لوازم جانبی

بهترین گارد و کیف و کاور گوشی های ال جی در ایران

دیگر می‌توان گفت موبایل‌های هوشمند عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره مردم شده‌اند و در واقع زندگی بدون آن‌ها نمی‌چرخد؛ هم‌چنین با وجود اوضاع نه چندان جالب اقتصاد در ایران، خرید گوشی چالشی بزرگ و محافظت از آن چالشی بزرگ‌تر به شمار می‌رود.
بنابراین خرید گلس و یک کیف یا کاور خوب برای محافظت از تلفن همراه بسیار ضروری است؛ و تقریبا می‌توان گفت که مهم‌ترین خرید بعد از انتخاب خود تلفن همراه است.
پس برای رسیدن به این مهم، با ما در بررسی بهترین گارد و کیف و کاور گوشی های ال جی در ایران، همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

گارد:

۱-گارد طرح تانک:
این نوع گارد‌ها در برابر ضربه و آب مقاوم هستند. رویه داخلی آن‌ها نرم کار شده تا آسیبی به بدنه نزند.
لبه‌های برجسته‌ای دارد تا از آسیب به صفحه نمایش و دوربین جلوگیری کند.
۲-گارد خطی:
این مدل گاردها علاوه بر زیبایی ظاهری، لبه‌های برجسته‌ای برای محافظت از دوربین و صفحه نمایش دارند و طراحی منحصر به فرد آن‌ها باعث مقاومت در برابر ضربه و دسترسی آسان به درگاه‌های تلفن‌های همراه شده است.


۳-گارد سیلیکونی:
گاردهای سیلیکونی در مقایسه با گاردهای خطی و طرح تانک مقاومت کمتری دارند ولی می‌توان زیبایی بیشتری به آن‌ها بخشید به طوری که رنگ‌های مختلف و طرح‌های مختلفی برای این نوع گاردها وجود دارد که بنا به سلیقهٔ مشتری، هر نوع گاردی وجود دارد.
۴-گارد طرح فیبر کربن:
این نوع گاردهای جدید مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند و در طرح‌های بسیار زیبایی در بازار موجود می‌باشند. هم‌چنین به دلیل وجود کربن در ساختار این گاردها مقاومت تا جایی بالا رفته که می‌توان گفت در برابر شدید‌ترین ضربه‌ها هم می‌تواند مقاومت کند و آسیبی به گوشی نرسد.

کیف:

کیف‌ها علاوه بر وظیفهٔ زیبایی که وظیفهٔ اصلی آن‌ها است، باید تا جایی که می‌توانند از گوشی در برابر ضربه نیز محافظت کنند.
پس یک کیف علاوه بر زیبایی، مستلزم داشتن حداکثر مقاومت نیز هست.
کیف فلیپ کاور(Flip Cover):
کیف های فلیپ کاور در رنگ‌های مختلف وجود دارند و می‌توانند یک پوشش ۳۶۰ درجه‌ای را در تلفن‌های همراه به وجود آورند. هم‌چنین این کیف‌ها با سبکی ملموسی که دارند باعث خستگی دست کاربر نشده و لذت کار با تلفن همراه را از آن‌ها سلب نمی‌نماید. بسیاری از این کیف‌ها در برابر ضربه و خش مقاومت کافی برای یک کار روزمره که در آن خطر سقوط تلفن همراه وجود دارد را دارند.

کاور:

کاورها یا به اصطلاح عامیانه، قاب‌ها می‌توان گفت فرق زیادی با گاردها ندارند. کاورها بیشتر به زمینه زیبایی توجه می‌کنند تا حفاظت از خود گوشی. باید در خرید کاورها این را در نظر گرفت که خاصیت اصلی این نوع لوازم جانبی اصلاً مراقبت از گوشی نیست، بلکه وجود زیبایی در آن‌هاست.
۱-قاب‌های ژله‌ای:
خود این کاورها به دو گروه ژله‌ای بی‌رنگ و معمولی تقسیم می‌شود.
قاب‌های ژله‌ای بی‌رنگ در واقع علاوه بر محافظت، جلوه‌ای از بدنهٔ پشتی تلفن همراه را نیز به منصه ظهور می‌رساند که برای بعضی از کاربران این اکسسوری می‌تواند وسوسه‌کننده باشد.
کاور ژله‌ای معمولی، در آن محافظت از گوشی طرح‌های زیبایی را به بدنهٔ پشتی گوشی می‌دهد که می‌تواند یکی از معیارّای انتخاب این نوع کاور باشد.
۲-کاورهای مدل چرم:
همان‌طور که از نامشان پیداست یک لایه چرم روی این کاورها را پوشانده و جلوهٔ زیبایی را به تلفن همراه شما خواهد بخشید.


تهیه شده توسط تیم LGWORLD


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *