معرفی محصول, موبایل

ال جی K41S در ایران

عرضه تلفن‌ هوشمند ال جی یعنی K41S در ایران آغاز شده . و شما می‌توانید برای خرید حضوری به فروشگاه‌های رسمی ال‌جی موبایل و برای خرید آنلاین به فروشگاه‌‌های آنلاین ال‌جی مراجعه کنید و خریدتون رو به راحتی انجام بدید.

ال جی K41S محصولی متمایزی است که برای ارائه تجربه کاربری درجه یک شامل امکانات دوربین ارتقا یافته، قابلیت‌های چندرسانه‌ای و عملکرد کلی بهتر با قیمت مقرون به صرفه طراحی شده است.

تلفن هوشمند و میان رده ال جی K41S مجهز به چهار دوربین در پنل پشت با آرایش خطی است؛ یعنی دوربینی که برای اولین بار در تلفن‌های هوشمند خانواده K به کار رفته و حس خوبی را منتقل می‌کند.

ال جی K41S نمایشگر 6.5 اینچی HD+ FullVision با نسبت تصویر 20 به 9 را داراست که علاوه بر ان شاهد دوربین قطره‌ای هستیم . این تلفن هوشمند 2020 سری K با نمایشگرهای سینمایی که حاشیه باریک‌تری نسبت به نسل قبلی خود دارد برای بهبود تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده طراحی شده‌ است و در نمایش تصاویر و ویدیو بهترین عملکرد را از خود به جای می‌گذارد.

باتری پرقدرت 4000 میلی‌آمپر ساعتی ، صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X برای تجربه یک صدای واقعی 7.1 کاناله با هدفون به همراه استاندارد نظامی MIL-STD-810G برای دوام و قدرت برای بیشتر شدن جذابیت‌های این عضو جدید خانواده K ال جی از نظر مشتریانی ارائه شده‌ است که مشتاقانه می‌خواهند تجربه تلفن هوشمند میان رده خود را با قیمتی مقرون به صرفه ارتقا دهند.

تهيه شده در تیم MYLGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *