دانستنی

هر آنچه که باید از ال جی VELVET 2 Pro بدانیم

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”17852″ img_size=”1600 در 700 پیکسل” alignment=”center”][vc_column_text]

ال جی چند سالی ست که سعی کرده با تحول های بزرگ در بخش تلفن همراه بازار این گجت هوشمند را دچار دگرگونی کند.
حتما شما کاربران از موبایل جدید این شرکت یعنی ال جی واوت آشنایی داردید Velvet یک گوشی بسیار خوش ساخت و با کیفیت به همراه مشخصات قدرتمند بود.

 

حال میخواهیم شما را با پرچمدار ال جی از این نسل یعنی Velvet 2 Pro آشنا کنیم

 

طراحی

 

 

گوشی ال جی Velvet 2 Pro از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده پست و جلو از جنس شیشه
و فریم دور آن از جنس آلمینیوم است برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی از آخرین نسل گوریلا گلس یعنی گوریلا گلس ویکتوز استفاده شده است
اما یک نکته حبرت آور در مورد طراحی این تلفن همراه ال جی وجود دارد. LG VELVET 2 Pro هیچ دکمه ای ندارد!
بله این اولین باری ست که این نوع از طراحی خاص در تلفن های همراه هوشمند میبینیم.
در طراحی پنل پشتی مانند نسل قبل از چینش دوربین 3 گانه به صورت قطره ای در طراحی استفاده شده است در پایین دوربین ها نیز فلش LED دیده میشود
در پایین گوشی نیز برند ال جی هک شده است.
همان طور که گفتیم این گوشی هیچ دکمه ای ندارد و لبه ی چپ راست کاملا خلوت است.
در لبه ی پایین ال جی VELVET 2 Pro درگاه شارژ Type C اسپیکر اول در کنار میکروفون مکالمه دیده میشود در لبه ی بالای گوشی نیز میکروفون دوم در کنار خشاب سیمکارت دیده میشود

 

 

پردازش

 

 

در LG VELVET 2 Pro کمپانی ال جی از آخرین پردازنده اسنپ دراگون یعنی اسنپ دراگون 888 استفاد کرده است. این پردازنده آخرین نسل از پردازنده های پرچمدار است. پردازنده Snapdragon 888 به شما این قدرت را میدهد که سنگین ترین بازی ها و عملیات های گرافیکی را در بالاترین سطح کیفی خود اجرا کند. ال جی با استفاده این پردازنده در VELVET 2 Pro به شما یک پرچمدار تمام عیار به نمایش گذاشته است و سعی کرده نهایت قدرت پردازندشی را به رخ طرفداران خریداران و رقیبان خود بکشد. اگر قدرت سخت افزاری تلفن همراه برای شما مهم و حائز اهمیت است VELVET 2 Pro یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده شماست.

 

صفحه نمایش

 

 

همانند ال جی ولوت که اولین گوشی از خانواده ولوت به حساب می آمد نیز ال جی از صفحه نمایش فوق العاده با کیفیتی در این گوشی استفاده کرده است.
صفحه نمایش 6.8 اینچی P OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتزی یک نمایشگر قدرتمند را نشان میدهد.
رزولیشن نمایشگر ال جی VELVET 2 Pro کیفیت +Full HD دارد و میتواند با نهایت کیفیت تصاویر را برای شما به نمایشگر بگذارد و از آنجا که از پنل P OLED استفاده شده در زیر نور مستقیم آفتاب با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.
همچنین با توجه به 120 هرتزی بودن Refresh Rate نمایشگر لذت گشت و گذار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و همچنین بازی در گوشی ال جی VELVET 2 Pro دو چندان خواهد بود که این ارتقاء را میتوان یکی از بهترین پیشرفت های ال جی نسبت به نسل قبلی خود نامید.

 

دوربین

 

 

ال جی VELVET 2 Pro دارای یک ساختار دوربینی 3 گانه است.
همانطور که در بخش طراحی نیز به آن اشاره کردیم ال جی چینش دوربین ها را تغییر نداده و مانند ولوت به صورت قطرات باران طراحی شده است.

 

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو دوربین تله فوتوی LG VELVET 2 Pro دارای زوم 3 برابری اپتیکال و زوم 30 برابری دیجیتال است.
نکته قابل توجه در دوربین این گوشی 8 محوره بودن دوربین اصلی این گوشی است و نکته مهم دیگر این که این گوشی مانند ال جی Wing از قابلیت گیم بال بهره مند است.

 

کیفیت تصاویر ثبت شده با ال جی VELVET 2 Pro خارق العاده است و جزئیات به بالا ترین حالت ممکن در آن قابل مشاهده است . وایت بالانس یا تراز رنگی دوربین اصلی کیفیت فوق العاده ای از خود خلق میکند که تلاش ال جی واقعا ستودنی است.

 

همانطور که گفتیم در ال جی VELVET 2 Pro یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید نیز وجود دارد کیفیت در این دوربین واقعا حیرت آور است جزئیات تا حد بسیار بالایی حفظ میشود تراز رنگی نیز بسیار مناسب است در کنار کیفیت زاویه دید این دوربین بسیار گسترده است.

 

دوربین سلفی 10 مگاپسلی سلفی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که کیفیت به شدت بالایی دارد و تصاویر سلفی را عالی ثبت میکند جزئیات در دوربین سلفی بسیار بالاست و نمایش رنگ نیز به نزدیک ترین حالت به مود طبیعی ثبت میشود

 

باتری

 

 

ال جی VELVET 2 Pro از یک باتری 4500 میلی آمپری از نوع لیتیوم یونی است که مسئولیت تامین انرژی ال جی VELVET 2 Pro بر عهده دارد در مصارف عادی 1 روز و نیم تا دو روز را به شما شارژدهی خواهد داشت و در استفاده های سنگین و نیمه سنگین نیز یک روز کامل در خدمت شماست.
این گوشی از شارژ سریع نسل 4 نیز بهره میبرد که میتواند با سرعت باتری VELVET 2 Pro را شارژ کند

 

مشخصات فنی

 

پردازنده : اسنپدراگون 888

 

صفحه نمایش : 6.8 اینچ +P OLED Full HD با نرخ تازه سازی 120 هرتزی

 

دوربین 64 mp اصلی به همراه لرزش گیر 8 محوره با قابلیت گیم بال

 

دوربین 12 mp Ultra Wide

 

دوربین 8 تله فوتو ( زوم 3 برابری اپتیکال و زوم 30 برابری دیجیتال)

 

دوربین سلفی 10 mp

 

باتری 4500 میلی آمپری

 

128 گیگابایت حافظه داخلی و رم 8 گیگابایتی

 

فناوری محافظت صفحه نمایش گوریلاگلس ویکتوز

 

تاریخ عرضه LG VELVET 2 Pro

 

 

عرضه این گوشی به زودی آغاز میشود اما این نکته را در نظر داشته باشید که ال جی VELVET 2 Pro فقط به تعداد 3 هزار دستگاه تولید خواهد شد و تنها به کارمندان کمپانی ال جی کره به قیمت 170 دلار به فروش خواهد رسید

 

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *