دسته‌بندی نشده

رنگ های باشکوه با صفحه نمایش نانوسل در تلویزیون الجی

  رنگ‌های دقیق و غنی با مشکی عمیق‌تر را در تلویزیون نانوسل ال‌جی بیابید. 

تلویزیون ۷۵ اینچ NanoCell ال‌جی مدل SK81000GI رنگ‌هایی غنی و واقعی را از تمام زاویای دید به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون همچنین طیف وسیع‌تری از تاریکی تا روشنایی را با کنتراست فوق‌العاده ارائه می‌کند.

03_SK80_AS_NanoCell_Display_desktop


صفحه نمایش LG NanoCell دارای نانوذراتی است که باعث بهینه‌سازی تصویر می‌شود. آخرین فناوری که طیف کاملی از رنگ را تولید کرده و باعث ایجاد تصاویر واقعی می‌شود.

02_SK80_AS_NanoCell_Display_desktop_D

ذرات نانو طول موج‌های اضافی نور را جذب کرده و پخش شدن رنگ‌های قرمز، سبز و آبی نمایش داده شده در صفحه را کاهش می‌دهد. نتیجه این فرآیند، نمایش رنگ‌های واقعی و شفاف است.

AS_Wide_angle_desktop_DR-V1

نمایش حقیقت رنگ‌ها در تلویزیون

تلویزیون LG NanoCell علاوه بر کیفیت تصویر، نرخ بازتولید بالای رنگ را به خوبی ارائه می‌دهد. این دستگاه با حفظ رنگ دقیق‌تر به همه اجازه می‌دهد بدون توجه به محل نشستن، از تصویر باشکوه آن لذت ببرند.

*مدل معمولی ذکر شده در اینجا به مدل‌های قبلی تلویزیون ال‌جی اشاره دارد.

05_SK80_AS_Alpha7_desktop_D


هوش جدید با پردازنده هوشمند Α۷

فناوری پردازنده منحصربه‌فرد تلویزیون‌های ال‌جی در کنار پردازنده هوشمند α۷ – Alpha7 باعث نمایش رنگ‌های غنی و جزئیات عمیق‌تر و در نتیجه نمایش زیبایی نهفته می‌شود.

05_SK80_AS_Alpha7_desktop_sub_1

کاهش نویز دو مرحله‌ای

فرآیند کاهش نویز دقیق پردازنده هوشمند α۷ باعث کاهش نویز ذرات و ادغام بسیار بیشتر و در نتیجه ارائه تصاویری شفاف‌تر می‌شود. این فرآیند همچنین باعث شفافیت و روان بودن تصاویر می‌شود.

05_SK80_AS_Alpha7_desktop_sub_2

ارتقاءدهنده عمق فعال

ارتقاءدهنده تصویر منحصر به فرد پردازنده هوشمند α۷، تصاویر را آنالیز کرده و نسبت تضاد تصویر را بهبود می‌دهد. با جداسازی مناطق قرارگیری سوژه از پس‌زمینه تصویر، به آن تصویر عمق می‌دهد.

05_SK80_AS_Alpha7_desktop_sub_3

دقت رنگ واقعی

پردازنده هوشمند α۷ دارای طیف رنگ وسیعی برای نمایش رنگ‌های دقیق‌تر و غنی‌تر است. این قابلیت برای به حداقل رساندن اعواج تصاویر استفاده می‌شود تا بتوانید از تصاویری که کاملاً شبیه رنگ‌های اصلی است لذت ببرید.

06_SK80_AS_Cinema_HDR_desktop

۴K CINEMA HDR، ارائه تصاویر مد نظر فیلم‌سازان

۴K Cinema HDR ال‌جی با پشتیبانی از اکثر فرمت‌های HDR، همان تصاویر مدنظر فیلم‌سازان را نمایش می‌دهد. با ™Dolby Vision و HDR پیشرفته Technicolor و نیز HDR10 Pro و HLG Pro از تجربه سینمایی واقعی در خانه لذت ببرید.

06_SK80_AS_Cinema_HDR_desktop_sub__V01

اکثر استودیوهای هالیوود Dolby Vision را ترجیح می‌دهند.

Dolby Vision پرطرفدارترین و پیشرفته‌ترین فناوری HDR است. این قابلیت با بهینه‌سازی تصویر به صورت فریم به فریم، تجربه سینمایی مدنظر سازندگان فیلم را ارائه می‌کند.

06_SK80_AS_Cinema_HDR_desktop_sub_2

Technicolor – متخصص رنگ هالیوود در خانه شما

HDR پیشرفته Technicolor بیانگر تخصص ۱۰۰ ساله شرکت در فناوری تصویر است تا تجربه HDR استثنائی را ارائه نماید و بتوانید با هایلایت‌های روشن‌تر، مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های شفاف‌تر از تصاویر بسیار واقعی لذت ببرید.

06_SK80_AS_Cinema_HDR_desktop_sub_3_V2

Enhanced HDR10 Pro و HLG Pro

HDR10 معمولی و HLG توسط الگوریتم اختصاصی ال‌جی پردازش می‌شود. انواع مختلف محتوا با روشنایی خیره‌کننده را با استفاده از Enhanced Dynamic Tone Mapping به صورت فریم به فریم پردازش می‌کند.

*HDR10 Pro و HLG Pro فناوری اختصاصی پردازش تصاویر HDR شرکت ال‌جی است که سیگنال HDR را با استفاده از Enhanced Dynamic Tone Mapping به صورت پویا و فریم به فریم پردازش می‌کند.

08_SK80_AS_Game_TV_desktop


بازی سریع و روان ۴K HDR

تلویزیون LG NanoCell عملکرد بازی بی‌نظیری را با پاسخ سریع به عمل‌های انجام شده در طول بازی نمایش می‌دهد. این دستگاه همچنین با پشتیبانی از بازی‌های ۴K HDR، تصاویری سینمایی با عمق کامل ارائه می‌دهد. Dolby Atmos با ایجاد صدای قدرتمند و تاثیرگذار باعث کامل شدن تجربه بازی شما می‌شود.

10_SK85_AS_Gallery_Mode_desktop

حالت گالری برای غرق شدن در فضای سفر و تعطیلات

حالت گالری عجایب دنیا را به محل زندگی شما می‌آورد. عکس‌های فوق‌العاده همراه با موسیقی هر فصل توسط TripAdvisor به‌‌روز رسانی می‌شوند. برای مشاهده زیبایی‌های هر فصل فقط کافی است اراده کنید.

10_SK85_AS_Gallery_Mode_sub_V1

مجموعه‌ جدید صحنه‌های دراماتیک برای شما

صحنه‌های مکان‌‌های معروف، که در هر فصل به‌روز رسانی می‌شود، به سفر روزانه شما واقعیت می‌بخشد. مناظر زیبای توصیه‌شده توسط Trip Advisor را در منزل خود تجربه کنید.

10_SK85_AS_Gallery_Mode_sub_2-V1

به زندگی روزانه خود پرستیژ بدهید

از عکس‌های جاذبه‌های معروف و خارق‌العاده تا آثار هنری مشهور دنیا، حالت گالری مجموعه‌ای باشکوه از این تصاویر زیبا را پیش چشم شما قرار می‌دهد. تصاویر همراه با موسیقی، فضایی بی‌نقص مناسب با روحیه شما ایجاد می‌کنند.

10_SK85_AS_Gallery_Mode_mobile_sub_3-V1

با یک واژه به دنیا دسترسی پیدا کنید

با حالت گالری ال‌جی به آسانی می‌توانید به مجموعه‌های شگفت‌انگیز تصاویر دسترسی پیدا کنید و حتی می‌توانید تصاویر را همراه با موسیقی – چه به انتخاب ال‌جی و چه موسیقی‌های موردعلاقه خود – مشاهده کنید. حالا بگویید
“Show me cool summer in Gallery”

*تصاویر بر اساس استفاده از پایه دیواری است.
*فاصله دیوار تا پشت تلویزیون می‌تواند بسته به نوع دیوار و نصب متفاوت باشد.
*ممکن است محصول واقعی با تصویر نمایش داده شده تفاوت داشته باشد.

07_SK80_AS_Dolby_Atmos_desktop


®DOLBY ATMOS تجربه صدای سینمایی در خانه

®Dolby Atmos باعث ایجاد صدایی قدرتمند می‌شود که اطراف شما و حتی در فضای بالای سر شما شناور است و حرکت تمام سوژه‌ها را ثبت می‌کند. تجربه واقعی سینما با Dolby Atmos امکان‌پذیر می‌شود.

07_SK80_AS_Dolby_Atmos_desktop_sub_V01

®Dolby Atmos محیطی با صدای شناور و در حال حرکت در اطراف شما ایجاد می‌کند و تجربه واقعیت شگفت‌انگیزی برای شما به وجود می‌آورد.

*Dolby Atmos و علامت double-D، علائم تجاری Dolby Laboratories هستند. همچنین Dolby Vision علامت تجاری Dolby Laboratories است.

webOS_desktop_v1


روش‌های ساده برای راحتی شما

قابلیت‌های متنوع تلویزیون هوشمند را با LG webOS کشف کنید. برای اجرا و جستجوی برنامه‌ها و سایر خدمات پرمیوم حتی با صدای خود، فراتر از کنترل و جستجوی عادی بروید.

*رابط گرافیکی webOS با توجه به کشور تفاوت دارد.
*دسترسی به خدمات می‌تواند در هر دستگاه متفاوت باشد، ممکن است در بعضی نیازمند عضویت بوده و در محصولات و پلتفرم‌ها تفاوت داشته باشد. اتصال به اینترنت ضروری می‌باشید.
*کنترل جادویی در کارتن مدل‌های تلویزیون دارای webOS قرار دارد.
*دکمه Netflix در بعضی از کشورها عمل نمی‌کند.

10_SK80_AS_Design_desktop


صفحه سینمایی بدون محدودیت

طراحی یکپارچه باعث نمایش یکدست صفحه نمایش از هر جهت می‌شود و در نتیجه صفحه نمایش سینمایی با کیفیت تصویر استثنایی را تجربه خواهید کرد​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *