرک و ثابت تجزیه و تحلیل می‌کند و در صورت نزدیک شدن برخورد، ترمزها را به طور خودکار فشار می‌دهد.


داده‌های دوربین همچنین این سیستم را قادر می‌سازد که در صورت انحراف غیرعمدی به خط مجاور یا نزدیک شدن بیش از حد به خودروی جلویی، به رانندگان هشدار دهد.

شرکت قطعات خودرو ال‌جی که این روزها رشد چشمگیری را تجربه می‌کند توانسته تعدادی از برندهای جهانی خودرو از جمله مرسدس بنز، فورد و کادیلاک را به لیست مشتریان خوشنام خود اضافه نماید و بتواند در این زمینه زبانزد باشد.
شرکت سرمایه‌گذاری مشترک LG Magna e-Powertrain موتورهای الکترونیکی، اینورتر، شارژرهای داخلی و سیستم‌های درایو الکترونیکی را برای بازار EV تولید می‌کند. شرکت قطعات خودروی ال‌جی توسط TÜV Rheinland، سازمان جهانی آزمایش و صدور گواهینامه برای ایمنی محصول، با اعطای گواهینامه‌های ISO 26262 ایمنی عملکرد محصول و ایمنی عملکردی فرآیند، ماژول دوربین جلویی ADAS را شایسته تایید و تقدیر دانسته است.

کیم جین یونگ، رئیس شرکت قطعات خودروی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «ال‌جی نزدیک به یک دهه است که با مرسدس بنز AG/دایملر AG همکاری می‌کند تا آینده حمل و نقل و خودروهای خودران را آماده کند. این مشارکت ما با رهبران صنعت خودرو است که ما را قادر می‌سازد تا نوآوری‌های خود را به فضای خودرو بیاوریم و به ایمن‌سازی جاده‌های جهان برای همه کمک کنیم.»

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *