دسته‌بندی نشده

یخچال‌های پیشرفته ال جی برای آشپزخانه هوشمندتر و مدیریت غذای بهداشتی‌تر

یخچال‌های جدید ال جی که در نمایشگاه IFA 2020 معرفی می شوند مواد غذایی را به مدت طولانی تر تازه نگه می دارد. به این معنی که رفت و آمد شما به سوپرمارکت و فروشگاه‌های مواد غذایی برای تامین مایحتاج خوراکی کمتر خواهد شد.

ال‌جی الکترونیکس برای کمک به مشتریان در شناخت آشپزخانه رویایی آنها از سه یخچال جدید در نمایشگاه مجازی IFA 2020 پرده برداری می کند: یخچال جدید از نوع InstaView Door-in-Door مجهز به فناوری نانوی فرابنفش (UVnano)، یخچال فریزر دوقلوی ال‌جی که به روز شده و همین طور جدیدترین یخچال InstaView ThinQ. این لوازم آشپزخانه جدید که به فهرست جامع محصولات ال‌جی اضافه می شوند نشان از تعهد ال‌جی برای ارائه انتخاب به مشتریان دارد و به آنها کمک می‌کند بهداشتی‌ترین زندگی را در آشپزخانه تجربه کنند.

LG-InstaView-with-UVNano_04

جدیدترین ابتکار ال‌جی از قدرت نور برای سلامت و بهداشت بهتر بهره می‌برد. یخچال InstaView Door-in-Door ال‌جی با فناوری UVnano از فناوری نور LED فرابنفش برای ضدعفونی کردن خروجی آب سردکن در هر ساعت (یا هر زمان به طور دستی) استفاده میکند تا ۹۹٫۹۹ درصد از باکتری‌ها و ویروس‌ها را از بین ببرد. یخچال اینستاویوی ال‌جی با استفاده از دو قابلیت خنک کنندگی LINEAR Cooling و +DoorCooling شرایط بهینه را برای غذاهای تازه‌تر فراهم می‌کند.

فناوری LINEAR Cooling نوسانات دما را، که دلیل اصلی فساد مواد غذایی در یخچال است، به حداقل می رساند تا کنترل دما دقیق‌تر شود. قابلیت +DoorCooling نیز تمام یخچال را به وسیله توزیع جریان هوای قدرتمند با کمک دمنده‌هایی که به صورت استراتژیک در یخچال تعبیه شده‌اند به طور یکنواخت خنک می‌کند.

یک دستگاه یخ‌ساز که در کشوی فریزر گنجانده شده یخ‌هایی گرد از نوع Craft Ice با قطر ۵ سانتی‌متر تولید می‌کند که دیرتر ذوب می‌شوند و می‌توانند نوشیدنی‌ها را به مدت طولانی‌تر خنک نگه دارند؛ علاوه بر این، ظاهر نوشیدنی‌ها نیز قشنگ‌تر و جذاب‌تر می‌شود.‌LG-Fridge-Freezer_02

یخچال فریزر دوقلوی ال‌جی که برای سال ۲۰۲۰ به روز شده است طوری طراحی شده که به راحتی در آشپزخانه‌های استاندارد و امروزی جای می‌گیرد و ظاهری جمع و جور و مرتب دارد. طراحی درب مسطح و لولاهای نامرئی برای قرار دادن یخچال درست کنار دیوار ایده‌آل هستند تا ظاهر یخچال در آشپزخانه یکپارچه و به نوعی توکار باشد. این یخچال نیز از قابلیت LINEAR Cooling و +DoorCooling و همین طور طراحی و پرداخت Metal Fresh بهره می‌برد که با لعاب متالیک در جداره داخلی در قسمت پشت لمسی از زیبایی و شکوه خیره‌کننده را به نمایش می‌گذارد.

LG-Fridge-Freezer_01

محصول دیگر جدیدترین یخچال InstaView ThinQ ال‌جی است که از جدیدترین پلت‌فرم هوش مصنوعی مشتری‌محور ال‌جی برخوردار است و مدیریت محتویات، خرید مواد غذایی، آشپزی و حتی تمیز کردن را به فرایندی کاملا ساده‌تر مبدل می کند. هر آیتمی که داخل یخچال گذاشته یا از آن خارج شود به صورت خودکار از طریق فناوری تشخیص چهره پیشرفته ال‌جی ردیابی می‌شود.

LG-InstaView-ThinQ_03-scaled

این یخچال با ارتباط هوش مصنوعی AI Connect قدرت می‌گیرد و می‌تواند به صاحبخانه غذاهای خوشمزه و ابتکاری را پیشنهاد دهد، به دستگاه تصفیه آب اطلاع بدهد که چقدر آب برای طبخ غذا لازم است، فر متصل را تنظیم کند تا بر اساس نوع غذای انتخابی، در دمای مناسب کار خود را انجام دهد و حتی بر حسب نوع غذایی که خورده شده است، برنامه شست و شوی بهینه را برای ماشین ظرفشویی انتخاب کند. یخچال LG InstaView ThinQ نیز از دو فناوری LINEAR Cooling و +DoorCooling و همین طور طراحی بدنه Metal Fresh برخوردار است.

ال‌جی در سر تا سر ماه سپتامبر میزبان نمایشگاه مجازی IFA به نشانی www.lg.com/exhibition خواهد بود و جدیدترین ابتکارات آشپزخانه خود را به نمایش می‌گذارد. یخچال فریزر دوقلوی ال‌جی و یخچال InstaView Door-in-Door  ال‌جی نیز در بخش ایستگاه تدارکات (Prep Station) ال‌جی و یخچال InstaView ThinQ در بخش اتاق غذاخوری به نمایش در می‌آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *