خبر, معرفی محصول

برگزاری کنفرانس LG CES2021 با ربات انسان نما

بخشي از کنفرانس ال جي در نمايشگاه CES 2021 توسط يک انسان مجازي ديجيتالي اجرا شد که اتفاق تازه‌اي براي اين شرکت محسوب مي‌شود.

کنفرانس ال جي در CES 2021 تحت تاثير حضور يک انسان مجازي قرار گرفت که ظاهرا موزيسين است و علاقه زيادي هم به سفر کردن دارد.

حضور يک انسان ديجيتالي در کنفرانس ال جي
نمايشگاه CES امسال براي اولين به صورت مجازي برگزار شد و شرکت‌هاي حاضر در آن، تلاش کرده‌اند تا نوآوري‌هاي تازه‌اي براي جذب مخاطب به خرج دهند. براي مثال، شرکت ال جي از يک انسان کاملا ديجيتالي به نام ريا کيم (Reah Keem) براي معرفي بعضي از محصولاتش استفاده کرد. اين دختر جوان که يک هودي صورتي رنگ بر تن دارد، در اين رابطه صحبت مي‌کند که سفر، بخش مهمي از زندگي‌اش است و اينکه آرزو دارد يک بار ديگر بتواند به بخش‌هاي مختلف جهان رفته و موسيقي اجرا کند. او سپس به معرفي ربات هوشمند CLOi UV-C مي‌پردازد که البته مدتي قبل رونمايي شده بود.

اين موزيسين ساختگي، سپس از مدل جديد لپ تاپ Gram رونمايي کرد و با معرفي ويژگي‌هاي مختلف آن، به اين نکته اشاره داشت که اين لپ تاپ تا چه اندازه براي افراد حرفه‌اي در زمينه عکاسي و فيلمبرداري کارآمد خواهد بود. او در انتها ضمن خداحافظي، از مخاطبان خواست تا با ادامه برنامه همراه باشند و محصولات جديد برند ال جي تين کيو (ThinQ) را مشاهده کنند. حضور شخصيت مذکور البته آن قدرها غافلگير کننده نبود زيرا اين شرکت مدتي قبل اعلام کرد که در حال کار بر روي يک انسان مجازي است تا از او براي معرفي محصولاتش استفاده کند. آن‌ها حتي براي اين شخصيت، يک حساب کاربري اينستاگرام نيز طراحي کرده‌اند که تا اينجا بيش از ۶ هزار دنبال کننده دارد.

اين رويکرد، تقريبا مشابه چيزي است که استوديوي بازي سازي رايت گيمز (Riot Games) مدتي قبل در رابطه بازي ليگ آف لجندز (League of Legends) انجام داد. آن‌ها يک شخصيت مجازي به نام سرافين (Seraphine) براي اين بازي طراحي کردند که خيلي زود محبوب شد و حتي در مسابقات جايزه بزرگ ليگ آف لجندز، به صورت واقعيت افزوده (AR) حضور افتخاري داشت. اگر اخبار سال گذشته CES را دنبال کرده باشيد، احتمالا پروژه نئون يا همان انسان‌هاي مصنوعي شرکت سامسونگ را نيز به ياد داريد که با وعده‌هاي بزرگ معرفي شد اما در نهايت نتوانست در حد انتظار ظاهر شود. با اين حال، به نظر مي‌رسد که شاهد افزايش استفاده از انسان‌هاي مجازي در فضاي تبليغات باشيم و به تدريج، شرکت‌هاي ديگر هم سعي مي‌کنند تا از اين اينفلوئنسرها براي بازاريابي استفاده نمايند.

تهیه‌ شده توسط تیم MYLGWORL/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *