معرفی محصول, موبایل

بررسی، معرفی و خرید LG K51s

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

در بازار داغ میانرده ها اسمارت فون های بسیار زیادی در کورس رقابت هستند و هر کدام از امکانات قابل توجه خاص خود بهره میبرند.

هر کاربر معیارهای متفاوتی برای انتخاب یک گوشی هوشمند دارد، اما برگ برنده با اسمارت فونی است که اکثر معیار ها را در خود داشته باشد و گزینه ای انتخاب میشود که بیشتر با استفاده ی شخص مطابقت دارد. ال‌جی به عنوان یکی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان توانست نیاز های مصرف کنندگان را شناسایی و موبایل های جذابی را امسال رونمایی و روانه‌ ی بازار کند‌.

یکی از این موبایل ها K51s است. موبایلی با قیمت مناسب و مشخصات تحسین برانگیز با طراحی جذاب و شکیل.

 

قبل از اینکه سراغ بررسی و معرفی کامل LG K51S بریم یه سری نکاتی رو راجع به خرید یک گوشی میان رده خدمتتان عرض می کنیم:

معمولا کاربرانی که بودجه محدود تری دارند به دنبال یک میان رده با امکانات یک پرچم دار می گردند .

 

مثلا کاربران علاقه مند هستند که گوشی مورد نظرشان از کیفیت ، متریال و زیبایی خوبی برخوردار باشد . پس:
اولین نکته برای خرید یک میان رده کیفیت ساخت ، مقاومت و زیبایی می باشد چرا که ما هر روز پیش از اینکه قفل گوشی خود را باز کنیم ابتدا با طراحی و کیفیت ساخت آن مواجه خواهیم بود.
دومین نکته برای خرید یک میان رده مطلب دوربین آن است چرا که امروزه تلفن همراه اغلب جایزگزین دوربین های عکاسی شده اند و وظایف تصویر برداری از خاطرات را بر دوش انداخته اند.
سومین نکته مهم را میتوان به دوام و عملکرد باتری دانست زیرا یک گوشی قرار است همیشه همراه شما در ساعات مختلفی باشد و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه دهد.
 چهارمین نکته ای که باید به آن توجه کرد صفحه نمایش است . صفحه نمایش یک گوشی میان رده باید پنل IPS باشد و از حداقل روشنایی (400 نیت) بهره برده باشد.
و پنجمین نکته که به نظر ما آخرین نکته هست سیستم صوتی است چرا که یک سیستم صوتی عالی شما را غرق در تماشا فیلم ، بازی و یا موسیقی  می کند

معرفی ال جی K51S ، محصول میان رده نیمه اول 2020 ال جی :

20210209 170721 scaled

 

طراحی دوست داشتنی و ادامه راه طراحی پرچم داران ال جی :

 

وقتی ال جی K51S را در دستانتان می گیرید قطعا طراحی LG V50 و LG V60 برای شما یادآوری می شود چرا که شما با یک دوربین چهارگانه ای مواجه می شوید که خیلی منظم به صروت افقی و برامدگی خیلی کمی کنار هم چیده شده اند و این باعث شده تا حس خوبی رو موقع کار کردن با این گوشی داشته باشید. ضخامت K51S حدود 8.2 میلی متر ، وزن آن 190 گرم و نسبت صفحه به بدنه 83 به لطف طراحی دوربین سلفی پانچ شده آن 83 درصد است که همه ی اینا نشان دهنده ی این است که ما با یک گوشی با طراحی خیلی خوبی طرف هستیم .
بیشتر میانرده هایی که در بازار به فروش میرسد آلیاژ بدنه هایی با جنس مشابه دارند و تفاوت فاحشی میانشان نیست، اما این K51s است که متفاوت تر از رقبا ظاهر شده و با کسب گواهینامه نظامی MIL-STD 810G توانسته معیار های این استاندارد را داشته باشد و خیال شما را از بابت خطراتی که ممکن است برای موبایلتان بیفتد راحت تر کند. کسب این گواهینامه نظامی کار راحتی نیست و شرکت های اندکی توانایی گرفتن این گواهینامه را دارند، اما این الجی بود که توانست با کیفیت ساخت بالا، K51s را در لیست این گواهینامه قرار دهد. *این استاندارد برای مقاومت بیشتر است ولی به معنای ضد ضربه بودن این موبایل نیست. آزمایش نکنید!
این موبایل در پشت چهار دوربین با چینش افقی متفاوت به همراه فلش LED و یک حسگر اثر انگشت دارد و در کناره های گوشی دکمه های تنظیم صدا و گوگل اسیسنت و دکمه پاور جای گرفته و در قسمت جلویی شاهد حاشیه های کم و ناچ جزیره ای هستیم که ظاهر دستگاه را به روز و مدرن کرده است، همچنین در قسمت پایین جک هدفون، اسپیکر و کانکتور Type-C قرار گرفته. این موبایل در بالا و پایین خود از دو میکروفون بهره میبرد. ال‌جی K51s در رنگ های BLUE و Titan و PINK تولید شده که در نوع خود رنگ های ساده و متفاوتی دارد.

 

ظاهر این دستگاه به گونه ای طراحی شده که خوش دست باشد و استفاده طولانی از آن خسته کننده نباشد. کی۵۰اس با توجه به باتری بزرگ و وزنی که دارد راحت در دست قرار میگیرد و کار کردن را راحت میکند.

 

صفحه نمایش بزرگ ، شفاف و با زاویه دید عالی

 

نمایشگر 6.5 اینچی K51s در نوع خود بسیار جذاب و با کیفیت است چرا که دارای پنل IPS است. این پنل رنگ های جذاب و زاویه دید خوبی را به ارمغان میآورد. این نمایشگر رزولوشن HD+ دارد و با توجه به کیفیت مناسب، گزینه ی خوبی برای موبایلی در این قیمت است. 

روشنایی صفحه نمایش این گوشی حدود 500 نیت است و شفافیت و روشنایی خیلی خوبی را به شما ارائه میدهد از ویژگی های مثبت صفحه نمایش K51S می توان به زاویه دید مطلوب آن اشاره کرد که در بین میان رده های هم قیمت خود عملکرد بهتری دارد.

همچنین نسبت صفحه این گوشی 20:9 است که مناسب برای تماشا فیلم وبگردی و بازی می باشد.

20210209 170726 scaled

 

 

باتری 4000 میلی آمپری اینجاست تا روز و شب انرژی K51s را تامین کند.

باتری این دستگاه به اندازه ای خوب است که میتوانید ساعات زیادی را وب گردی و بازی کنید، و به تماشای فیلم مورد علاقه تان بپردازید. و نگران تمام شدن باتری دستگاه خود نباشید و هر وقت خواستید دوباره آن را شارژ کنید.
اگر بخواهیم میزان دوام باتری گوشی K51S را دقیق تر مشخص کنیم باید بگوییم این گوشی با یک استفاده نرمال و بدون بازی کردن دوام باتری تنها با یک بار شارژ تا حدود دو روز است و افرادی که اهل بازی هستند می توانند از صبح تا شب خود را با این گوشی سپری کنند.
شارژی که درون جعبه K51S قرار دارد 10 وات است که نه سریع است و نه کند و یک حد نرمالی می باشد که طی حدود 1 ساعت و نیم از 0 تا 100 گوشی شما رو شارژ می کند.

Negar 20200827 162001 scaled

 

 

دستیار صوتی گوگل همه وقت بخواهید در اختیار شماست.

هر کجا و هر زمان که دلتان بخواهد میتوانید با فشردن کلید دستیار صوتی گوگل هرگونه فرمان مانند باز کردن اپلیکشن های دلخواه ( تلگرام، واتس اپ ، و یا گالری یا تنظیمات و …) دهید و یا سرچ کردن موضوعات مختلف را که میخواهید به او بسپارید و به سرعت هرچه تمام به آنچه را که دوست دارید ببینید.
با توجه به روابط خوب کمپانی گوگل و الجی میتوانید بدون محدودیت از تمامی خدمت های این کمپانی در تلفن‌های ال جی خودت استفاده کنید و لذت ببرید.

 

پردازنده ی ۸ هسته ای ساخت کمپانی مدیاتک. P35 نام مغذ متفکر این موبایل است.

Negar 20200827 161922 scaled

این پردازنده میتواند اطلاعات را با حداکثر سرعت ۲ گیگاهرتز تجزیه تحلیل کند. بازی هایی که دوست دارید، برنامه هایی که نیاز دارید و کارهای روز مره خود را انجام دهید. *این پردازنده برای کار های خیلی  سنگین طراحی نشده است.
کی۵۱اس دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگ می‌باشد. میتوان حافظه را با کارت حافظه هرچقدر که نیاز داریم افزایش دهیم. این نکته هم حائز اهمیت هست که این گوشی دارای سه درگاه است گه درگاه اول و دوم مربوط به سیمکارت و درگاه سوم مربوط به کارت حافظه است و این ویژگی گوشی K51S رو دوست داشتنی تر می کند.
Negar 20200827 161856 scaled

 

صدای فراگیر DTS:X 3D شمارا شگفت زده خواهد کرد.

چنین ویژگی صوتی می‌تواند این دستگاه را از رقبای خود در این بخش متمایز تر کند. موسیقی، فیلم یا بازی های دلخواهتان را پلی کنید و از صدای فراگیر اسپیکر لذت ببرید. با اتصال هندزفری به جک هدفون 3.5 میلی متری صدای سه بعدی و با کیفیت تری بشنوید.

Negar 20200827 161841 scaled

چهار دوربین ، چهارنگاه !!!!!!!!

کاربران زیادی عاشق عکاسی با موبایل هستند و این کار برایشان لذت بخش است، قطعا این دسته از کاربران سراغ موبایلی میروند که بتواند عکس های فوق العاده ای تهیه کند و بتواند تمامی رنگ های تصویر را با دقت هر چه تمام نشان دهد.

 

 

در K51s چهار دوربین با چهار دیدگاه داریم. دوربین اصلی میتواند تصاویری با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل بگیرد. تمام جزییات را بهتر ببینید و اگر میخواهید تصویر را ویرایش کنید یک تصویر بی نظیر بسازید. دوربین اصلی به کمک دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی عکس های پرتره زیبا با تار کردن پس زمینه میگیرند. عکس هایی که وقتی با دوستانتان هستید، حس و حال متفاوتی به عکس میدهد. دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی که تصاویری با زاویه فوق عریض میگیرد، یکی از علایق افراد است چرا که میتواند تمام فضایی که نیاز است را در قاب دوربین قرار دهد. بدون آنکه به عقب حرکت کنند یا عکس پانوراما بگیرند! دوربین چهارم که جزو لنز های جدید به شمار میرود، ۲ مگاپیکسل با لنز ماکرو است. این لنز به ما کمک میکند تا از فاصله ی خیلی نزدیک تر از سوژه عکس بگیریم. از فاصله ی حدودی ۴ سانتیمتر! به عنوان مثال دوربین اصلی موبایل ما وقتی از فاصله ی ۴ سانتیمتر از چیزی قرار بگیرد تصویر تار و غیر شفاف میگیرد چیزی که با این دوربین نتایج متفاوتی دارد.

 

 

کی۵۱اس دارای قابلیت های زیاد دوربین از جمله هوش مصنوعی است که تصاویر را تجزیه و تحلیل میکند و میداند برای هر سوژه ای، انسان، حیوانات، گیاهان، شهر و… به چه صورت میتواند عکس بهتری بگیرد.

 

در ادامه فیلم بررسی و معرفی LG K51S را تماشا کنید :

 

 

 

[/vc_column_text][vc_column_text]

تهییه شده توسط تیم تحریریه LGWORLD

اینجا دنیای ال جی است / LG WORLD

خرید ال جی K51S از فروشگاه رسمی ال جی در ایران :

گوشی LG K51s حافظه 64 گیگ رم 3

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *