اسپیکر

معرفی جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی در ایران (OK99,OK75,ON5,ON7,PL5,PL2,PL7)

در هنگام دیدن فیلم یا سریال به همراه خانواده، می‌تواند مهم‌ترین مسئله بعد کیفیت خود فیلم، صدا و تصویر نمایش داده شده باشد. صدایی که با پخش شدنش حس یک سینما را که در وضعیت کنونی که اقصی نقاط جهان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، به خانواده بدهد و هم‌چنین تصویری که با نماهای زیبای خود چشم‌های شما را نوازش دهد.
در این مقاله، همراه شما به اسپیکر‌های جدید ال جی در ایران سری خواهیم زد و آنها را موردبررسی قرار خواهیم داد. پس با ما در بررسی جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی ال جی در ایران همراه باشید.

خرید اسپیکر LG OK99 / بررسی و قیمت اسپیکر ال جی OK99

1-LG OK99 Speaker System

در هنگام گرفتن مهمانی، موسیقی می‌تواند یکی از مهم‌ترین مسائل در هنگام برگزاری این‌گونه مراسمات باشد. پس داشتن یک سیستم موسیقی خوب می‌تواند کمک شایانی به هرچه بهتر برگزار شدن مهمانی کند. برای رسیدن به این مهم ال جی که یکی از پیشگامان این عرصه در زمینهٔ تولید و عرضهٔ اسپیکرهای دارای انواع تکنولوژی‌های روز بوده است یکی از جدیدترین محصولات خود با نام ال جی او-کی 99 را روانه بازار کرده است.
پس تا آخر این مطلب در بررسی این محصول جدید ال جی همراه ما باشید.

طراحی:
این اسپیکر مستطیلی ال جی، قابلیت اتصال به تلفن‌های همراه اندرویدی و اتصال از طریق کابل AUX را دارد. هم‌چنین در این اسپیکر، قابلیت استفاده از سی دی که تقریبا در همه اسپیکر‌های ایستادهٔ ال جی وجود دارد نیز، بهره برده شده است.
هم‌چنین قابلیت اتصال به تلویزیون برای تماشای فیلم‌های خاطره‌انگیز همراه خانواده وجود دارد.

کیفیت صدا:
اسپیکر LG OK99، دارای دو اسپیکر در جلو که در دو جهت مختلف صدا را به عبارتی پرتاپ می‌کنند و هم‌چنین دارای دو اسپیکر میانی است که به بهتر پخش شدن صدا کمک می‌کنند.
این اسپیکر از عملکردهای مختلفی برای پخش صدا با توجه به آنچه در حال پخش است و برای شما گوش‌نوازتر است، استفاده می‌کنند، مانند:حالات استاندارد ، پاپ، کلاسیک، راک، جاز، انفجار باس، فوتبال و حالت EQ کاربر.

خرید اسپیکر LG OK75 / بررسی و قیمت اسپیکر ال جی OK75

2-LG OK75 Speaker System

طراحی:
اسپیکر LG OK75، دارای سه آمپیلیفایر است که در مجموع یک ساختار 1000 واتی را می‌سازند که در هرچه بهتر پخش صدا، به بهترین نحو عمل می‌کند. این اسپیکر توانایی جفت شدن با ۳ تلفن همراه به صورت هم‌زمان را دارد. هم‌چنین قابلیت اتصال به تلویزیون و با استفاده از کابل AUX را دارد. این اسپیکر با ابعاد “14.2 * “36.4 * “12.9 اینچی فضای کمی از شما را اشغال می‌کند و می‌تواند در گوشه‌ای از خانه قرار گرفته و در هنگام استفاده بهترین کاربری را داشته باشد.

کیفیت صدا:
این اسپیکر دارای دو باند جلویی که صدا را در دو طرف مختلف پخش می‌کنند و یک اسپیکر میانی یک‌طرفه است.
این اسپیکر به‌خاطر ساب‌ووفر قدرت‌مندی که در آن به کار رفته دارای باس و زیر و بمی صدای بی‌نظیری است که هر شنونده‌ای را محسور خودش می‌کند. این اسپیکر نیز مانند اسپیکر LG OK99 از حالات مختلف صدا پشتیبانی می‌کند که با توجه به نیازتان می‌توانید انتخاب کنید.

خرید اسپیکر LG ON5 / بررسی و قیمت اسپیکر ال جی ON5

3-LG ON5

اسپیکر LG ON5 را می‌توان یکی از بهترین اسپیکرهای ال جی در زمینه پخش صدا عنوان کرد. با توجه به سیستم XBOOM که در این اسپیکر به کار رفته، صداها به شکل کاملاً ملموسی دارای افزایش باس شده اند.
این مطلب قابل تنظیم نیز هست. شما می‌توانید به صورت دستی به صدای موردنظر خود برسید.
این اسپیکر، بسیار قابل استفاده در مهمانی‌هاست،‌ به‌طوری که صدای دارای باس قوی به همه برسد.
با فناوری DJ APP این اسپیکر، می‌توانید لذت انجام یک کنسرت را خودتان امتحان کنید.
این اسپیکر دارای ۲ پورت USB و خروجی AUX است که همراه با قابلیت اتصال به بلوتوث این اسپیکر، یک مجموعه کامل را به وجود آورده‌اند.
هم‌چنین قابلیتی در LG ON5 به نام Party Saver قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید، صدای خود را هنگان اجرا با فناوری DJ APP روی یک حافظه USB ذخیره کرده و در جمع‌های خود به آن گوش داده و لذت ببرید. (البته اگر صدای خوبی دارید!!!!)
این اسپیکر دارای دو باند دو اینچی است و هم‌چنین ۱۷ کیلوگرم وزن دارد که با توجه به چرخ‌هایی که زیر آن تعبیه شده نباید شما را برای حمل آن دچار دردسر کند.
ابعاد LG ON5 نیز 330 * 344 * 685 میلی‌متر است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

خرید اسپیکر LG ON7 / بررسی و قیمت اسپیکر ال جی ON7

4-LG ON7

در هنگام انتخاب یک سیستم صوتی خوب باید علاوه بر صدای مناسب، به شکل ظاهری و دیگر کاربردهای آن نیز توجه شود که هم یک کالای خوب با قیمت مناسب‌تر و هم با عمر بهتر و به‌روزتر داشته باشیم.
ال جی در سالیان اخیر توانسته با استفاده از فناوری‌های به‌روز در انواع محصولات خود همانند اسپیکرهای این شرکت یک تحول عظیم در خلاقیت در ساخت کالاهای دیجیتال ایجاد کند.
در این بررسی با LG ON7، که یکی از اسپیکرهای بلوتوثی جدید ال جی الکترونیکس در ایران است، بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی:
اگر بخواهیم درباره طراحی LG ON7 صحبت کنیم، باید بگوییم ما با یک اسپیکر با ابعاد 330 * 785 * 344 میلی‌متری طرف هستیم که حدود 16 کیلوگرم نیز وزن دارد. پس این اسپیکر جای زیادی را در محل شما اشغال نمی‌کند و شما هم نباید زیاد مشکلی در حمل و نقل آن داشته باشید. این اسپیکر یک باند اصلی دارد که در وسط این طراحی مستطیلی قرار گرفته و هم‌چنین دو باند کوچک فرعی نیز در این اسپیکر قرار داده شده که در دو طرف بالایی باند اصلی قرار گرفته‌اند.
از دیگر مشخصات LG ON7 می‌توان به وجود دو درگاه USB به همراه خروجی AUX که در کنار قابلیت اتصال بلوتوثی این دستگاه، این اسپیکر را تشکیل می‌دهند.

کیفیت صدا:
صدا در این اسپیکر مانند همه اسپیکرهای ال جی از قابلیت‌های مختلف صوتی پشتیبانی می‌کند که با توجه به آنچه در حال پخش است و برای شما گوش‌نوازتر است می‌توانید آن را تغییر دهید. مانند:حالات استاندارد ، پاپ، کلاسیک، راک، جاز، انفجار باس، فوتبال و حالت EQ کاربر.
هم‌چنین در این اسپیکر از قابلیت موسیقی‌های محلی نیز استفاده شده که با استفاده از می‌توانید موسیقی‌های خود را با سبک‌های نواحی مختلف بشنوید. مانند: عربی، هندی، سامبا و… .
هم‌چنین قابلیتی در LG ON7 به نام Party Saver قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانید، صدای خود را روی یک حافظه USB ذخیره کرده و از گوش دادن به آن لذت برده و در مهمانی‌های خانوادگی به آن گوش کنید.
با توجه به سیستم XBOOM که در این اسپیکر به کار رفته، صداها دارای باس و وضوح بسیار بالاتری نسبت به حالت عادی پدا می‌کنند.

خرید اسپیکر LG PL7 / بررسی و قیمت اسپیکر ال جی PL7

5-LG PL7

در هنگام سفر و در جمع‌های خودمانی، گوش دادن به موسیقی می‌تواند یکی از سرگرمی‌های مشترک همهٔ افراد حاضر باشد و وجود یک اسپیکر با قدرت صدای بالا می‌تواند بسیار مهم باشد. حتما می‌خواهید بگویید که موبایل داریم و…، باید بگویم که موبایل‌ها به خاطر بلندگو معروف نیستند و نمی‌توانند جای یک اسپیکر خوب را بگیرند.
در این بین اسپیکرهای قابل حمل بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند و توانسته‌اند جای خود را در دل هواداران موسیقی و کالاهای دیجیتال باز کنند.
ال جی هم که همیشه جزو خلاق‌ها در زمینهٔ کالاهای دیجیتال بوده، ارز این قافله عقب نمانده و سری PL را برای اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل خود روانه بازار کرده است.

طراحی:
با ابعاد ۹۸ * ۹۸ * ۲۴۵ میلی‌متری جای بسیار کمی را در وسایل شما می‌گیرد و با باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود به شما ۲۴ ساعت شارژدهی می‌دهد و هم‌چنین در ۵ ساعت شارژ باتری آن پر می‌شود. دارای یک درگاه شارژ ‌Type C است که به راحتی با شارژر موبایل شارژ می‌شود.
با استفاده از آن می‌توانید به دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) دسترسی داشته باشید.
LG PL7 از فناوری شرکت انگلیسی Meridian بهره می‌برد که یکی از پیشگام‌ترین شرکت‌ها در زمینه فناوری‌های صوتی است و این شرکت در ساخت هدست‌های شرکت ال‌ جی نیز با ال جی همکاری کرده بود.

کیفیت صدا:
با استفاده از فناوری EQ صدا را تقویت می‌کند. LG PL7 از فناوری XBOOM نیز بهره می‌برد که باعث وضوح صدا با ایجاد باس مناسب هر موسیقی می‌شود. هم‌چنین با استفاده از Sound Boost صدا را بزرگتر از مقدار واقعی نشان می‌دهد و هم‌چنین از صدای دالبی نیز پشتیبانی می‌کند.

خرید اسپیکر LG PL5 / بررسی و قیمت اسپیکر ال جی PL5

6-LG PL5

در جهان امروز که صنعت با سرعت نور در حال پیشرفت است، صنعت محصولات صوتی نیز از این قائده مستثنی نیست و هر روز چیز جدید برای ارائه دارد. ال جی نیز همواره یکی از سردمداران این حرکت رو به جلو بوده و همیشه چیز جدیدی دارد که رو کند.
برای مثال می‌توان به اسپیکرهای قابل حمل اشاره داشت که به سرعت جای خود را در بین کاربران پیدا کردند و جزوی از اعضای جدید محصولات دیجیتال ال جی در ایران نیز هستند.
حال با ما همراه شوید با بررسی یکی از اسپیکرهای سری LG PL5،‌ PL.

طراحی:
این اسپیکر جمع و جور ابعادی به ۲۰۱ * ۷۹ * ۷۹ میلی‌متر دارد که برای یک اسپیکر قابل حمل اعداد مورد قبولی به حساب می‌آید.
هم‌چنین در LG PL5 یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که جواب‌گوی ۱۸ ساعت پخش موسیقی است و هم‌چنین در عرض ۴ ساعت شارژ کامل می‌شود. و در این اسپیکر یک درگاه شارژ Type C قرار داده شده است.
می‌توانید با آن به تلفن‌های همراه اندرویدی و آی او اسی متصل شده و هم‌چنین دستیارهای صوتی (Google Assistant , Siri) آن‌ها را نیز فعال کنید.
LG PL5 از فناوری شرکت پیشرو Meridian نیز بهره برده که این امر می‌تواند اسپیکرهای ال جی را در زمرهٔ بهترین اسپیکرهای بلوتوثی حال حاضر بازار قرار دهد.

کیفیت صدا:
برای هرچه بهتر پخش شدن صدا از این اسپیکر، ال جی از فناوری EQ و XBOOM بهره برده که هرکدام می‌توانند بر باس صدا و وضوح هرچه بیشتر صدا در LG PL5 تاثیرگزار باشند.
هم‌چنین با استفاده از Sound Boost، می‌توانید صدا را تا چند برابر بزرگ‌تر شده بشنوید.

خرید اسپیکر LG PL2 / بررسی و قیمت اسپیکر ال جی PL2

7-LG PL2

و حال می‌رسیم به کوچک‌ترین عضو خانواده LG PL که LG PL2 است. همان‌طور که گفتیم LG PL2 از لحاظ ابعادی از دو خواهر بزرگ‌تر خود یعنی LG PL5 و LG PL7 کوچک‌تر است ولی به جر‌أت می‌توان گفت که از لحاظ صدا و امکانات دست‌کمی از آن‌ها ندارد.
پس با ما همراه باشید با بررسی آخرین عضو خانواده LG PL در ایران.

طراحی:
این اسپیکر برای کسانی که هم می‌خواهند کمی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند و هم اسپیکر به درد بخوری در حد بهترین اسپیکرها داشته باشند، کارایی فراوانی دارد.
با ابعاد ۸۰ * ۸۲ * ۱۲۶ میلی‌متر LG PL2 اسپیکر کوچک و کم‌جایی به حساب می‌آید و هم‌چنین با باتری 1500 میلی‌آمپر ساعتی و کارکرد ۱۰ ساعتهٔ این اسپیکر، ال جی محصولی کارآمد و مقرون به صرفه را به بازار ایران عرصه کرده است. این دستگاه با درگاه شارژ Type C، در عرض 4 ساعت به طور کامل شارژ شده و آماده استفاده است.
این دستگاه مانند دیگر اعضای این خانواده، به دستیاران صوتی اندروید و آی او اس (Google Assistant , Siri) قابلیت دسترسی دارند. در LG PL2 نیز شرکت Meridian، وظیفهٔ هستهٔ‌ اصلی صدا را بر عهده داشته که از پس این وظیفه هم خوب برآمده است.

کیفیت صدا:
همانند دو عضو بزرگ‌تر این خانواده، LG PL2 نیز از فناوری‌های EQ و XBOOM بهره می‌برد تا کیفیت و وضوح صدای تولید شده توسط این محصول ال جی، بتواند در بازار با دیگر رقبا رقابت کند.
صدای چند برابر بزرگ‌تر شده نیز، توسط Sound Boost قابل دسترسیت.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *