دسته‌بندی نشده

بلندگوی خطی SL8YG ال‌ جی : بهترین در اروپا

بلندگوی خطی SL8YG ال‌ جی که جایزه بهترین بلندگوی خطی EISA در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ را کسب کرده کیفیت صدای استثنایی را در سرتاسر خانه منتشر می‌کند. 

صدای این بلندگو ثمره همکاری ال‌جی با شرکت انگلیسی مشهور در تولید فناوری‌های صوتی پیشرفته‌ به نام مریدین (Meridian) است. فناوری Bass & Space شرکت مریدین کیفیت صدا را بهتر کرده و صدایی توانمند، قوی و بدون افت کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد. این فناوری به همراه فناوری دیگری به نام Image Elevation برای افزایش کیفیت صداو انتشار صدایی زنده و واقعی طراحی شده‌اند و تجربه صدای سینمایی قدرتمند و فراگیر را به شکلی میسر می‌کنند که هیچ دستگاهی در این رده از عهده آن برنیامده است.

ساندبار پیشرفته ال‌جی SL8 از دو فناوری تحسین‌شده Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند از صدای فراگیر واقعی و باورنکردنی نفس‌گیری لذت ببرند که به نظر می‌رسد از چندین سو و عمق مخاطبان را احاطه می‌کند. الگوریتم پردازش پیشرفته صدا در این بلندگوهای خطی ممتاز ال‌جی می‌تواند فرمت‌های متداول صوتی را ارتقا داده و خروجی صدا را چیزی شبیه به صدای استودیو منتشر کند. برای بهره‌مندی از کیفیت صدای خیلی بالاتر که جزییات بیشتری هم دارد کاربران می‌توانند کیت بلندگوی بی‌سیم پشت (Wireless Rear Speaker Kit) را بیافزایند تا تجربه سینمایی‌تری کسب کنند.

66683068_436702910264827_5927612860310501497_

بلندگوهای خطی جدید ال‌جی علاوه بر کیفیت صدای برتر و قدرتمندتری که وضوح بالایی دارد از قابلیت‌های هوشمند هوش مصنوعی و تشخیص صدای با دستیار صوتی گوگل برخوردار هستند. کاربران می‌توانند بلندگوهای خطی ال‌جی را با گفتن جملات Hey Google, increase the volume (هی گوگل، صدا رو بلند کن) یا Hey Google, what artist is playing? (هی گوگل، خواننده آهنگ کیست؟) کنترل کنند و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند.

با کمک سازگاری با دستگاه‌های هوشمند مجهز به دستیار گوگل کنترل این دستگاه‌های متصل نیز از طریق فرمان‌های صوتی کاربر ممکن می‌شود. مثلا می‌توانید به بلندگوی خطی خود بگویید Hey Google, ask LG to turn on the air purifier (هی گوگل، به ال‌جی بگو دستگاه تصفیه هوا را روشن کند) تا بدون این که از روی کاناپه تکان بخورید و بلند شوید، ساندبار ال‌جی شما هر کاری که دستور داده‌اید را برایتان انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *