دسته‌بندی نشده

ال جی اولین دستگاه باغبانی خانگی را برای کشت و پرورش سبزیجات می‌سازد

این باغ ستونی (عمودی) از فناوری‌های پیشرفته‌ای برای ایجاد یک محیط کشت آسوده و خودکار برای پرورش غذاهای سالم و ارگانیک در خانه بهره می‌برد.

ال جی الکترونیکس قرار است در نمایشگاه CES 2020 از اولین محصول باغبانی خانگی خود پرده‌برداری کند. این دستگاه باغبانی عمودی خانگی از سیستم کنترل پیشرفته نور، دما و آب برخوردار است و برای کشت و پرورش انواع بذر با کمک یک برنامه کاربردی کنترل رشد بهره می‌برد تا کاربران بتوانند در خانه خود مواد غذایی سالم و دلخواهشان را بکارند و پرورش دهند.

این دستگاه ال جی یک تجربه شاد و سرگرم‌کننده برای باغبانی خانگی است و برای میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا ساخته شده که می‌‌خواهند با خیال آسوده مواد غذایی خود را تهیه کنند، بدانند چه چیزی در غذایشان است و از کجا می‌آید. دستگاه باغبانی خانگی نوآورانه ال جی گیاهان و سبزیجات تر و تازه‌ای را در تمام فصل سال برای مشتریان شهرنشینی که می‌خواهند غذای سالم بخورند و سبک زندگی سبزتری داشته باشند فراهم می‌کند.

LG-Indoor-Garden-00-e1577069202956

این دستگاه از ماژول‌های منعطفی بهره می‌برد که دقیقا شرایط بهینه دمای روز در فضای آزاد را داخل کابینت میسر می‌کند. نورهای LED، جریان هوای اجباری و سیستم مدیریت آبیاری قطره‌ای به بذرها امکان می‌دهد تا به سرعت به مواد خوراکی مغذی مبدل شوند که می‌توان به دستور آشپزی اضافه کرد. سیستم باغبانی پیشرفته می‌تواند همزمان تا ۲۴ بسته بذر را در خود جای دهد و این برای یک خانواده ۴ نفره به منظور لذت بردن از مزایای انواع زیادی از مواد غذایی سالم به شیوه‌ای مفرح کافی به نظر می‌رسد.

LG-Indoor-Garden-01-e1577069301185

پیشگامی و توانایی فنی ال‌جی در تکنولوژی‌های لوازم‌خانگی به‌خوبی خودش را در پرورش‌دهنده باغچه خانگی نمایان ساخته است. یکی از بخش‌های کلیدی راهکار کشاورزی خودکار ال‌جی، تکنولوژی تأمین آب غیر گردشی آن است که هر بار دقیقاً میزان آب موردنیاز کشوهای گیاه را فراهم می‌سازد. این فناوری مهم دستگاه از رشد خزه‌ها و جلبک‌ها جلوگیری کرده و مانع تجمع آب و تولید بوهای بد می‌گردد. این‌گونه شما همیشه یک محیط امن و تمیز و بهداشتی در اختیاردارید که گیاهان برگی و علفی به شکل طبیعی در آن رشد می‌کنند.

اپلیکیشن موبایل همراه با این دستگاه به کاربران در مدیریت و نظارت بر گیاهان کمک می‌کند و راهنمایی‌های مفید و لازم را در هر مرحله از مسیر رشد ارائه می‌نماید تا اطمینان یابد شما همیشه برداشت محصول موفقی را پشت سر خواهید گذارد. کشوهای بذر کامل عرضه‌شده برای این دستگاه پرورش گیاه شامل بذر، پیت‌ماس و کود هستند که برای کاشت فوری طراحی شده‌اند. بسته‌های آغازین شامل ۲۰ بذر مختلف شامل انواع کاهو، آرگولا، کاسنی و ریحان هستند.

ال جی اولین دستگاه باغبانی خانگی را در غرفه خود در نمایشگاه CES 2020 از ۷ تا ۱۰ ژانویه در لاس وگاس به نمایش خواهد گذاشت. برای اطلاع از فعالیت‌ها و اخبار ال جی در CES هشتگ LGCES2020 را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید.

LG-Indoor-Garden-02-e1577069313729

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *