دسته‌بندی نشده

براق و درخشنده ؛ بدون حتی یک لک

شست و شوی تمام عیار را با فناوری بخار در ماشین ظرفشویی Quad Wash ال جی تجربه کنید.

ماشین ظرفشویی ال‌جی کوآد واش با فناوری بخارش از دیگر محصولات رقیب متمایز است؛ این فناوری بخار نه تنها ظرف‌ها را بهتر تمیز می‌کند بلکه بازده انرژی را نیز بیشتر می‌کند. ماشین ظرفشویی SteamClean ال‌جی ثمره سال‌ها تجربه ال‌جی در فناوری بخار در محصولات مراقبت از لباس ال‌جی مانند ماشین لباسشویی و استایلر است. این محصول جدید ال‌جی میزبان مجموعه‌ای از امکانات بی‌همتا در بهبود عملکرد است که با استفاده از آنها مشتریان شیوه کاملاً جدیدی برای شستن ظرف‌ها پیدا می‌کنند.

فناوری TrueSteam بخار را با دمای بسیار بالا منتشر می‌کند تا همه چیز را تمیز کند؛ از ظرف‌ها و لوازم ظریف آشپزخانه گرفته تا قابلمه‌ها و ماهیتابه‌های استیل. گزینه پیش‌بخار (Pre-Steam) با ملایمت لایه‌های باقیمانده و چسبیده غذاها به ظروف را پاک می‌کند؛ به طوری که دیگر نیاز به ساییدن آنها با دست قبل از گذاشتن در ظرفشویی نخواهد بود.

یکی از فناوری‌های برجسته در این ماشین ظرفشویی QuadWash است؛ قابلیتی که با استفاده از ۴ بازوی افشانه به جای دو بازویی که در بیشتر ماشین‌های ظرفشویی وجود دارد شست‌وشوی ظرف‌ها را متحول می‌کند. این بازوها با حرکات چندگانه رفت‌ و برگشت به عقب و جلو در هنگام چرخش در هر دو سمت بشقاب‌ها، لیوان‌ها و لوازم پخت و پز در هر شکل و اندازه‌ای را از تمامی زوایا تمیز می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *