دسته‌بندی نشده

خانه را سینما کنید !

تبدیل اتاق تلویزیون قدیمی به سینمای خانگی شخصی که صدا و تصویر HDR داشته باشد آسان است.

در شب‌های سرد پاییزی و زمستانی آن هم در شهرهای بزرگ که هوا خیلی آلوده است و جرئت بیرون رفتن از خانه را ندارید بهتر است جور دیگر اوقات خود را سپری کنید.

اگر اهل سینما رفتن هستید اما از ترافیک و هوای آلوده بیزارید، بهتر است اعضای خانواده و دوستان را دور هم جمع کنید و با تبدیل خانه به سینمای خانگی حسابی لذت ببرید.

تلویزیون‌های OLED ال جی با فناوری Dolby Vision & Atmos تجربه فیلم را که سازندگان می خواهند ارائه می دهند. با تنظیم تصویر و صدا تا حد ممکن واقع بینانه باشید.

تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی مجهز به فناوری دالبی اتمُس (Dolby Atmos) شما را با صدای متحرکی که در تمام محیط پیرامونتان به شکلی واقعی و باورنکردنی در جریان است به دل ماجرای فیلم‌های مورد علاقه‌تان می‌برد.

وقتی تلویزیون OLED ال‌جی در خانه دارید، می‌توانید از گستره وسیعی از محتوایی که فناوری دالبی را پشتیبانی می‌کند لذت ببرید. هر جای فضای سه‌ بعدی که باشید، دالبی اتمس صدای همراه شماست. وقتی بالای سرتان باشد، صدایی واقعی و نفس‌گیر ایجاد می‌کند و شما را در تجربه حسی و غوطه‌ورکننده‌ای غرق می‌کند.

دالبی اتمس یک سیستم صدای فراگیر است که صدا بر طبق سوژه فیلم حرکت می‌کند. در تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی، صدا به گونه‌ای منتشر می‌شود که انگار از تمامی جهات، بالا و پایین، چپ و راست در پرواز است. در این تلویزیون‌های پیشرفته می‌توانید از تجربه صدای ۳۶۰ درجه نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *