دسته‌بندی نشده

رتبه اول برای لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال جی الکترونیکس در بازار جهانی

لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس رتبه اول را در بازار جهانی از نظر فروش در نیمسال اول ۲۰۱۹ کسب کرد و توانست از دو شرکت بزرگ ویرلپول و الکترولوکس پیشی بگیرد.

شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس برای اولین توانست ویرلپول را هم از نظر سود اجرایی و هم فروش پشت سر بگذارد و فرمانروای بازار شود. دلیل این امر افزایش فروش لوازم خانگی جدید مانند دستگاه‌های خشکشویی ال‌جی، سیستم مراقبت از لباس ال‌جی استایلر و دستگاه تصفیه هوای ال‌جی بوده است.

ال‌جی الکترونیکس روز گذشته اعلام کرد که بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع این شرکت در سه ماهه دوم ۵٫۱۶ میلیارد دلار فروش داشته و سود اجرایی آن ۶۰۶٫۶۱ میلیون دلار بوده است. فروش سه ماهه این بخش برای اولین بار از ۵٫۰۷ میلیارد دلار فراتر رفته و هم چنین، دو فصل پیاپی است که سود اجرایی‌اش از ۵۹۱٫۸۷ میلیون دلار بیشتر شده است.

به ویژه این که فروش بخش لوازم خانگی ال‌جی در نیمسال اول ۲۰۱۹ به ۹٫۷۸ میلیارد دلار رسیده و بدین ترتیب توانست از شرکت ویرلپول که بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی در دنیاست جلو بزند. ناگفته نماند که فروش ویرلپول ۹٫۶۴ میلیارد دلار و سود اجرایی آن ۴۴۰٫۱۱ میلیون دلار در نیمه اول امسال بود. سود اجرایی ال‌جی الکترونیکس از سال ۲۰۱۷ از ویرلپول بیشتر بوده اما این اولین بار است که ال‌جی از نظر فروش نیز از ویرلپول سبقت گرفته است. شرکت لوازم خانگی ال‌جی توانست از شرکت الکترولوکس اروپایی نیز پیشی بگیرد. شرکت الکترولوکس فروش ۶٫۳۹ میلیارد دلاری و سود اجرایی ۱۹۴٫۴۲ میلیون دلاری در این مدت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *