خبر

اپلیکیشن ال جی ورد رونمایی شد + لینک دانلود

در دنیای امروز فروشگاه های اینترنتی جایگاه خوبی را در میان مردم پیدا کردند به طوری که حتی می‌توان گفت در بعضی از بخش ها از فروشگاه های حضوری نیز به برتری رسیدند از این بخشها می‌توان به نبود محدودیت مکانی و زمانی تنوع بسیار بالای محصولات بدون رفت و آمد در میان هیاهوی های شهر های بزرگ و متحمل شدن هزینه های حمل و نقل و البته ایجاد آلودگی هوا اشاره کرد.

اما همانطور که انتظار می‌رود فروشگاههای اینترنتی نیز مانند بسیاری از تکنولوژی های امروز دچار تحول شده و قدم به قدم رو به جلو حرکت میکنند.
قطعاً یکی از بزرگترین تحول های فروشگاه های اینترنتی پدید آمدن اپلیکیشن های موبایل است که توانسته کار کاربران را به شدت سهل و آسان کند.
فروشگاه MYLGWORLD نیز تصمیم گرفته با رونمایی از اپلیکیشن موبایل خود خرید را برای شما کاربران عزیز لذت بخش و البته آسان تر از پیش نماید.

با استفاده از اپلیکیشن این اختیار را دارید که با سرعت بیشتری به فروشگاه درسترسی داشته باشید بدون داشتن هیچ محدودیتی با استفاده از موبایل خود خرید خود را به راحتی انجام دهید.
شما می‌توانید در اپلیکیشن با استفاده از چند کلیک ساده به تمام مشخصات و محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته و با مطالعه دقیق برروی آن خرید خود را با آگاهی کامل انجام دهید سرعت بسیار بالا به نسبت وب سایت دسترسی آسان تر در کنار مشخصات کامل محصولات شما را در خرید مطمئن و سریع تر کمک خواهد کرد.

یکی دیگر از ویژگی های اپلیکیشن موبایل خرید می‌توان به ذخیره برخی اطلاعات از جمله نام کاربری و گذرواژه برای بالا بردن سرعت استفاده در خرید خود اشاره کرد
دیگر نیازی نیست شما برای هر بار ورود به فروشگاه نام کاربری و گذرواژه خود را وارد کنید همچنین شما می توانید بسیار ساده تر از گذشته با مطالعه نظرات سایر خریداران هر محصول و استفاده از دیدگاه آنها انتخابی به مراتب مطمئن تر داشته باشید.

از برتری های دیگر اپلیکیشن به نسبت وب سایت می توان به روز رسانی ساده تر در مدت زمان کوتاه تر اشاره کرد
معمولا برای به روز رسانی وب سایت ناگزیر سایت برای چند ساعتی از دسترس خارج می‌شود و کاربران دسترسی به سایت ندارند چرا که به روز رسانی وب سایت زمان بر بوده و از حجم بالایی نیز برخوردار است برای کوچکترین تغییراتی از وبسایت دچار اختلال می شود و این موضوع اجتناب ناپذیر است. اما در بروزرسانی اپلیکیشن موبایل این مشکل وجود ندارد چرا که با حجم کمتر و سرعت بالاتری نسبت به بروز رسانی آن می توان اقدام کرد و شما می توانید با استفاده از فروشگاه های رسمی و معتبر که نسبت به عرضه اپلیکیشن‌های موبایل اقدام می‌کنند در مدت زمان بسیار کوتاهی نسبت به روز رسانی اقدام کنید بدون اینکه حتی لحظه‌ای از دسترسی سایت محروم شوید.

اپلیکیشن موبایل MYLGWORLD خریدی لذت بخش در مدت زمانی بسیار کوتاه دسترسی آسان به تمام محصولات انتخاب دقیق و هوشمندانه برای شما به ارمغان خواهد آورد شما در بخش توضیحات هر محصول می توانید به اطلاعات مختصری از آن محصول دسترسی پیدا کنید همچنین در بخش منوی اپلیکیشن بخش ارسال نظرات پیشنهادات میتوانید نظرات و پیشنهادهای خود را برای نویسنده نرم افزار ارسال کنید تا اپلیکیشن در به روز رسانی های آتی در اختیار شما قرار گیرد.
همچنین می توانید در بخش تماس با ما اطلاعات تماس مستقیم با فروشگاه را مشاهده کنید. فروشگاه MYLGWORLD سعی کرده با محیطی جذاب و کاربر پسند در کنار امکانات کامل تجربه خریدی لذت بخش را به شما ببخشد

در ادامه به بخشی از ویژگی های اپلیکیشن موبایل MYLGWORLD اشاره می کنیم :

  • دسترسی سریع
  • بارگذاری با سرعت بیشتر
  • بروزرسانی بدون محدودیت
  • کاربردی به مراتب ساده تر و آسان تر
  • امکان ذخیره اطلاعات حساب کاربری

دانلود نرم افزار

رمز فایل زیپ : www.mylgworld.com

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *