دسته‌بندی نشده

معرفی فناوری Air Fry , KNOCK-ON اینستاویو برای گازها و فرهای هوشمند الجی

نوآوری‌های جدید ال جی تهیه غذا را آسان‌تر، سریع‌تر و سالم‌تر می‌کند.

ال جی الکترونیکس با سری جدید فرهای InstaView ThinQ™ Range مجهز به فناوری Air Fry تجربه آشپزی در خانه را بهتر می‌کند. مجموعه محصولات کامل گاز و فر ال جی با دو فناوری سرخ‌کن با هوا و فناوری پرطرفدار اینستاویو مجهز به سرویس خدمات مشتری پیشرفته بر پایه هوش مصنوعی و اتصال به پلت‌فرم آشپزی هوشمند یک پکیج یکپارچه را ارائه می‌دهند که کاربران بتوانند غذاهای مغذی را در خانه خود و در نهایت راحتی طبخ کنند.

با قابلیت جدید Air Fry در فرهای InstaView ThinQ Range ال جی، کاربران می‌توانند غذاهای خوشمزه و سالمی را خودشان در فر تهیه کنند. با این فر به ظرفیت ۶٫۳ فوت، نیازی به هیچ دستگاه سرخ‌کن جداگانه‌ای نیست. به همین علت آشپزخانه کمتر شلوغ می‌شود و در مقایسه با سرخ‌کن‌هایی که غذا باید عمیقا در روغن فرو رود بپزند، غذاهای سالم‌تری را با روغن کمتر خواهید پخت. فناوری True Convection ال‌جی جریان هوای داغ را با سرعت بالا به گردش می‌اندازد تا غذاهایی طبخ کنید که از بیرون ترد و برشته و از داخل آبدار و خوشمزه‌اند و یکنواخت پخته شده باشند. به همین دلیل، نیاز به پیش گرمایش نیست و غذاها را از فریزر و یخچال می‌توان در فر گذاشت و یکنواخت پخت.

GAS-SINGLE-OVEN-RANGE_BLACK

با فناوری اینستاویو و دو ضربه روی شیشه پنجره فر، لامپ فضای داخلی فر روشن شده تا غذا در هنگام طبخ دیده شود. دیگر لازم نیست درب فر را باز کنید و از فرایند پخت بکاهید یا کلید لامپ فر را روشن کنید. علاوه بر این، فناوری EasyClean و Self Clean به حفظ نظافت بیشتر فر برای بهترین و بیشترین عملکرد کمک می‌کند. با قابلیت EasyClean بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی می‌توانید باقیمانده سطحی غذا را با کمک قدرت بخار تنها در ۱۰ دقیقه پاک کنید. قابلیت Self Clean هم از گرمای بالا برای از بین بردن باقیمانده و لکه‌های سرسخت غذا از بدنه داخلی فر کمک می‌کند.

فر و گازهای پیشرفته ال جی با برنامه کاربردی LG ThinQ کار می‌کنند تا کاربران بتوانند مانند یک آشپز حرفه‌ای در خانه و با دسترسی به صدها هزار دستور طبخ از همکاران آشپزی هوشمند مانند SideChef، Innit و Tovala غذا بپزند. شما می‌توانید مرحله به مرحله دستورات غذا را از تلفن هوشمند به فر ارسال کنید تا حالت پخت و دما به صورت خودکار برای غذایی که هر بار پخته می‌شود تنظیم گردد.

ELECTRIC-SINGLE-OVEN-RANGE_SILVER

گاز و فرهای جدید ال‌جی از سرویس هوش مصنوعی ال جی، سرویس خدمات مشتری Proactive Customer Care، برای هشدار دادن به کاربران در مورد مشکلات احتمالی بهره می‌برند و پشتیبانی‌های ویژه شما را پیشنهاد می‌دهند. مجموعه گاز و فرهای LG InstaView ThinQ با اتصال به بلندگوهای هوشمند مجهز به دستیار گوگل و آمازون الکسا قابلیت کنترل شدن و نظارت بر عملکرد را در هر اتاقی از خانه دارند.

مجموعه محصولات LG InstaView ThinQ™ Range با فناوری Air Fry در ۷ ژانویه در نمایشگاه  CES 2020 واقع در مرکز همایش لاس وگاس به نمایش گذاشته می‌شوند. اخبار هیجان‌انگیز دیگر از حضور ال‌جی در نمایشگاه CES را در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #LGCES2020 دنبال کنید.

GAS-SINGLE-OVEN-RANGE_SILVER

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *