دسته‌بندی نشده

بررسی تخصصی LG Q92 ، میان رده اقتصادی 5G

اسمارت فون ها امروزه نقش مهمی در زندگی ما دارند و ما هنگام خرید یک اسمارت فون انتظار داریم با پرداخت بودجه مورد نظر ، حداکثر امکانات را دریافت کنیم . ال جی Q92 یک میان رده اقتصادی از ال جی است که اکثر امکانات یک پرچمدار مانند پشتیبانی از 5G ، طراحی جذاب ، دوربین های متنوع و البته چیپست قدرتمند را به شما می دهد . پس در این بررسی با ما همراه باشید تا از امکانات این دستگاه شگفت زده شوید!

طراحی

الجی در قسمت طراحی برای Q92 سنگ تمام گذاشته است . این دستگاه مانند پرچمداران بازار از گواهی IP68 پشتیبانی می کند که به معنای مقاومت این دسنگاه در برابر آب و خاک در عمق یک و نیم متری به مدت 90 دقیقه می باشد . وزن این دستگاه نیز تنها 193 گرم است و ضخامتش نیز 8.5 میلی متر است که اعداد بسیار خوبی هستند. علاوه بر این موارد حاشیه بسیار باریک هستند و نتچ جزیره ای در مرکز نمایشگر این دستگاه که ابعاد سینمایی 20:9 را دارد تجربه بصری بی مظیری را برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاه در سه رنگ قرمز ، سفید و خاکستری تیره اراِیه می شود که حتما با سلیقه شما سازگار است .

نمایشگر

این دستگاه نمایشگر بسیار بزرگ 6.7 اینچی دارد که با توجه به رزولوشن FHD+ که دارد ، برای وب گردی ، تماشای ویدیو و بازی گزینه بسیار ایده آلی محسوب می شود . تکنولوژی که در این نمایشگر استفاده شده از نوع IPSLCD است که رنگ ها را بسیار طبیعی و به دور از اغراق نشان می دهد که ویژگی مهمی محسوب می شود و حاکثر روشنایی این دستگاه نیز بسیار مطلوب است و شما مشکلی با مشاهده محتوا در زیر نور شدید آفتاب ندارید. با نسبت نمایشگر سینمایی 20:9 در ویدیو ها و شبکه های اجتماعی غرق شوید و از نمایشگر نهایت لذت را ببرید.

باتری

این دستگاه از باتری بسیار حجیم 4000 میلی آمپر بر ساعت استفاده می کند که با اوجه به نمایشگر کم مصرف ، پردازنده بهینه 7 نانومتری و رابط کاربری بهینه ال جی GUX 9.0 شارژدهی مطلوبی را به ارمغان می آورد . این دستگاه به راحتی یک روز را دوام می آورد که بسیار عالی است و البته پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی باعث می شود در مدت زمان بسیار کوتاهی دستگاهتان را شارژ کنید و برای روز بعد آماده شوید .

کیفیت صدا

ال جی Q92 محصول بسیار قدرتمندی در زمینه پخش صدا است. این دستگاه مانند پرچمداران بازار از سیستم اسپیکر استریو بهره می برد که حداکثر صدای بسیار بلندی دارد و در حداکثر بلندی اعوجاج به چشم نمی خورد . هوش مصنوعی که در این دستگاه به کار گرفته شده است در متعادل سازس صدا نقش به سزایی دارد و مانند ال جی ولوت ، این دستگاه از 3D Sound rngine پشتیبانی می کند . یکی از خبرهای خوب برای دوستداران موسیقی بهره مندی از جک 3.5 میلی متری هدفون است که یکی از نقاط قوت این دستگاه در برابر رقبایش است.

سخت افزار و نرم افزار

ال جی از سخت افزار بسیار قدرتمندی در Q92 استفاده کرده است . اسنپدراگون 765جی به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به راحتی تمام نیاز های شما را پاسخگو می باشد . این پردازنده 7 نانومتری عملکرد چشم گیری دارد و از 5G پشتیبانی می کند که نکته بسیار مهمی به شمار می رود و خرید این دستگاه یک خرید آینده نگرانه است و جالب تر این که این سخت افزار دقیقا مشابه سخت افزاری است که در گوشی هایی مانند ولوت و وینگ دیده بودیم! مکمل این سخت افزار خارق العاده ، رابط کاربری ال جی است که GUX9.0 نام دارد و دارای امکانات بسیار زیادی تز جمله حالت شب و تمامی امکانات مفید اندورید 10 است .

دوربین

الجی در این دستگاه از سیستم دوربین چهارگانه استفاده کرده است . لنز اصلی یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی است که در شب و روز تصاویر بی نظیری را ثبت می کند . این دوربین شب و روز برایش فرقی ندارد ، در روز با HDR بسیار پیشرفته اش عکس های با کیفیتی ثبت می کند و در شب هم می توایید با NightView عکس های جالبی ثبت کنید . اما جذابیت های این دوربین به اینجا ختم نمی شود . با قابلیت AMSR و VOICE BOKEH می توانید روی یک صدا تمرکز کنید و یا حساسیت میکروفون ها را بسیار بالا ببرید که قابلیت بسیار جالبی مجسوب می شود . لنز بعدی این دستگاه یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض است که برای عکاسی از مناظر به کار می رود. با لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو می توانید به اجسام نزدیک شوید و تصاویر جذابی تهیه کنید و در نهایت با لنز 2 مگاپیکسلی عمق میدان ، به تصاویر خود افکت بوکه را اعمال کنید و پرتره های هنری جذابی بگیرید.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید دستگاهی هستید که بتواند تمام نیازهای شما را با قیمتی پایین برآورده کند و دارای دوربینی با کیفیت ، سیستم صوتی قدرتمند ، نمایشگر و باتری بزرگ ، سرعت بالا و طراحی بسیار زیبا هستید حتما به این شاهکار ال جی یعنی Q92 فکر کنید . این دستگاه از اینترنت 5G پشتیبانی می کند که خرید این دستگاه را خریدی آینده نگرانه می کنند .

تهیه شده توسط تیم تحریریه lgworld

یک نظر در “بررسی تخصصی LG Q92 ، میان رده اقتصادی 5G

  1. مریم گفت:

    چقد شفاف ‌و کامل توضیح داده بودن. انگار گوشی تو دستم بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *