دسته‌بندی نشده

دستگاه‌های تصفیه هوای الجی ، لازم و ضروری برای خانه

مراکز آموزشی و علمی مانند  مهد کودک‌ها، مدارس، کتابخانه‌ها، سینماها، آموزشگاه‌هااز مکان‌هایی هستند که نیاز مبرم به دستگاه‌های تصفیه هوا دارند.

موسسات سنجش آلودگی هوا می‌گویند هرچه آلودگی در فضای بیرون است در داخل خانه و محیط‌های بسته نیز به همین منوال است. اما کار به همینجا ختم نمی شود. هوای داخل با توجه به نحوه زندگی ما کم‌کم بدتر از هوای بیرون می‌شود. عواملی مثل مواد شوینده داخل خانه، حیوانات خانگی، سیگار کشیدن داخل خانه و غیره می‌توانند هوای محیط داخل خانه را تا چندین برابر بدتر از بیرون خانه سازند. البته این عوامل را برای ترساندن شما نمی‌گوییم. بلکه صرفا هشداری جهت پیشگیری از اتفاقات بدتر است.

حال با این هوای آلوده داخل خانه باید چکار کرد؟ فناوری در این زمینه به کمک ما آمده است و با محصولاتی که هوای داخل را فیلتر می‌کنند و آن را از مواد مضر پاک می‌سازد به کمک ما آمد است. یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید این محصولات شرکت ال‌جی است که پیشرفته ترین تکنولوژی ها را در تصفیه هوای خود را بکار گرفته است.

هوای مراکز آموزشی و علمی مانند مهد کودک‌ها، مدارس، کتابخانه‌ها، سینماها، آموزشگاه‌ها به دلیل رفت و آمد زیاد جمعیت با کمبود اکسیژن همراه است. از طرفی حضور تعداد زیادی از افراد، کودکان و دانشجویان در این مراکز احتمال انتقال بیماری‌های فصلی مختلف مثل سرماخوردگی را از شخصی به اشخاص دیگر بیشتر می‌کند. همچنین راندمان ذهنی افراد در هوای بسته و نسبتا آلوده این مراکز کمتر است. دستگاه های تصفیه هوای ال‌جی می‌توانند با پاکیزه و مطبوع کردن هوای این مراکز، روند یادگیری و آموزش را بهبود دهند.

دستگاه‌های تصفیه هوای خانگی، سیستم‌های کوچک و قابل حملی هستند که به فیلترهای تصفیه‌کننده هوا مثل فیلترهای هپا (HEPA)، فیلترهای کربن فعال، آیونایزر، اشعه ماورای بنفش و فیلترهای فتوکاتالیست Tio2 مجهز هستند. این دستگاه ها با حذف آلاینده‌های متداول در هوای منازل و ساختمان‌ها، هوا را پاکیزه و مطبوع می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *