دسته‌بندی نشده

افتتاح اولین برندشاپ LG Thin Q در خاورمیانه و افریقا

ال‌ جی در مصر اولین بخش تجربه ThinQ ال‌جی (LG ThinQ Experience Zone) را افتتاح کرد. این برندشاپ در قاهره واقع شده و امکان تجربه لوازم خانگی ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی را برای کاربران میسر می‌کند.

فروشگاه ThinQ ال‌جی اولین برندشاپی است که امکان تجربه برند هوش مصنوعی LG ThinQ را در خاورمیانه و آفریقا به مشتریان می‌دهد. برندشاپ LG ThinQ به مساحت ۴۲۰ متر در قاهره، شهری مملو از خانه‌های لوکس، ساخته شده است. ال‌جی در فروشگاه جدید خود لوازم خانگی فوق پیشرفته ال‌جی سیگنچر، تلویزیون‌های OLED، ماشین لباسشویی TWINWash، یخچال‌های InstaView و جاورهای بی‌سیم Code Zero A9 را برای نمایش و تجربه کار با آنها گذاشته است.

36126_48215_1826

بازدیدکنندگان در بخش تجربه ال‌جی ThinQ می‌توانند با لوازم خانگی هوش مصنوعی ال‌جی کار کنند. تلویزیون‌های هوش مصنوعی ۲۰۱۹ ال‌جی شامل تلویزیون OLED AI ThinQ و تلویزیون NanoCell AI ThinQ با تشخیص صدای عربی امسال برای اولین بار عرضه شدند. مشتریان می‌توانند لوازم خانگی هوش مصنوعی ال‌جی شامل دستگاه مراقبت از لباس استایلر، تصفیه هوا و دستگاه تهویه مطبوع هوا را از طریق برنامه کاربردی LG ThinQ کنترل کنند.

ال‌جی قرار است بخش LG ThinQ Experience Zone را در مناطق تجاری اصلی خود در چند کشور خاورمیانه و آفریقا راه‌اندازی کند.

69338084_2682895168422498_2208211604167855931_n

به گفته لی جای-سونگ، مدیر اجرایی ال‌جی الکترونیکس خاورمیانه و آفریقا، این برند قصد دارد موقعیت خود را به عنوان یک برند پریمیوم و ممتاز در آفریقا و خاورمیانه که پتانسیل رشد خیلی خوبی دارد مستحکم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *