دانستنی

تاريخچه تأسيس شركت ال جی!

«کوو این هوی» Koo In-Hwoi در سال 1958 شرکت ال جی را تاسیس نمود ،نام اولیه شرکت «گلدستار» بوده است و حوزه فعالیت شرکت در زمینه محصولات الکترونیکی خانگی بود .

اکثر وسایل الکترونیکی برای اولین بار در کره توسط این شرکت تولید می شدند و بعد از آن  سایر شرکت ها از روی محصولات ال جی کپی برداری می کردند. از جمله این محصولات شامل رادیو ، یخچال ، تلویزیون و تلفن همراه… بودند. البته نمی توان گفت سابقه ال جی 63 ساله است ، ال جی از ادغام دو شرکت گلدستار و لاکی پدیدار شد .

«لاکی» Lucky در سال 1947 تاسیس شده بود ، از این رو می توان گفت شرکت ال جی با 73 سال سابقه کار امروزه بهترین خدمات و بهترین کیفیت را عرضه می کند.
شرکت ال جی از ادغام شرکت الکترونیکی گلدستار و شرکت تولید کننده مواد پلاستیکی لاکی فعالیتش را به شکل کنونی شروع کرد . این شرکت تازه ادغام شده در اوایل کار با نام « لاکی گلدستار» Lucky Goldstar فعالیتش را آغاز کرد و بعد از چند سال به اختصار ال جی (اول حرف هر دو شرکت) نام گذاری شد.

این دو شرکت در حد قابل ملاحظه ای مکمل یکدیگر بودند ، لوازم الکترونیکی که در گلدستار تولید می شدند درون قاب های پلاستیکی رنگ و لعاب دار و محکم قیافه ای زیبا و جذاب به خود می گرفتند.

شعار LG ، « زندگی خوب است »Life’s Good  می باشد و تمامی محصولات تولید شده در شرکت در جهت تحقق یافتن این شعار برای مشتریان شرکت آماده می شوند.


تهیه شده در تیم LG WORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *