دسته‌بندی نشده

قدرت پیکسل‌ها در تلویزیون OLED ال ‌جی

تلویزیون OLED ال ‌جی بیش از یکصد میلیون پیکسل خودنورده دارد که هر کدام از پیکسل‌ها به صورت جداگانه روشن و خاموش می‌شوند.

بنابراین، چیزی که مشاهده می‌کنید طبیعی‌تر و هیجان‌انگیزتر، چیزی که تجربه می‌کنید واقعی‌تر و پاسخگوتر و ظاهر تلویزیون هنرمندانه‌تر است. و این قدرت پیکسل‌های خودنورده تلویزیون OLED ال‌جی را نشان می‌دهد.

پیکسل های خودتابش طراحی تلویزیون را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. تلویزیون OLED ال جی یک شاهکار هنری در نوع خود است. این تلویزیون با طراحی مینیمالیست و باریکش به شیوه ای شیک و نامحسوس به دیوار می چسبد و با دکور خانه شما هنرمندانه و مدرن تلفیق می شود.

پیکسل های خودتابش حرکات سریع در مسایقات ورزشی را بدون پرش و مات شدگی نشان می دهد. بنابراین، شما می توانید به وقایع ورزشی نزدیک تر باشید و خودتان را در میدان بازی حس کنید.

تلویزیون OLED ال جی اولین تلویزیون هایی هستند که از فناوری NVIDIA G-SYNC برخوردارند. بنابراین، سرعت پاسخگویی بیشتری دارند و شما می توانید تجربه بازی روان و یکپارچه ای داشته باشید و بر رقبا غلبه کنید.

پیکسل های خودتابش تک به تک از خودشان نور منتشر می کنند و آن قدر بافت صحنه ها را باورپذیر می کنند که انگار بازیگر جلوی روی شما در حال نقش آفرینی است.

تلویزیون‌های OLED با استفاده از فناوری خودتابش پیکسل‌ها می‌توانند مشکی مطلق یا سیاهی واقعی، کنتراست بی‌نهایت و رنگ‌های زنده و واقعی را پیش روی شما به نمایش درآورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *