دسته‌بندی نشده

ساندبار هوشمند الجی مدل SK10Y؛هم دیواری ،هم رو میزی !

بلندگوی خطی یا ساندبار ال‌ جی مدل SK10Y که توانسته جایزه “بهترین ساندبار EISA در سال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ را به خود اختصاص دهد را هم می‌توان به صورت رومیزی استفاده کرد و هم دیوارکوب.

 هنگامی که این بلندگوی خطی روی دیوار نصب می‌شود ظاهر زیبا، تمیز و مرتبی را در عین حفظ فضا ایجاد می‌کند. حسگر ژیروسکوپ در این محصول وضعیت قرار گرفتن آن روی دیوار یا سطح صاف را می‌سنجد و متعادل می‌کند تا بهترین کیفیت صدا را از جهات مختلف به گوش شنونده برساند.

این بلندگوی خطی شگفت‌انگیز با قدرت صدای خروجی ۵۵۰ وات و پشتیبانی از ۵٫۱٫۲ کانال از قدرت فناوری تلویزیون دالبی اتمُس برای ایجاد صدای غوطه‌ورکننده از تمامی جهات، حتی سقف اتاق، بهره می‌برد. ساندبار SK10Y ال‌جی با استفاده از فناوری مریدین از عملکرد صدای باکیفیت برای احاطه کردن شنوندگان با صدایی فوق‌العاده قوی و باکیفیت برخوردار است و وضوح بیشتری به موسیقی و کلام می‌دهد.

bcfa6346-6e67-4c07-96b8-c15448affb03

بلندگوی خطی پیشرفته ال‌جی در مدل‌های SL10YG از دو فناوری تحسین‌شده Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند از صدای فراگیر واقعی و باورنکردنی نفس‌گیری لذت ببرند که به نظر می‌رسد از چندین سو و عمق مخاطبان را احاطه می‌کند. الگوریتم پردازش پیشرفته صدا در این بلندگوهای خطی ممتاز ال‌جی می‌تواند فرمت‌های متداول صوتی را ارتقا داده و خروجی صدا را چیزی شبیه به صدای استودیو منتشر کند. برای بهره‌مندی از کیفیت صدای خیلی بالاتر که جزییات بیشتری هم دارد کاربران می‌توانند کیت بلندگوی بی‌سیم پشت (Wireless Rear Speaker Kit) را بیافزایند تا تجربه سینمایی‌تری کسب کنند.

از نظر طراحی، مدل SK10Y همه نظرها را به خود جلب کرده و با طراحی مدرن، ساده و هارمونیک می‌تواند به راحتی با تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD سال ۲۰۱۸ شرکت ال‌جی هماهنگ شود. همچنین این دستگاه قابلیت‌های دسترسی متنوعی داشته و می‌تواند به رابط مرکزی، بلندگوها و دستگاه‌های هوشمند دیگری که از Chromecast پشتیبانی می‌کنند متصل شود. تنها کافی است شما بگویید “OK Google” و بعد اسم آهنگ، پادکست و کلیپ صوتی مورد علاقه‌تان را بگویید و از طریق پخش آنلاین از شنیدن آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *