خبر

با LG CLOI آشنا شوید

فقط چند سال پیش، در خارج از کارخانه های پراکنده، روبات ها قلمرو داستان علمی تخیلی بودند. امروزه اتوماتون ها به زندگی روزمره ما راه می یابند، به دلیل نیاز به نیازهای اجتماعی، هیچ ربات نیازی به نفس کشیدن ندارند. ممکن است در آینده به مراتب دور نباشد، زمانی که خدمات ربات های ربات برای حفظ جهان در حالی که سرپرستی انسان در فاصله ای امن باقی می ماند، ضروری نیست! در CES 2021، خانواده CLOI CLOI LG از روبات های هدایت شده توسط GuideBot، Servebot، Chefbot و UV-C نشان داد که قابلیت هایی را که فراتر از فلز ماشین جوشکاری و شطرنج است، نشان می دهد. این روبات های با تکنولوژی بالا در نظر گرفته شده است که در فضاهای عمومی مانند رستوران ها، بیمارستان ها و ساختمان های اداری به دستیار انسان بدون نیاز به تعامل انسان به انسان مستقر شود.

Copyright

LG CLOi ServeBot

LG CLOi ServeBot در دو نوع مفید – کشو و قفسه – برای تحویل کالا به داخل هتل ها ، بیمارستان ها و رستوران ها ارائه می شود. این که آیا دارو و دارو از یک طبقه بیمارستان به طبقه دیگر منتقل می شود و یا میزهای خود را در یک رستوران مجلل ایتالیایی با بشقاب ماکارونی حمل می کنید ، این ربات هوشمند می تواند چندین دستورالعمل را همزمان تهیه کند تا مواد را به ترتیب صحیح و پس از کارآمدترین مسیر تحویل دهد.

LG CLOi ServeBots در یک فروشگاه رفاهی واقع در پردیس تحقیقاتی LG Sciencepark کار سختی دارد تا بتواند میان وعده ها و نوشیدنی ها را به کارمندان در دفاتر نزدیک ، حتی در طبقات مختلف که فقط توسط آسانسور قابل دسترسی است ، تحویل دهد. مواردی که تحویل داده می شوند در زیر قفل و کلید ایمن نگه داشته می شوند که فقط با رسیدن ربات به مقصد می توان قفل آن را باز کرد.

LG CLOi ChefBot and GuideBot

LG CLOi ChefBot یک روبات چند محوره شش محوره است که می تواند غذاهای مبتنی بر رشته فرنگی را برای مشتریان در رستوران ها با قوام ماشین مانند تهیه کند.

LG CLOi GuideBot به عنوان میز اطلاعاتی مناسب برای مقاصدی مانند فرودگاه ها ، مراکز خرید و سالن های نمایشگاه طراحی شده است. راهنمای مفید دارای یک صفحه لمسی گسترده است که اطلاعات متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد تا به افراد کمک کند تا به راحتی به مکان مورد نظر خود برسند.

LG CLOi UV-C Robot

ربات LG CLOi UV (اشعه ماوراlet بنفش C) با طول 1.6 متر ، سرهای زیادی را در CES 2021 چرخاند. با لامپهای بزرگ UV در جلو و عقب ، ثابت شده است که این دستگاه بهداشتی موبایل 99.9 درصد * باسیل روده بزرگ را در فاصله 50 سانتی متر ضد عفونی می کند.

این ربات از طریق حسگر حرکتی انسانی خود می تواند از طریق برنامه موبایل کار کند تا در معرض اشعه ماوراlet بنفش قرار گیرد ربات UV شرکت LG در اواخر امسال ابتدا در ایالات متحده راه خود را باز می کند.

LG CLOi BaristaBot

LG CLOi BaristaBot تخصص خود را با الهام از آینده در کافه های منتخب در سئول ، کره جنوبی ارائه می دهد تا در مدتی فاصله اجتماعی طولانی مدت ، به شما کمک کند. این باریستای فوق العاده شارژ شده که با توانایی ارائه مداوم یک وعده غذایی خوشمزه قهوه طراحی شده است ، با استفاده از پایگاه داده گسترده خود از انواع دانه ها ، دمای آب و زمان دم کردن ، هر بار یک فنجان عالی ایجاد می کند.

LGs CLOi دنیایی را در اختیار انسان ها قرار می دهد که تعامل با روبات ها ، حتی در سطح احساسی ، نه تنها ممکن است ، بلکه مطلوب نیز هست. و چه کسی نمی خواهد وقت بیشتری برای تمرکز بر روی چیزهایی که واقعاً مهم هستند و زندگی را بسیار خوب می کنند ، داشته باشد؟

منتظر اقساط آینده TECH TRENDS در LGWORLD باشید.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *