خبر

همکاری ال جی با STADIA

LG Electronics (LG) از همکاری برنامه ریزی شده با گوگل برای آوردن Stadia به جدیدترین تلویزیون های هوشمند webOS در نیمه دوم سال جاری خبر داد. پس از آمدن Stadia به Google TV ، LG اولین تولید کننده تلویزیونی خواهد بود که از طریق webOS از گیم پلی Stadia پشتیبانی می کند.

ال جی تعهد خود را در پشتیبانی از بازی های برتر در نمایشگرهای پیشرفته خود نشان داده است ، که با پشتیبانی از صدای فراگیر 4k و 5.1 برای کاربران Stadia Pro حتی جذاب تر است. Stadia در تلویزیون های LG این امکان را به شما می دهد تا مشتریان فوراً بازی های معروف Stadia مانند Cyberpunk 2077 ، NBA 2K21 ، Assassin’s Creed: Valhalla و Watch Dogs: Legion را فقط با کنترلر Stadia انجام دهند و هیچ سخت افزار یا بارگیری دیگری لازم نیست.

ال جی قصد دارد سرویس جدید را در نیمه دوم سال 2021 در تلویزیون های هوشمند LG به عنوان یک برنامه قابل بارگیری از فروشگاه محتوای LG در کشورهایی که Stadia در دسترس است ، راه اندازی کند. Stadia در حال حاضر بیش از 130 بازی را ارائه می دهد که بیشتر به طور منظم اضافه می شوند. بازی ها می توانند به صورت جداگانه خریداری شوند یا گیمرها می توانند ادعا کنند که یک بازی منظم با اشتراک در Stadia Pro به صورت رایگان انجام می شود که شامل تخفیف های منحصر به فرد و رزولوشن 4K است. بازی هیجان انگیز با صدای فراگیر فراگیر 5.1 کانال و پشتیبانی از حداکثر 4K HDR و 60 فریم در ثانیه ، پلتفرم Stadia را برای هر کسی که به دنبال یک تجربه عالی بازی بدون نیاز به یک کنسول بازی گران قیمت و اختصاصی است ، یک انتخاب جذاب می کند.

و وقتی نوبت به بازی می رسد ، شکستن ترکیب پیشرفته تلویزیون های OLED Stadia و LG دشوار است. پیکسل های خود روشنایی LG OLED با رنگ مشکی عمیق و رنگ های بسیار دقیق ، بهترین کیفیت تصویر HDR را در کلاس اطمینان می دهند. ال جی اولین شرکتی بود که تلویزیون های 4K OLED با قابلیت HDR را در سال 2015 راه اندازی کرد و محتوا در تلویزیون های OLED ال جی – هم جریان و هم ذخیره سازی خارجی – از زمان پاسخ سریع 1 میلی متری نمایشگر بهره می برد ، تاخیر ورودی بسیار کم و بدون هیچ گونه افت کیفیت تصویر.

پشتیبانی از Stadia در تلویزیون های ال جی تعهد ما نسبت به مشتریان است که بازی ویژگی مهمی است که به طور فزاینده ای از طرف صاحبان تلویزیون LG انتظار می رود. ” “Stadia در حال تغییر نحوه دسترسی افراد به بازی های مورد علاقه خود است و با ارائه سازگاری با webOS ، ما تعهد اولیه پلتفرم را می دهیم.”

تلویزیون های LG OLED کاملاً مناسب برای بازی های LG ، تلویزیون های جدید LG QNED Mini LED (با مناسب بودن فناوری Quantum Dot NanoCell و نور پس زمینه مینی LED) و تلویزیون های LG NanoCell به روز شده در غرفه نمایشگاه های مجازی LG در طی CES 2021 از 11 ژانویه به نمایش در می آیند

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *