دسته‌بندی نشده

ویدئو پروژکتور 4K ال جی رونمایی شد

پروژکتور 4K جديد شرکت ال جي اين قابليت را براي کاربران فراهم مي کند تا در دوران همه گيري ويروس کرونا با اتصال به اينترنت و از طريق سرويس هاي استريم ويديو، فضاي سينما را به خانه خود بياورند.

شرکت ال جي الکترونيکس ابتداي اين هفته از پروژکتور سينمايي جديدي رونمايي کرد. اين شرکت مستقر در کره حنوبي، پروژکتور جديد خود را با هدف آوردن تجربه سينما به خانه ها توليد کرده است تا در دوران همه گيري ويروس کرونا به مردم کمک کند در خانه هاي خود بمانند.

اين پروژکتور آخرين دستگاه سري LG CineBeam Laser 4K است و HU810PW نام دارد. اين دستگاه مجهز به يک قابليت تنظيم تصوير سه گانه است که بر اساس يادداشت هاي رسمي، گزينه هاي نصب متعددي را به کاربران ارائه مي دهد. قيمت دستگاه جديد 3.79 ميليون وون (يا تقريبا 3400 دلار آمريکا) است.

اين پروژکتور از طريق لنزهاي خود مي‌تواند يک تصوير مسطيل شکل را روي ديوار ايجاد کند و فرقي نمي کند که دستگاه چه زاويه اي با ديوار داشته باشد و کجاي خانه قرار بگيرد. مکان لنزهاي افقي و عمودي مي توانند تغيير کنند و همچنين صفحه مي تواند با حداکثر نسبت بزرگنمايي 1.6 برابر بزرگ شود که امکان ترازبندي تصوير در حال نمايش را فراهم مي کند.

همان طور که از نام آن پيداست، اين دستگاه مي‌تواند تصويري با کيفيت 4k و حداکثر سايز 300 اينچ را با روشنايي 2700 ANSI lumens نمايش دهد. پروژکتور 4k ال جي همچنين داراي حالت Iris است که مي تواند ميزان نور اتاق را تشخيص داده و روشنايي را متناسب با آن تنظيم کند تا کنتراست بهينه را با هر فريم ارائه دهد.

سيستم عامل اين دستگاه LG webOS است و با سرويس هاي استريم محبوب بين مردم مانند يوتيوب و نتفليکس به خوبي سازگار است. کاربران با اتصال اين دستگاه به اينترنت واي فاي مي‌توانند به راحتي از طريق سرويس هاي آنلاين ويديوها و فيلم هاي مورد علاقه خود را تماشا کنند. به همين دليل در اين روزها که نمي توان فيلم مورد علاقه خود را در سينما ديد، مي‌توان فضاي سينما را به خانه آورد و در محيط امن خانه به تماشاي فيلم پرداخت.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *