راهنمای خرید ساندبار ال جی مدل SNC4R

SNC4R

در این نوشته از وبلاگ ال جی، یکی از اقتصادی‌ترین و به صرفه‌ترین ساندبار های ال جی تحت عنوان SNC4R با محوریت راهنمای خرید بررسی خواهد شد و در نهایت اگر قصد خرید SNC4R را داشتید، شما را راهنمایی خواهیم نمود، همراه ما باشید!

در نوشته “LG SNC4R ، بررسی ساندبار با محوریت 6 ویژگی شگفت‌انگیز” تا حدودی ما را با ویژگی های خاص ساندبار آشنا نمود که اگر تمایل داشتید، می‌توانید آن را بخوانید. اما این بار بطور جزئی‌تر و دقیق‌تری این ساندبار را به شما معرفی خواهیم نمود تا هنگام خرید، به هیچ مشکلی برنخورید.

ال جی از SNC4R که به نسبت قیمتش بسیار خوب صدا می‌دهد در سال 2020 رونمایی نمود. مجموعه اسپیکرهای این ساندبار جمعاً شامل 5 عدد می‌باشند؛ 1 ساب ووفر 200 واتی، 2 اسپیکر جلویی 50 واتی (بر سطح ساندبار) و 2 اسپیکر پشتی 60 واتی که کانال صوتی 4.1 را تشکیل می‌دهند.

 

قیمت ساندبار ال جی مدل SNC4R
طراحی زیبای ساندبار SNC4R

 

ویژگی‌های ساندبار ال جی مدل SNC4R:

اتصالات:

نخستین چیزی که بنظر مهم جلوه می‌کند، پشتیبانی ساندبار از اتصالات متنوع می‌باشد تا شما بسته به نوع کاربری و امکانات، ساندبار را به تلویزیون متصل کنید. بنابراین گام نخست در خرید، پشتیبانی تلویزیون و ساندبار از اتصالی است که مدنظر شماست.

ساندبار SNC4R از دو نوع اتصال فیبرنوری و بلوتوثی پشتیبانی می‌کند که نسخه بلوتوث در این ساندبار 4.0 می‌باشد. بنابراین باید توجه کنید که تلویزیون شما بلوتوث، ورودی کابل فیبر نوری و یا هر دو را دارد یا نه! اگر با سیم مشکلی ندارید، پیشنهاد ما اتصال ساندبار با کابل فیبرنوری است زیرا سرعت انتقال داده و سیگنال در آن نسبت به بلوتوث نسخه 4.0 بیشتر است.

بنابراین این ساندبار از HDMI پشتیبانی نمی‌کند و اگر تمایل داشته باشید اینگونه ساندبار را به تلویزیون متصل کنید، این ساندبار گزینه مناسبی برای شما نیست. تنظیم نمودن ساندبار نیز از طریق ریموت کنترل تعبیه شده برای آن امکان‌پذیر می‌باشد. اگر تلویزیون شما ال جی باشد، اتصال به آن بسیار ساده‌تر خواهد بود.

 

خرید ساندبار SNC4R
از هر جهتی صدا را بشنوید

 

اسپیکر ها و کانال های صوتی:

نکته مهم دیگری که توجهمان را جلب می‌کند، فضای خانه و مطابقت ساندبار با آن می‌باشد. اما باید باز بپرسیم که یک خانه آپارتمانی با ابعاد متوسط یا کوچک، آیا واقعاً نیاز دارد که یک سیستم ساندبار بسیار قدرتمند مثلاً در حد 800 وات داشته باشد؟

حتی اگر فرض کنیم که می‌توان تنظیمات را متناسب با فضای خانه بهینه ساخت، باز هم گویی اضافه کاری صورت گرفته است؛ زیرا چند اسپیکر اضافی به شما تحمیل شده و شما با مشکل جای دادن آن رو به رو خواهید شد.

اما ساندبار SNC4R با بهره گرفتن از 5 کانال صوتی جمعاً شامل 5 قطعه سخت‌افزاری می‌شود که 4 تا آنها سخت افزارهای مرتبط با اسپیکر (ساب ووفر، ساندبار و اسپیکرهای پشتی) و یکی از آنها رسیور برای اسپیکر های پشتی است تا بتوانند بطور وایرلس در ارتباط با ساندبار قرار بگیرند.

همانطور که همه ما می‌دانیم، کانال‌های صوتی مجراهایی برای خروج صدا می‌باشند و در حقیقت بازه‌‌های فرکانسی متنوع را میان خود توزیع می‌نمایند.

در این ساندبار فرکانس های میانی و بالاتر را کانال های خروجی سطح ساندبار و اسپیکرهای پشتی پوشش می‌دهند و فرکانس های پایین‌تر را یک ووفر کربنی قدرتمند پخش می‌کند تا به بهترین شکل صدا و عمق آن را احساس کنید!

توان خروجی کلی در این محصول 420 وات می‌باشد و در هر کجا که جستجو کنیم شاهد تمجدید کاربران و منتقدان از عملکرد SNC4R نسبت به قیمت آن می‌باشیم و آن را پیشنهاد می‌نمایند.

 

قیمت ساندبار ال جی مدل SNC4R
ووفر کربنی و SNC4R

 

کیفیت صدا:

SNC4R از دو فناوری دالبی (نه دالبی اتموس) و Hi-Res بهره می‌گیرد تا به بهترین شکل ممکن بتوانید محتوای صوتی خود را دنبال کنید. همچنین ال جی یک قابلیت منحصر به فرد دیگر نیز دارد که جلوتر درباره آن صحبت می‌کنیم.

فناوری دالبی اتموس به این معناست که چند اسپیکر بتوانند صدا را به بالا پرتاب کنند و به قولی شما تجربه‌ای اتمسفریک را از صدا داشته باشید! اما در این ساندبار کانال های صوتی این چنین (Up-Firing) وجود ندارند و تنها دارای فناوری دالبی دیجیتال می‌باشد تا صدایی با کیفیت را به شما ارائه دهد.

 

بررسی ساندبار SNC4R
Adaptive Sound Control

 

کنترل صدای تطبیق پذیر:

فناوری کنترل صدای تطبیق پذیر یا (Adaptive Sound Control (ASC سبب می‌شود تا ساندبار بطور هوشمند بتواند بسته به نمایه صوتی (فیلم، بازی و اخبار)، صدا را کنترل نماید تا نیازی نباشد که برای داشتن تجربه‌ای بهتر، میان حالت‌های مختلف پیشفرض تلویزیون بالا و پایین شد!

امیدواریم که اطلاعات حاصل شده برای شما در این نوشته و نوشته قبلی، شما را بطور کامل با این ساندبار ال جی آشنا کرده‌باشد. اگر خانه‌ی کوچک و یا متوسط دارید و تلویزیون شما از فیبرنوری پشتیبانی می‌کند، قیمت ساندبار SNC4R و کیفیت آن واقعاً مناسب می‌باشد و برای شما بصرفه است.

اگر قصد خرید آنلاین ساندبار ال جی مدل SNC4R را دارید، به فروشگاه اینترنتی ال جی ورلد نگاهی بیندازید. همچنین اگر می‌‌خواهید به روز بمانید، از آخرین اخبار مرتبط با ال جی مطلع شوید و با محصولات ال جی ورلد آشنا شوید، پیج اینستاگرام ال جی ورلد را فالو کنید؛ در آنجا تخفیفات و جشنواره ها نیز اطلاع رسانی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

اینجا مجله خبری رسمی وبلاگ LG WORLD است .
در این صفحه شما می توانید از جدیدترین اخبار ، دستاورد ها و جشنواره های ال جی مطلع شوید.

 

این وبلاگ رسمی است و  مالیکت آن متعلق به شرکت LG WORLD ، مجموعه رسمی تبلیغاتی ، معرفی ، اطلاع رسانی و فروشگاهی ال جی الکترونیکس در ایران می باشد.

 

جدیدترین جشنواره ها و فروش ویژه های ما

شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه

جهت اطلاع از آخرین اخبار ایمیل خود را وارد کنید.