News

درخشش نمایشگر های شفاف ال جی در نمایشگاه مونیخ

قیمت ال ای دی سونی همیشه یک شرکت بزرگ در نوآوری در صنعت صفحه نمایش های تلفن همراه تلویزیون ها لپ تاپ ها و سایر نمایشگر های صنعتی بوده است حالا در نمایشگاهی که به تازگی در آلمان برگزار شد نمایشگاه مبتنی بر خودروها و اتومبیل‌ها بود ‏LG DISPLAY نیز در این نمایشگاه حضور داشت داستانی که ۷ تا ۱۲ سپتامبر برگزار شد.

ال جی همکاری خود را با Gauzy در این نمایشگاه آغاز کرد بازدیدکنندگان می توانند تجربه لذت بخشی از نمایشگرهای اولد 55 اینچی این شرکت داشته باشند.
نوآوری هایی که در هنگام تعویض شیشه خودرو کاملاً ملموس است
این صفحه های نمایشگر جایگزین شیشه ها خواهند شد تا در کنار کارایی بالا جایگزین شیشه های عادی شوند.
کمپانی ال جی در انجیل اسپلی در واقع قصد دارد از دو نمایشگر 55 اینچی پرده بردارد به Transparent OLED نامگذاری شده است این نمایشگر ها از ویژگی‌های بسیار خاصی برنامه هستند از جمله مقاومت در برابر ضربه مقاومت در برابر ارتعاشات همچنین استفاده از تکنولوژی هوشمند SPD Smart Glass کمپانی گائوری لیمنت که کنتراست بسیار بالایی دارد را با خود به همراه دارد.

فن آوری به شما اجازه می دهد با وجود روشن بودن نمایشگر با شفافیت بسیار بالا داخل نمایشگر را مشاهده و از تمام محتویات آن با خبر شوید و به صورت شیشه کاملا شفاف است فناوری SPD (Suspended Particle Device) تکنولوژی قدم بزرگ ال‌جی برای فناوری های بعدی نمایشگر ها یعنی تکلونوژی Head-Up خواهد بود کاربردهای بسیار زیادی خواهد داشت.

این تکنولوژی برای بهتر ما زدید کنندگان سعی کرده برای از بین بردن اثر منفی نور خورشید بر روی نمایشگر 99 درصد نور خورشید را مسدود کند تا کیفیت و کنتراست نمایشگر کاهش پیدا نکند

نمایشگرهای ال جی تنها مقاومت با شفافیت بالایی دارند بلکه بر ایجاد فضایی سرگرم کننده ایجاد تفریحات سالم و تماشای ویدیو در خودروها کشتی‌های تفریحی و سایر لوازم های حمل و نقل تجربه متفاوت را برای کاربران و مسافران به همراه داشته باشد.

تهیه شده توسط تیم LGWORLD

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *