News

مشتریان با ال جی طعم زندگی لوکس را میچشند

ما بیشتر زمان خود را در منزل سپری میکنیم پس طبیعی است که محیط و دکوراسیون خانه برایمان مهم باشد و ما سعی کنیم که فضای خانه را با چینشی جذاب و البته با ابزار های کاربردی در راستای زندگی بهتر و راحت تر استفاده کنیم تا محیط منزل از حالت یکنواختی خارج شده و تنوع بیشتری داشته باشد.

اکثریت مردم سعی دارند تا با تجهیزات و دکوراسیون شیک البته کاربردی و زندگی راحت در منزل سعی دارند در کنار زیبایی دکوراسیون منزل به راحتی کار و استفاده از امکانات جذاب و به روز دنیا در منزل خود استفاده کنند این کار موجب بازار لوازم خانگی مبلمان که آن هم نیز در این لحظه قرار دارد می شود به خصوص مبلمان شیک و مدرن.

قطعاً شما با برند عکس ال جی LG SIGNATURE آشنایی دارید این برند سعی دارد تا با تولید محصولات جذاب و با طراحی منحصر به فرد و کیفیتی مثال زدنی مخاطبان و مشتریان خاص پسند خود را به سمت خود جذب کند با این کار بتواند مشتریانی که به سادگی هر چیزی را که در بازار میبینند نمی‌پسندند را راضی کند به تازگی سعی کرده با همکاری ال جی SIGNATURE و Molteni & C S.p.A کیفیت محصولات خود را به مشترکان خود نشان دهد به توانایی های تولید محصولات با کیفیت را به رخ بکشد تلفیق کیفیت برند ایتالیایی و همچنین الجی و تولید محصولاتی با کیفیتی بالا و منحصر به فرد تولید با کیفیت چند نقص را نمایان می کند.

همچنین یادآور می شود که در سال گذشته شرکت ال جی موزه مشهور ایتالیایی Molteni که در این نمایشگاه تلویزیون های ال جی SIGNATURE به نمایش گذاشته شد نمایشگاه هایی مانند Molteni & C در آمریکای شمالی و اروپا نیز به اوج شکوفایی برسد امسال نیز این همکاری گسترش پیدا کرد تا در راستای ارتقای زندگی برتر بتوان به اهداف بزرگتری متمرکز بود.
تمام این همکاری ها همکاری Molteni & C به پروژه Contract Atelier  به آن اضافه کنید این پروژه در واقع بازسازی یک منزل بسیار لوکس است که توسط Molteni & C در کنار مشارکت برند مشهور و معروفی زمینه لوازم خانگی کامل می شود.
همچنین در ماه‌های آینده برند ال جی SIGNATURE برروی نمایشگر های دیجیتالی در نمایشگاه های شهر میلان این برند برگزار شد.

ال جی SIGNATURE با مشارکت بسیار بالا و قوی با برندهای معتبر جهانی مانند Molteni & C سعی دارد به مردم زندگی زیبا و راحت را در کنار ظاهری لوکس و لاکچری برای مردم به ارمغان بیاورد برای آنان که به زندگی لاکچری اهمیت ویژه ای قائل هستند این مهم را تحقق بخشد.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *