News

وقت تلافی هنر و فناوری ال جی

تیم ال‌جی الکترونیک  در هنگ کنگ ، به مناسبت نخستین عرضه بومی تلویزیون‌های LG QNED Mini LED، تصمیم را بر این گرفت که بدون اینکه مخاطبان را با خطر غیر ضروری قرار دهد تجربه‌ای به یاد ماندنی و زیبا به ارمغان بیاورد.

از این رو، موزه تجربه ال‌جی (LG Experience Museum)، محصولات گوناگون سبک زندگی ال‌جی را با آثار هنری ادغام کرد. تلویزیون QNED Mini LED  ال‌جی به عنوان ستاره نمایش، یک تجربه دیدنی خیره‌کننده و همه‌جانبه با رنگ مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های دقیق‌تر ارائه می‌دهد و بازدیدکنندگان را به تجربه‌ای منحصر به فرد و پویا به بینندگان و همراهان دعوت میکنند.

اما موزه تجربه ال‌جی گزینه های بیشتری برای ارائه در چنته داشت.

بازدیدکنندگان، پس از ثبت نام به صورت آنلاین، با یک تور ویژه از موزه LG Experience و سه منطقه تجربه منحصر به فرد آن – Vintage Zone ،Artistic Zone و Black Addict Zone- که هر کدام سفری اکتشافی را در تاریخ بسیاری از نوآوری‌های ال‌جی ارائه می‌دهند، پذیرفته شدند.

مزین به زمینه‌ای با طرح هندسی و تزئیناتی که یادآور دهه 60 و 70 است، نگاهی به گذشته ارائه کرد تا شاهد تحول تلویزیون‌های ال‌جی باشید. در این فضا، تلویزیون Serie 1 Retro Classic ال‌جی با فناوری ابتدایی لوله اشعه کاتدی (CRT) حال و هوای آن دهه را تجربه کند

مضمون منطقه هنری Artistic Zone به طراحی مینیمالیستی و جاودانه محصولات ال‌جی اشاره دارد و دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی LG PuriCare Wearable Air Purifier و ایربادز LG TONE Free TWS با مجسمه‌های تاریخی ژست گرفته‌اند. در اینجا، بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با هر دو نسخه 4K و 8K تلویزیون‌های QNED Mini LED ال‌جی، با رنگ‌های روشن و زنده خود روی صفحه نمایش بی عیب و نقص، آشنا شوند.

منطقه Black Addict Zone در تضاد کامل با منطقه هنری Artistic Zone، ظاهر و احساس تیره‌تر و مجلل‌تری را ارائه می‌دهد. در اینجا، تلویزیون های خوش ساخت LG OLED و LG UltraFine Display OLED PRO در پس زمینه سیاه و سفید قرار گرفتند و فضا را با نمایشگرهای خودنورده خود روشن میکنند.

در این منطقه، بازدیدکنندگان می‌توانند برای اولین بار لوازم مجموعه مشکی یا “The Black Range” ال‌جی شامل یخچال LG InstaView Door-In-Door، ماشین لباسشویی LG Vivace، جاروبرقی بی‌سیم LG CordZero و دستگاه مراقبت از لباس LG Styler را با طراحی‌های هنری و رنگ مشکی درجه یک و با کیفیت عالی و بسیار شیک تجربه کنند.

در طول نمایشگاه، به مهمانان امکان داده شد تا با محافل رسانه‌های اجتماعی خود برای کسب بلیط کنسرت سرگرم شوند. موزه تجربه ال‌جی یک موزه سرگرم‌کننده و آموزنده برای همه است که نه تنها جدیدترین نوآوری‌های محصولات ال‌جی را به سبک خود معرفی کرد بلکه نشان داد که چگونه زندگی مردم هنگ کنگ را لذت بخش تر کنند.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *