دسته‌بندی نشده

جاروی بیسیم جدید LG CordZero مدل A9

این جاروی جدید که بالاترین قدرت مکش را با موتور اینورتر هوشمندش ارائه می‌دهد ۱۶ برابر سریع‌تر از موتور هواپیما می‌چرخد و فن توربو و پرسرعت سه‌بعدی را برای ایجاد جریان هوای قدرتمند به کار می‌اندازد.

جارو بی‌سیم ۲ در ۱ ™LG CordZero مدل A9 به فیلترهایی مجهز است که به راحتی از بدنه اصلی جدا می‌شوند و قابل شست‌وشو هستند. بنابراین، صد در صد کار خانه‌داری و رفت و روب را راحت‌تر و اقتصادی‌تر می‌کند.

موتو اینور هوشمند در جارو شارژی دستی ال‌جی از عملکرد عالی و دوام  بالای آن در ابعاد جمع و جور ۱۰ سال ضمانت می‌کند و نیرو را مستقیماً از طریق نازل‌های قدرتی به سر جارو هدایت می‌کند.

69232306_735706513545448_7455160125649268555_n(1)

چرخه باد قدرتمند و پرسرعت محوری که توسط موتور اینورتر هوشمند شکل می‌گیرد ذرات ریز را به دام می‌اندازد و گربادهای قدرتمندی را تولید می‌کند. سیستم فیلتراسیون پیشرفته ۵ مرحله‌ای در این محصول قادر است هنگام جارو کردن بیشترین میزان ذرات هوابرد را از بین ببرد. علاوه بر این، دو باتری لیتیوم یون دوگانه Dual PowerPack که قابل جدا شدن است می‌تواند با یک بار شارژ کامل تا ۸۰ دقیقه جارو کردن را میسر کند.

جاروی دستی CordZero Handstick ال‌جی که طراحی ارگونومیک آن برای سال ۲۰۱۷ بهبود یافته است دسته تلسکوپی برای تنظیم ارتفاع و توانایی رسیدن به سقف‌ها و گوشه‌های بلند دارد. فناوری ضد گیرافتادگی از گیر کردن مو و کرک حیوانات بر روی برس‌ها جلوگیری می‌کند. همه این امکانات همراه با شارژر دیواری و خودایستا در این جارو انجام کارهای خانه را ساده‌تر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *