مقایسه

تفاوت G8S با Velvet

ال جی ولوت و G8s چه تفاوت هایی باهم دارند ؟

آیا ولوت می‌توانند در حد G8s باشد ؟

امروز در این بررسی شما با تفاوت های بالارده پرمیوم ال جی یعنی VELVET و پرچمدار خوش نام این کمپانی یعنی G8s آشنا خواهید شد.

اول از همه باید یادآوری کنیم که G8s پرچمدار قدرتمند و توانایی است و قطعاً رقیب های خود را به چالش سختی میکشد ، اما سعی ما مقایسه این دستگاه با ولوت است.

ولوت یک بالارده با امکانات فراوان و سخت افزاری بهینه و مناسب است و می‌تواند در رقابت با پرچمدار های بازار پایاپای رقابت کند و از لحاظ قدرت و کارایی خودش را به خوبی نشان دهد.

سراغ کیفیت ساخت و طراحی ولوت و G8s می‌رویم.

هر دو اسمارت فون از جنس شیشه و آلومینیوم هستند و به نوعی از بهترین کیفیت ساخت برخوردارند. علاوه بر آن استاندارد نظامی یا همان گوهی نظامی آمریکا را کسب کرده اند. این گواهینامه مقاومت دستگاه در برابر گرد و غبار و رطوبت را تضمین میکند.

اما طراحی دو محصول شامل تفاوت های زیادی است.
ولوت طراحی الهام گرفته شده از طبیعت را داراست. چینش دوربین به صورت عمودی با ظرافت خاص ولوت را به عنوان جذاب ترین و زیبا ترین موبایل بازار تبدیل کرده.


داستان طراحی G8s کمی متفاوت است چرا که قرار گیری دوربین ها به صورت افقی و قرار گیری حسگر اثر انگشت در زیر دوربین ها می‌باشد که موجب شده تفاوت هایی با ولوت داشته باشد.
در قسمت جلویی میان هر دو موبایل شاهد تفاوتهای واضحی هستیم.

در ولوت ناچ قطره ای بسیار کوچک و ظریفی را میبینم که درصد زیادی از نمایشگر را در بر نگرفته‌؛ اما در G8s ورق برگشته و ناچ بسیار بزرگ باعث شده تا نمایشگر این دستگاه کمی تحت تأثیر ناچ بزرگی قرار بگیرد.

پس از طراحی نوبت به کیفیت نمایشگر و پنل استفاده شده در هردو موبایل می‌باشد.

نمایشگر هر دو دستگاه از بهترین کیفیت موجود بهره می‌برند. در G8s شاهد یک نمایشگر 6.2 اینچی از نوع OLED هستیم که در نمایش تصاویر بهترین کنتراست و شارپنس را اعطا می‌کند.همین کیفیت در نمایشگر ولوت هم به چشم می‌خورد اما تنها تفاوت میان این دو اندازه نمایشگر می‌باشد که ولوت با 6.8 اینچ بزرگ تر و پنل P-OLED تفاوت محسوسی با G8s دارد.

اساسی ترین بخش بررسی تفاوت دوربین ولوت و G8s می‌باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دوربین هر دو دستگاه بهترین تصاویر را با بالاترین دقت و کیفیت ثبت می‌کنند.
هر‌ دو موبایل در بخش دوربین خود را نسبت به رقبایشان متمایز نشان می‌دهند.
ال جی ‌G8s از لنز های 13 مگاپیکسل (لنز واید)، لنز 12 مگاپیکسل (استاندارد) و 12( مگاپیکسل تله‌فوتو) و سلفی 8 مگاپیکسل با فناوری ToF مجهز است که در نوع خود نظیر ندارد.

ال جی ولوت دست کمی از G8s ندارد و با دوربین (نرمال) 48 مگاپیکسلی با زاویه 79 درجه دوربین (واید) 8 مگاپیکسلی با زاویه 120 درجه
دوریین 5 مگاپیکسلی (عمق سنج)
(دوربین سلفی) 16 مگاپیکسلی با زاویه 73 درجه توانایی ثبت تصاویر فوق‌العاده با کیفیت را دارد همچنین هر دو دستگاه از هوش مصنوعی دوربین پشتیبانی میکنند.

آخرین بخش بررسی این دو محصول جذاب باتری هایشان هست.

ال جی G8s باتری 3550 را در اختیار دارد و با بهینه سازی های انجام شده و نمایشگر کم مصرف ساعات بسیاری را اسکرین می‌دهد .

این امر در ولوت هم صدق میکند اما این موبایل از باتری بزرگ 4300 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی میکند که با نمایشگر کم مصرف تر می‌توانند در انجام کار های سنگین و سبک کاربر را ساعات زیادی همراهی کند. ناگفته نماند که هر دو دستگاه از شارژ سریع ( فست شارژ ) پشتیبانی می‌کنند.

تهیه شده توسط تیم MYLGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *