معرفی محصول, موبایل

یک زوج نمایشی با ال جی VELVET

جهان به سمت فضای بیشتر و فضای آزاد تر در حال تغییر است.
همه ی ما گاهی باید بیشتر از یک کار انجام دهیم یا یک کار را با چند ابزار.

کاربران کامپیوتر های شخصی گاهی فعالیت خود را با موبایل انجام میدهند و نیاز دارند که هم زمان چند برنامه را در صفحه داشته باشند و یک صفحه گاهی جواب گو نیست.
در موبایل برخی اپلیکیشن ها وابسته به هم هستند یا باید از چند ابزار برای کار خود استفاده کنید. مرور گر ، یادداشت ها ، تصاویر ، نقشه ، ضبط کننده صدا و چنین برنامه هایی. برای گیمر ها دسته ی بازی ، استریم بازی یا صحبت گروهی و…
در VELVET با دو نمایشگر تمام کار ها و تمام نیاز ها را با هم ببینید. استفاده از چند برنامه در کنار هم داشته باشید و میدانیم با دو نمایشگر چقدر راحت تر میتوانیم همه چیز را انجام دهیم.

پردازش و قدرت دستگاه به قدریست که همیشه آماده ی مالتی تسکینگ و فعالیت های چند تایی است. نگران کندی نباشید.
برای انجام سریع تر و بهتر کار ها همیشه سرعت کافی نیست ، سرعت فقط یکی از جنبه های بهتر شدن استفاده از موبایل هست. برای استفاده ی با کیفیت از یک موبایل ، باید موبایل با ما هماهنگ بشود و نیاز ها را برطرف کند.
نمایشگر های ولوت با کیفیت یکسان و سایز برابر حس داشتن دو موبایل را به شما میدهد. نمایشگر اصلی و دوم ولوت هر دو از نوع P-OLED ساخت ال‌جی است و رنگ و کنتراست برابر دارد. هردو Full HD+ است و تا حدی یکی هستند که محل دوربین سلفی و حاشیه ها با نمایشگر اصلی دقیقا یکیست. دو موبایل با یک حافظه و کاملا متصل و هماهنگ.

اما آیا نمای نمایشگر دوم چطور است؟ وقتی به موبایل متصل شود کار کردن با آن سخت میشود؟
جواب سوالات پیچیده نیست. سلایق متفاوت است اما طراح های Dual Screen ال جی ولوت به فکر انتخاب های کاربران بودند و طوری آن را طراحی کردند که مناسب اکثر سلیقه ها و استایل ها باشد. علاوه بر آن به عنوان محافظ اضافه برای موبایل استفاده بشود! مثل یک کیف یا کاور محافظ!
کار با نمایشگر دوم راحت است. وزن کم و ابعاد مناسبی دارد. هرجا که هستید ، خانه یا بیرون ، خیلی راحت VELVET را از جیب درآورید و صفحه را باز کنید و هدف بعدی خود را انجام دهید.

نگران اتمام باتری نباشید! نه برای وجود باتری عظیم ولوت بلکه شما همزمان با استفاده از Dual Screen میتونید موبایل خودتون رو شارژ کنید. هم با سیم و هم بدون سیم و وایرلس. حتی در خارج از خانه با پاور بانک سیمی یا وایرلس.

برای خرید این محصول اینجا ضربه بزنید

برای خرید گوشی ال جی ولوت اینجا ضربه بزنید

برای خرید گوشی ال جی ولوت و این محصول اینجا ضربه بزنید

تهیه شده توسط تیم تحریریه LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *