دسته‌بندی نشده

تلفن هوشمند و میان رده LG K50

ال‌جی K50 به زودی وارد بازار ایران می‌شود؛ یک تلفن هوشمند میان‌رده با تجربه کاربری پیشرفته و قیمت استثنایی برای جذب انبوه مخاطبان.

ال‌جی الکترونیکس برای اولین بار در نمایشگاه MWC 2019 از تلفن هوشمند جدید و مشتری‌پسند ال‌جی K50  پرده‌برداری کرد. خبر خوب این که عرضه جهانی ال‌جی K50  به تازگی در ایران آغاز می‌شود.

آن دسته از کاربرانی که به دنبال تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت اما پیشرفته با کارایی مشابه تلفن‌های هوشمند پرچمدار هستند حتما عاشق ال‌جی K50 می‌شوند که امکانات ممتاز، فناوری‌های پیشرفته و طراحی شیکی دارد و لازم نیست برای خرید آن بودجه زیادی را کنار بگذارند.

ال‌جی K50 را به نمایشگر بزرگ و باکیفیت ۶.۲۶ اینچ HD+ FullVision مجهز کرده و دوربین جلوی آن از قابلیت بریدگی قطره‌ای در نمایشگر بهره‌ می‌برد تا حداکثر استفاده از نمایشگر FullVision برای مشاهده راحت، بازی کردن و برقراری ارتباط میسر شود. لبه‌های این محصول با حاشیه باریکی که دارد گرفتن در دست و استفاده از آن با یک دست را راحت‌ می‌کند.

69782866_391627338446889_1681451373839936488_n(1)

ال‌جی K50 برای ارائه تجربه کاربری عالی و بی‌نظیر به امکانات هوش مصنوعی نظیر دوربین هوش مصنوعی AI CAM مجهز شده است. این دوربین سوژه‌ها را تشخیص می‌دهد و ایده‌آل‌ترین حالت تصویربرداری برای ثبت بهترین نتیجه عکاسی را پیشنهاد می‌دهد. کلید اختصاصی دستیار گوگل (Google Assistant) دسترسی فوری به پرکاربردترین دستیار مجازی در تلفن‌های هوشمند امروزی را برای کاربران میسر می‌کند.

صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X که از طریق هدفون‌های باکیفیت ال‌جی K50 منتشر می‌شود حتی مشکل‌پسندترین علاقه‌مندان به صدا رضایت کامل خواهند داشت. این فناوری صوتی پیشرفته مشابه یک سیستم صدای فراگیر ۷.۱ کانال عمل می‌کند تا هر محتوایی را هنگام بازی، پخش فیلم یا لذت بردن از جدیدترین آهنگ‌های روز غوطه‌ورکننده‌تر و دوست‌داشتنی‌تر کند.

باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بادوام در ال‌جی K50 امکان خواندن اخبار، بازی کردن یا پخش آنلاین محتوا را به مدت طولانی‌تر فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *