معرفی محصول, موبایل

به صدای آرامش گوش کنید

هییسسسس به صدای آرامش گوش کن. صدای آرامش ، آرام است. باید گوش ها را تیز کرد.گوش ها را تیز کنیم. حتی در LG VELVET ال جی ولوت بی همتا در تصویر برداری در کیفیت و امکانات عالی و آپشن ها و ابزاری که دست ما رو برای ساخت فیلم و ثبت عکس باز میزاره.

ویژگی Creator Kit در دوربین ولوت تمام نیاز های ماست از ویدیو های صحنه آهسته تا Time Laps. از ویدیو هایی با لرزش عمدی تا لرزشگیر و ویدیو های صاف و روان. فیلم هایی از صدای شلوغی خیابان یا سکوت کوچه ها. تصاویری که شما می‌سازید با ایده ی عالی با ابزار ال‌جی.یکی از ویژگی هایی که کاربران دوست دارند و ازش استفاده میکنن فیلم های ASMR هست. این فناوری مربوط به شرکت Meridian هست ، برندی عالی که آوازه ی اون رو زیاد در محصولات جدید ال‌جی شنیدیم ، و باعث وجود ویژگی عالی در LG VELVET شده که حتما شما هم آن را امتحان و استفاده میکنید.

گاهی برای فیلمبرداری نیازه که صدا های ریز و آروم ضبط بشه. این کار با نرم افزار های جانبی امکان پذیر بود البته باید افزایش نویز صدا رو در فیلم بپذیریم. صدا غیر واضح و غیر طبیعی بلند میشد و اینطوری میشد صدا های کم را شنید.اما حالا ولوت با تقویت میکروفون های موبایل این کارو می‌کنه که به نسبت ویرایش دستی ، کیفیت خیلی بالاتری داره و دقت عالی تر.

خیلی راحت میشه از دوربین ویژگی ASMR رو انتخاب کرد و صدای سرخ شدن سیب زمینی های زرد یا آب بازی ماهی در تنگ یا آکواریوم رو ضبط کرد.

این گونه ویدیو ها برای خیلیا جذابه پس همه رو در دیدن این تصاویر زیبا مهمان کنید و با همه به اشتراک بگذارید. ویدیو ی زیبایی که قدرت ال جی ولوت شما رو به همه معرفی می‌کنه.

تهیه شده در تیم LG_WORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *