دسته‌بندی نشده

با الجی استایلر به جنگ ویروس ها بروید !

یکی از جدیدترین محصولات ال‌ جی که به سلامت خانواده و مواظبت از سالمندان و کودکان کمک بسیاری می‌کند ال‌ جی استایلر است.

ال‌ جی استایلر  یک محصول مراقبت از لباس است که می‌تواند با سرعت و دقت بالایی حس تازگی را به لباس برگرداند.با استفاده از تکنولوژی TrueSteam™ ، ۹۹٫۹ درصد از  باکتری‌ها و مواد آلرژی زایی که در عمق لباس‌ها و اسباب‌بازی‌های نرم نفوذ کرده‌اند را از بین می‌برد. مراجع معتبر بهداشتی، مانند بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و مؤسسه تحقیق و آزمایش پوشاک کره (KATRI)، امکانات استریلیزاسیون بخار در ال‌جی  استایلر را مورد آزمایش قرار دادند و مؤثر بودن آن را تأیید کردند. همچنین مؤسسه Intertek گواهی کرده است که ال جی استایلر ۹۵٫۹ درصد از ریزگردهای آلوده به مواد آلرژیک را نیز از بین می برد.

styler-2

این محصول از همان فناوری TrueSteam استفاده می‌کند که در بسیاری از ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به کار رفته است. این فناوری با  ایجاد بخار و به کمک آویز متحرک، چروک‌های سطحی را از بین می‌برد.

برای استفاده از این سیستم، کافی است لباس خود را در این کمد مدرن آویزان کنید تا خودش همه کارها را انجام دهد. بخار منتشر شده از ال‌جی استایلر عمیقاً در لباس نفوذ می‌کند و با ملایمت آویز را تکان می‌دهد تا چروک‌ها باز شود و کاهش پیدا کند و به علاوه بوی بد لباس نیز از بین برود. این سیستم یک راه آسان برای تمیز و مرتب بودن ظاهر لباس بین دفعات خشک‌شویی است که کمک می‌کند هرروز بدون دردسر ظاهری آراسته داشته باشید و از نتایج این برخوردهای مثبت در زندگی‌تان لذت ببرید. ضمن اینکه ال جی استایلر آلودگی های شیمیایی حاصل از مواد شوینده مورد استفاده در خشک شویی را تا ۹۲ درصد از بین می برد.

85193087_260502244936589_7194437410929671464_n

فناوری TrueSteam ال‌جی از بخار استفاده می‌کند تا لباس‌ها  را از مواد آلرژی زا پاکسازی کند و به طور همزمان بیش از ۹۹ درصد از مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها را از بین ببرد. قابلیت از بین بردن بوی بد و نامطبوع نیز از طریق بخار دستگاه و دستمال های خوشبوکننده، لباس‌ها را شاداب و مرتب نگه می‌دارد.

ال‌جی با عرضه استایلر امیدوار است دیدگاه مشتریان نسبت به حفظ و مراقبت از سلامت خانواده را تغییر دهد. در حالی که نگه‌داشتن لباس‌ها در وضعیت مناسب نیازمند روند زمان‌گیر شستشو و مراقبت بهداشتی است، حالا تنها با فشار یک دکمه تمام این کارها انجام می‌شود. اکنون، مشتریان علاوه بر اینکه وقت بیشتری برای خانواده خود دارند می‌توانند به درستی و راحتی از فرزندان و افراد سالخورده خانواده در مقابل میکروب‌ها و ذرات حساسیت‌زا مراقبت کرده و لبخند را به لب همه اعضای خانواده بیاورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *