دسته‌بندی نشده

تلفن هوشمند الجیG7 ThinQ : یک پرچمدار تمام عیار

ال جی G7 ThinQ ویژگیهای فوق العاده‌ای دارد که هنوز هم می‌تواند جلوی پرچمداران سایر برندها قد علم کند.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۱۰۰۰ نیتی است و مصرف آن نسبت به نسل قبلی خود یعنی LG G6 بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است. با روشنایی ۱۰۰۰ نیتی این گوشی خیالتان از بابت کار کردن زیر نور آفتاب راحت است.

ال جی G7 ThinQ را باید تحول بزرگی در بخش پخش صدا دانست. این پرچم دار مجهز به بلندگوی Boombox است که صدای بی نظیر با بیس قدرتمندی را تولید می کند و هنگامی که این گوشی را بر روی سطحی صاف می‌گذارید قدرت پخش صدای این گوشی بیشتر و بیس آن افزایش می‌یابد.

ال جی در G7 ThinQ بخش DTS را اضافه کرده است که این بخش باعث می‌شود با هر هندزفری بتوان با بالاترین کیفیت موسیقی مورد نظر خودتان را گوش بدهید و از پخش موسیقی ۳D لذت ببرید.​

ec666a1d-04f2-4be6-85c5-874e7563e0c3-e1527661438833

ال‌جی G7 ThinQ با جدیدترین پلت‌فرم موبایل کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ اجرا می‌شود و از ۶/۴ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که می‌تواند سنگین‌ترین وظایف و برنامه‌های کاربردی را به راحتی اجرا ‌کند.

این محصول فوق پیشرفته نمایشگر شگفت‌انگیز ۶٫۱ اینچ با روشنایی بسیار بالایی دارد و حدود نیم اینچ نسبت به پرچمدار پیشین خود بزرگ‌تر است اما حتی به اندازه یک تار مو هم عریض‌تر نیست. بنابراین، ال‌جی G7 ThinQ به راحتی در دست جای گرفته و قابل استفاده با یک دست است.

فروش نسخه پلاس این گوشی هم اکنون در ایران آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *