موبایل

حضورتلفن هوشمند و متفاوت LG WING در لیست بهترین نوآوری‌های ۲۰۲۰ مجله TIME

نشریه TIME لیست سالیانه ۱۰۰ نوآوری برتر در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که جهان را جایی بهتر، هوشمند‌تر و لذت‌بخش می‌سازند و LG WING 5G نیز جایگاه ویژه‌ای در این لیست دارد. جدیدترین اسمارت‌فون ال‌جی توانست جایگاه جایزه افتخاری نوآوری‌های دو نمایشگرِ را از آن خود کند.

ال‌جی وینگ یک تجربه موبایلی جدید و متقاعدکننده ارائه می‌نماید که مولتی تسکینگ را به امری ساده و سرگرم‌کننده بدل می‌سازد. با چرخش ۹۰ درجه‌ای نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی OLED Full Vision لبه به لبه LG WING در جهت عقربه‌های ساعت، نمایشگر دوم ۳.۹ اینچی OLED در بخش پایینی ظاهر می‌شود.

تلفن هوشمند LG WING در بخش پشتی از سه دوربین ۶۴ مگا پیکسلی Ultra High Resolution واید با لرزش‌گیر اپتیکال، ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۱۳ مگاپیکسلی واید بهره می‌برد و دوربین آسانسوری سلفی آن‌هم ۳۲ مگاپیکسلی است. این اسمارت‌فون همچنین قابلیت‌های منحصربه‌فردی همچون ضبط دوگانه و عملکرد Gimbal Motion داخلی برای خلق ویدیوهای در حال حرکت روان و نرم را نیز ارائه می‌کند.

کاندیداهای TIME برای این لیست از سوی سردبیران و خبرنگاران نشریه از سراسر دنیا نامزد می‌شوند. آنگاه این نامزدها بر اساس اصالت، اثربخشی، بلندپروازی و تأثیرگذاری موردسنجش قرار می‌گیرند. برای مشاهده لیست کامل منتخبان و جایگاه افتخاری LG WING آدرس https://time.com/collection/best-inventions-2020 را مشاهده نمایید.

منبع:ال جی بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *