دسته‌بندی نشده

مشارکت الجی وشرکت فناوری های یونینی برای شبیه سازی خودروی مستقل از راننده

شبیه‌سازی ال‌ جی و یونیتی آموزش سیستمی برای توسعه‌دهندگان خودروهای مستقل و بدون راننده را متحول می‌کند.

مهندسان هوش مصنوعی در آزمایشگاه سیلیکون ولی ال‌جی الکترونیکس در حال کار با کارشناسان یادگیری ماشینی از شرکت فناوری‌های یونیتی (Unity Technologies) هستند تا نرم‌افزار شبیه‌سازی پیشرفته‌ای را بسازند که توسعه‌دهندگان خودروهای مستقل از راننده به واسطه آن بتوانند آموزش سیستمی را شتاب دهند و خودروهای بدون راننده امن‌تری طراحی کنند. ادغام شبیه‌ساز LGSVL با Unity Simulation به تعالی و پیشگامی ال‌جی در هوش مصنوعی به عنوان یک شریک فناوری پیشرو در صنعت جهانی خودرو کمک می‌کند و با مهارت‌های مکمل شرکت فناوری‌های یونیتی که خالق و پیشگام جهانی در پلت‌فرم توسعه سه‌بعدی آنی به شمار می‌رود در هم ‌می‌آمیزد.

شبیه‌ساز Unity Simulation چندین نمونه از محصولات یونیتی را به کار می‌اندازد. این شبیه‌ساز با زیرساخت ابری گوگل پشتیبانی شده و منجر به کاهش موانع آموزش، آزمایش یا ارزیابی و اعتبارسنجی خدمات و محصولات جدید در محیط سه‌بعدی باکیفیتی می‌شود. به گفته دنی لانژ، معاون اجرایی هوش مصنوعی و یادگیری در شرکت فناوری‌های یونیتی، مصارف بصری و کامپیوترمحور برای صنعت خودرو به این حوزه ارتباط دارد.

انتظار می‌رود همکاری بین دو شرکت در شبیه‌سازی پیشرفته برای صنعت خودرو فواید زیادی داشه باشد زیرا به سمت آینده‌ای با خودروهای بدون راننده و مستقل در حال حرکت است. توسعه‌دهندگان خودروهای مستقل که از شبیه‌ساز LGSVL در Unity Simulation بهره می‌برند می‌توانند آموزش سیستم‌های خود را با اجرای چندین سناریو به صورت موازی به طرز چشمگیری شتاب دهند. شبیه‌ساز LGSVL با پیشرفت‌های اخیر یونیتی می‌تواند جایگزین یا کپی دیجیتال از محیط دنیای واقعی را با کمک حسگرهای دقیق پدید آورد تا خودروهای مستقل را در سناریوهای متنوع آموزش دهد.

آموزش و اعتبارسنجی یک خودروی مستقل از راننده یکی از نمونه‌های بارزی است که نشان می‌دهد چطور یک محیط مجازی می‌تواند به میزان زیادی خطرات خودرو و همه عواملی که در پیرامونش هستند را کاهش داده و کسب‌وکارها نیز قادر به طراحی و تولید سیستم‌های تست استرس قبل از حرکت در مسیر جاده باشند. شبیه‌ساز LGSVL با ترکیب فناوری‌های ساخت ال‌جی و فناوری‌های اطلاعات محور یونیتی (Data-Oriented Tech Stack) و همین طور High-Definition Render Pipeline بتوانند آزمایشات و آموزش‌های لازم را برای امنیت بیشتر فعالیت خودروهای مستقل انجام دهند.

در همایش Unite 2019 شرکت یونیتی که ۲۶ سپتامبر در کپنهاگ برگزار می‌شود شبیه‌ساز LGSVL در Unity Simulation  به نمایش گذاشته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *